Οι προκλήσεις στο Digital Marketing

Η δημιουργία καλού περιεχομένου με βάση τα σωστά χαρακτηριστικά του audience  και η ανάπτυξη σωστής διαδικασίας για το conversion του χρήστη σε υποψήφιο πελάτη, είναι οι δύο πιο σημαντικές προκλήσεις του Digital Marketing, δήλωσε στην κάμερα του InBusinessNews ο Παντελής Βλαδιμήρου, Διευθύνων Σύμβουλος της Webarts.

Eρωτηθείς πως συνδέεται η καλή προβολή της εταιρείας στα Social media και μηχανές αναζήτησης, με την αύξηση των πωλήσεων της εταιρείας ο Διευθύνων Σύμβουλος της Webarts είπε: «Το καλό περιεχόμενο είναι μακροπρόθεσμη επένδυση. Είναι σημαντικό να αναπτύσσουμε καλό περιεχόμενο, να δημιουργούμε όμορφα πόστς που παίρνουν εκατοντάδες likes και χιλιάδες επισκέπτες στη σελίδα μας, είναι εξίσου σημαντικό να δουλεύουν σωστά οι μηχανισμοί της διαδικασίας του conversion σε όλα τα κανάλια μας». 

Ωστόσο συμπλήρωσε ότι όταν το μήνυμα είναι πολύ επιθετικό και ενοχλητικό το αποτέλεσμα είναι αρνητικό και ο χρήστης αποθαρρύνεται χωρίς να προχωρεί σε αγορά η επικοινωνία. Από την άλλη αν είναι πολύ χαλαρό ο χρήστης θα το αγνοήσει εντελώς και θα χαθεί η ευκαιρία. Για αυτό το σκοπό συμπλήρωσε ο κ. Βλαδιμήρου δημιουργήθηκε το Conversion funnel,  το οποίο  ακολουθεί συγκεκριμένα στάδια από το ενδιαφέρον του χρήστη μέχρι την πώληση. 

 

Δειτε Επισης

Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11
Mark Oost: Tα πραγματικά οφέλη των AI agents και της GenAI
Αργύρης Μακρυγεώργου: Η μεγάλη ειρωνεία πίσω από την ΤΝ
Σταμάτης Τσολακίδης: Στρατηγικός πυλώνας για κάθε οργανισμό η κυβερνοασφάλεια
Patrick Couch: Πώς να ξεκλειδώσετε την επιχειρηματική αξία της TN
Conor Lawlor: Μετασχηματισμός των εταιρειών με την ανάπτυξη AI Agents