Heinz: Μάχη καφέ- κόκκινης σάλτσας

Για να τονώσει τις πωλήσεις της τόσο στην κέτσαπ όσο και στην HP Sauce η εταιρεία  Heinz αξιοποιεί τις δύο σως της σε μια νέα καμπάνια, που φέρνει αντιμέτωπα τα δυο προϊόντα.
 
Αρχίζοντας από αυτή τη βδομάδα, η "διαμάχη" κόκκινης εναντίον της καφέ σως θα ενθαρρύνει τους καταναλωτές να ψηφίσουν online ποια σάλτσα προτιμούν. 
 
Η εκστρατεία θα προωθηθεί σε μεγάλο βαθμό μέσα από το Facebook, το Twitter και τα ραδιόφωνα, ενώ ένας online χάρτης θα δείχνει στη Βρετανία ποιες περιοχές προτιμούν το κόκκινο ή καφέ σως. 

«Είναι μια διαχρονική συζήτηση στο τραπέζι του καταναλωτή, ποια σάλτσα δηλαδή υπερισχύει στις προτιμήσεις, ενώ ήρθε η στιγμή να μάθουμε ποια είναι στην κορυφή»,  δήλωσε ο Shane Shortman, ανώτερος διευθυντής της μάρκας.

Πέρυσι, οι πωλήσεις της HP Sauce κατρακύλησαν κατά 19%, σύμφωνα με την Mintel, ενώ οι συνολικές πωλήσεις του κέτσαπ μειώθηκαν κατά 3% από £ 178 εκ. σε £ 173 εκ.

ΠΗΓΗ: Marketing Week

Δειτε Επισης

Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors
Refan: Ανοίγει κατάστημα στο Mall of Cyprus
Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024