Οι προκλήσεις στο Digital Marketing
09:33 - 18 Μαρτίου 2015
Η δημιουργία καλού περιεχομένου με βάση τα σωστά χαρακτηριστικά του audience και η ανάπτυξη σωστής διαδικασίας για το conversion του χρήστη σε υποψήφιο πελάτη, είναι οι δύο πιο σημαντικές προκλήσεις του Digital Marketing, δήλωσε στην κάμερα του InBusinessNews ο Παντελής Βλαδιμήρου, Διευθύνων Σύμβουλος της Webarts.
Eρωτηθείς πως συνδέεται η καλή προβολή της εταιρείας στα Social media και μηχανές αναζήτησης, με την αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας ο Διευθύνων Σύμβουλος της Webarts είπε: «Το καλό περιεχόμενο είναι μακροπρόθεσμη επένδυση. Είναι σημαντικό να αναπτύσσουμε καλό περιεχόμενο, να δημιουργούμε όμορφα πόστς που παίρνουν εκατοντάδες likes και χιλιάδες επισκέπτες στη σελίδα μας, είναι εξίσου σημαντικό να δουλεύουν σωστά οι μηχανισμοί της διαδικασίας του conversion σε όλα τα κανάλια μας».
Ωστόσο συμπλήρωσε ότι όταν το μήνυμα είναι πολύ επιθετικό και ενοχλητικό το αποτέλεσμα είναι αρνητικό και ο χρήστης αποθαρρύνεται χωρίς να προχωρεί σε αγορά η επικοινωνία. Από την άλλη αν είναι πολύ χαλαρό ο χρήστης θα το αγνοήσει εντελώς και θα χαθεί η ευκαιρία. Για αυτό το σκοπό συμπλήρωσε ο κ. Βλαδιμήρου δημιουργήθηκε το Conversion funnel, το οποίο ακολουθεί συγκεκριμένα στάδια από το ενδιαφέρον του χρήστη μέχρι την πώληση.