Heinz: Μάχη καφέ- κόκκινης σάλτσας

Για να τονώσει τις πωλήσεις της τόσο στην κέτσαπ όσο και στην HP Sauce η εταιρεία  Heinz αξιοποιεί τις δύο σως της σε μια νέα καμπάνια, που φέρνει αντιμέτωπα τα δυο προϊόντα.
 
Αρχίζοντας από αυτή τη βδομάδα, η "διαμάχη" κόκκινης εναντίον της καφέ σως θα ενθαρρύνει τους καταναλωτές να ψηφίσουν online ποια σάλτσα προτιμούν. 
 
Η εκστρατεία θα προωθηθεί σε μεγάλο βαθμό μέσα από το Facebook, το Twitter και τα ραδιόφωνα, ενώ ένας online χάρτης θα δείχνει στη Βρετανία ποιες περιοχές προτιμούν το κόκκινο ή καφέ σως. 

«Είναι μια διαχρονική συζήτηση στο τραπέζι του καταναλωτή, ποια σάλτσα δηλαδή υπερισχύει στις προτιμήσεις, ενώ ήρθε η στιγμή να μάθουμε ποια είναι στην κορυφή»,  δήλωσε ο Shane Shortman, ανώτερος διευθυντής της μάρκας.

Πέρυσι, οι πωλήσεις της HP Sauce κατρακύλησαν κατά 19%, σύμφωνα με την Mintel, ενώ οι συνολικές πωλήσεις του κέτσαπ μειώθηκαν κατά 3% από £ 178 εκ. σε £ 173 εκ.

ΠΗΓΗ: Marketing Week

Δειτε Επισης

Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025
Διεθνείς διακρίσεις για το φυσικό μεταλλικό νερό ΚΥΚΚΟΣ
Παραδόθηκαν από την CTC Automotive οι νέες ηλεκτρικές λιμουζίνες κυβερνητικών αξιωματούχων
Defender Experience: Η πολυτελής περιπέτεια που ξεπερνά κάθε προσδοκία
Το νέο Lexus ES επαναπροσδιορίζει την πολυτέλεια και τη φινέτσα
Κάθοδος Xpeng στην Κύπρο με επίσημο αντιπρόσωπο την Andys Agathocleous Motors-Στην χώρα μας τα πρώτα οχήματα