powered by

Γίνε το επόμενο case study του Lindstrom

Μάζεψε στοιχεία και δεδομένα της μάρκας σου, δώστα στον κορυφαίο brand professional του κόσμου και γίνε η επόμενη εταιρεία προς μίμηση.
Ο Martin Lindstrom υπόσχεται ότι στο 2nd Brand Congress, που παρουσιάζει η ΜΤΝ και θα διεξαχθεί στις 27 Μαρτίου, στο Royal Hall στη Λευκωσία, θα είναι εξαιρετικά πρακτικός. Προσκαλεί τους συμμετέχοντες να φέρουν μαζί τους case studies που ξεχωρίζουν, τα οποία θα αναλύσει επί σκηνής ή τα στοιχεία της δικής τους εταιρείας, ώστε να δώσει τις κατευθυντήριες γραμμές, με στόχο να μετατραπεί στο επόμενο παράδειγμα για την αγορά.

Θα παραθέσει, επίσης, ότι νεώτερο υπάρχει στον χώρο του branding και rebranding, χρησιμοποιώντας πάντοτε πρακτικά παραδείγματα. Ακόμα, θα αγγίξει πρακτικές online, offline, social, αισθητηρίων, νευροεπιστήμης και από στόμα σε στόμα, ώστε για άλλη μια φορά να παρακινήσει και να κινητοποιήσει το κοινό, το οποίο φεύγοντας θα πάρει μαζί του όλα όσα πρέπει να έχει και να γνωρίζει, ώστε να φτιάξει ένα δυνατό brand.

Η ευκαιρία σας!
Αν είστε επιχειρηματικό στέλεχος μη χάσετε αυτή τη μοναδική ευκαιρία για να ακούσετε και να δείτε από κοντά αυτή τη σημαντική προσωπικότητα, που εμπιστεύονται μεγάλες και γνωστές εταιρείες ανά το παγκόσμιο για τον σχεδιασμό στρατηγικής branding και rebranding, όπως, McDonald’s, Procter & Gamble, Nestle, Microsoft, The World Disney Company, RedBull, GlaxoSmithKline και PepsiCo. Ήρθε η ώρα να μάθετε πώς να αποκωδικοποιείτε τον τρόπο σκέψης και τις επιλογές του σύγχρονου καταναλωτή, αλλά και να εμπνευστείτε μέσα από τα tips που θα δώσει ο brand futurist, Martin Lindstrom. Δεν είναι, εξάλλου, τυχαίο το γεγονός ότι το περιοδικό TIME τον έχει συμπεριλάβει στους 100 ανθρώπους που αποτελούν πηγή έμπνευσης παγκοσμίως. Είναι, επίσης, συγγραφέας βιβλίων των New York Times και Wall Street Journal: «Byology - Truth and Lies About Why We Buy», «Brandsense» και «Brandwashed», αλλά και τριών ακόμη σχετικών με τη διαχείριση των brands και το μάρκετινγκ. Τα βιβλία καταγράφουν σημαντικό αριθμό πωλήσεων.

Το συνέδριο
Το συνέδριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της οικονομίας: Γενικούς και εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές marketing, ανθρώπινου δυναμικού και πωλήσεων, επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας κ.ά.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον ομιλητή και το θεματολόγιο του συνεδρίου κάντε κλικ ΕΔΩ.

Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ. Πλατινένιος Χορηγός: ΜΤΝ. Χρυσός Χορηγός: Carlsberg. Αργυροί Χορηγοί: BRANDCORE, Powersoft Computer Solutions και Πανεπιστήμιο UcLan Cyprus. Χορηγοί Επικοινωνίας: ΙnΒusinessΝews.com, Goldnews.com.cy, Τηλεόραση Σίγμα και ΟΚ!. Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Δειτε Επισης

To success story της Tango στην Κύπρο-Γιατί επέλεξε ως έδρα και γιατί μεταφέρει τα πνευματικά της δικαιώματα στην χώρα μας
Συνεργασία MASO Strategic και Luana Lo Piccolo για παγκόσμια διακυβέρνηση ΤΝ και ανάπτυξη στρατηγικής πολιτικής
Γιώργος Καμπανέλλας: Οι τομείς με πρόσφορο έδαφος για επενδύσεις στην Κύπρο για επιχειρηματίες από το Ισραήλ
Δημήτρης Τσιακκής: Η δυναμική του τομέα της ανάπτυξης γης στην Κύπρο-Χαμηλό το ρίσκο για τον επενδυτή
Η Κύπρος ως ιδανική έδρα για άτομα υψηλής εισοδηματικής αξίας-Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας
Γιώργος Χρυσοχός: Η καλύτερη επιλογή ιδιαίτερα για επενδυτές από το Ισραήλ ο τομέας των ακινήτων στην Κύπρο
Σημαντική διάκριση του Ομίλου CARAMONDANI στην παγκόσμια βιομηχανία αφαλάτωσης
Εντάσσεται στην Investing For Purpose ο Όμιλος ΤΙΤΑΝ-Ο στόχος της συνεργασίας
Άλκης Σιμόπουλος: Ελκυστική για μετεγκατάσταση εταιρειών και headquartering η Κύπρος
Κυριάκος Μιχαηλίδης: Η υγιής εικόνα και η ενίσχυση θέσης της Alpha Bank στον τραπεζικό τομέα της Κύπρου