Heinz: Μάχη καφέ- κόκκινης σάλτσας

Για να τονώσει τις πωλήσεις της τόσο στην κέτσαπ όσο και στην HP Sauce η εταιρεία  Heinz αξιοποιεί τις δύο σως της σε μια νέα καμπάνια, που φέρνει αντιμέτωπα τα δυο προϊόντα.
 
Αρχίζοντας από αυτή τη βδομάδα, η "διαμάχη" κόκκινης εναντίον της καφέ σως θα ενθαρρύνει τους καταναλωτές να ψηφίσουν online ποια σάλτσα προτιμούν. 
 
Η εκστρατεία θα προωθηθεί σε μεγάλο βαθμό μέσα από το Facebook, το Twitter και τα ραδιόφωνα, ενώ ένας online χάρτης θα δείχνει στη Βρετανία ποιες περιοχές προτιμούν το κόκκινο ή καφέ σως. 

«Είναι μια διαχρονική συζήτηση στο τραπέζι του καταναλωτή, ποια σάλτσα δηλαδή υπερισχύει στις προτιμήσεις, ενώ ήρθε η στιγμή να μάθουμε ποια είναι στην κορυφή»,  δήλωσε ο Shane Shortman, ανώτερος διευθυντής της μάρκας.

Πέρυσι, οι πωλήσεις της HP Sauce κατρακύλησαν κατά 19%, σύμφωνα με την Mintel, ενώ οι συνολικές πωλήσεις του κέτσαπ μειώθηκαν κατά 3% από £ 178 εκ. σε £ 173 εκ.

ΠΗΓΗ: Marketing Week

Δειτε Επισης

Samsung: Παρουσιάζει το One UI 8 Watch στο Galaxy Watch Ultra
Το Range Rover House στη Μύκονο για να γιορτάσει 55 χρόνια θρυλικής πορείας
Σαρωτικό ντεμπούτο για τον Oliver Solberg με το Toyota GR Yaris Rally1
Αυξημένη ισχύ και ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία για το νέο Toyota bZ4X-Το πρώτο πρόγραμμα αναβάθμισής του
Η ELEMIS επίσημος συνεργάτης περιποίησης δέρματος της Aston Martin-Ανακοίνωσαν πολυετή συνεργασία
Samsung Galaxy Z Fold7: Ultra ισχυρό, ultra κομψό-Η πιο εξελιγμένη σειρά Galaxy Z
Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις