Heinz: Μάχη καφέ- κόκκινης σάλτσας

Για να τονώσει τις πωλήσεις της τόσο στην κέτσαπ όσο και στην HP Sauce η εταιρεία  Heinz αξιοποιεί τις δύο σως της σε μια νέα καμπάνια, που φέρνει αντιμέτωπα τα δυο προϊόντα.
 
Αρχίζοντας από αυτή τη βδομάδα, η "διαμάχη" κόκκινης εναντίον της καφέ σως θα ενθαρρύνει τους καταναλωτές να ψηφίσουν online ποια σάλτσα προτιμούν. 
 
Η εκστρατεία θα προωθηθεί σε μεγάλο βαθμό μέσα από το Facebook, το Twitter και τα ραδιόφωνα, ενώ ένας online χάρτης θα δείχνει στη Βρετανία ποιες περιοχές προτιμούν το κόκκινο ή καφέ σως. 

«Είναι μια διαχρονική συζήτηση στο τραπέζι του καταναλωτή, ποια σάλτσα δηλαδή υπερισχύει στις προτιμήσεις, ενώ ήρθε η στιγμή να μάθουμε ποια είναι στην κορυφή»,  δήλωσε ο Shane Shortman, ανώτερος διευθυντής της μάρκας.

Πέρυσι, οι πωλήσεις της HP Sauce κατρακύλησαν κατά 19%, σύμφωνα με την Mintel, ενώ οι συνολικές πωλήσεις του κέτσαπ μειώθηκαν κατά 3% από £ 178 εκ. σε £ 173 εκ.

ΠΗΓΗ: Marketing Week

Δειτε Επισης

Volkswagen: Πτώση 40% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου λόγω δασμών και υψηλότερου κόστους παραγωγής
Το Kia EV3 αναδείχθηκε «2025 World Car of the Year»
To Hyundai INSTER «Καλύτερο Παγκόσμιο Ηλεκτρικό» του 2025
Επεκτείνει την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της η Toyota
H Unicars οδηγεί για μια ακόμη χρονιά το Skoda Cyprus Gran Fondo
Η RIFAI στην Κύπρο: Νέα εποχή με πλήρη ανακαίνιση των τριών καταστημάτων της-Μια κομβική στιγμή για το brand
Lexus RZ: Βελτιωμένη απόδοση και νέα εμπειρία πολυτέλειας
Αυθεντική εμπειρία Range Rover στην καρδιά της Λευκωσίας από τον Όμιλο Πηλακτούτα (pics)
CTC AUTOMOTIVE: Το νέο ηλεκτρικό Hyundai INSTER στα τρία κορυφαία μοντέλα των βραβείων World Car 2025
Το «Γιαννούδι» και η συμβολή της ΚΕΟ στην κυπριακή οινοποιία