"Πετούν" οι πωλήσεις των H&M
12:33 - 17 Μαρτίου 2015
Αύξηση της τάξεως του 15%, κατέγραψαν οι πωλήσεις της Hennes & Mauritz ΑΒ τον Φεβρουάριο –ο πέμπτος συνεχόμενος μήνας διψήφιας αύξησης- έναντι των προβλέψεων για αύξηση 13%.
Η σουηδική εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων που είναι η δεύτερη στην παγκόσμια κατάταξη ανακοίνωσε ότι οι καθαρές της πωλήσεις στο α' τρίμηνο ενισχύθηκαν κατά 25%, σε 40,3 δισ. κορόνες ($4.6 δις), έναντι των εκτιμήσεων των αναλυτών για 39,2 δισ.
Η H&M έχει επενδύσει πολλά στο ηλεκτρονικό εμπόριο και σε νέα concept, όπως αθλητικά είδη και συλλογές σχεδιαστών καθώς οι εκπτωτικές αλυσίδες Primark και Forever 21 ωθούν τις τιμές προς τα κάτω.
Η H&M, η οποία σχεδιάζει να ανοίξει περίπου 400 νέα καταστήματα το τρέχον έτος, ανακοίνωσε ότι είχε 3.551 καταστήματα στο τέλος του Φεβρουαρίου, από 3.192 ένα χρόνο νωρίτερα.
ΠΗΓΗ: Reuters