Γίνε το επόμενο case study του Lindstrom

Μάζεψε στοιχεία και δεδομένα της μάρκας σου, δώστα στον κορυφαίο brand professional του κόσμου και γίνε η επόμενη εταιρεία προς μίμηση.
Ο Martin Lindstrom υπόσχεται ότι στο 2nd Brand Congress, που παρουσιάζει η ΜΤΝ και θα διεξαχθεί στις 27 Μαρτίου, στο Royal Hall στη Λευκωσία, θα είναι εξαιρετικά πρακτικός. Προσκαλεί τους συμμετέχοντες να φέρουν μαζί τους case studies που ξεχωρίζουν, τα οποία θα αναλύσει επί σκηνής ή τα στοιχεία της δικής τους εταιρείας, ώστε να δώσει τις κατευθυντήριες γραμμές, με στόχο να μετατραπεί στο επόμενο παράδειγμα για την αγορά.

Θα παραθέσει, επίσης, ότι νεώτερο υπάρχει στον χώρο του branding και rebranding, χρησιμοποιώντας πάντοτε πρακτικά παραδείγματα. Ακόμα, θα αγγίξει πρακτικές online, offline, social, αισθητηρίων, νευροεπιστήμης και από στόμα σε στόμα, ώστε για άλλη μια φορά να παρακινήσει και να κινητοποιήσει το κοινό, το οποίο φεύγοντας θα πάρει μαζί του όλα όσα πρέπει να έχει και να γνωρίζει, ώστε να φτιάξει ένα δυνατό brand.

Η ευκαιρία σας!
Αν είστε επιχειρηματικό στέλεχος μη χάσετε αυτή τη μοναδική ευκαιρία για να ακούσετε και να δείτε από κοντά αυτή τη σημαντική προσωπικότητα, που εμπιστεύονται μεγάλες και γνωστές εταιρείες ανά το παγκόσμιο για τον σχεδιασμό στρατηγικής branding και rebranding, όπως, McDonald’s, Procter & Gamble, Nestle, Microsoft, The World Disney Company, RedBull, GlaxoSmithKline και PepsiCo. Ήρθε η ώρα να μάθετε πώς να αποκωδικοποιείτε τον τρόπο σκέψης και τις επιλογές του σύγχρονου καταναλωτή, αλλά και να εμπνευστείτε μέσα από τα tips που θα δώσει ο brand futurist, Martin Lindstrom. Δεν είναι, εξάλλου, τυχαίο το γεγονός ότι το περιοδικό TIME τον έχει συμπεριλάβει στους 100 ανθρώπους που αποτελούν πηγή έμπνευσης παγκοσμίως. Είναι, επίσης, συγγραφέας βιβλίων των New York Times και Wall Street Journal: «Byology - Truth and Lies About Why We Buy», «Brandsense» και «Brandwashed», αλλά και τριών ακόμη σχετικών με τη διαχείριση των brands και το μάρκετινγκ. Τα βιβλία καταγράφουν σημαντικό αριθμό πωλήσεων.

Το συνέδριο
Το συνέδριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της οικονομίας: Γενικούς και εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές marketing, ανθρώπινου δυναμικού και πωλήσεων, επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας κ.ά.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον ομιλητή και το θεματολόγιο του συνεδρίου κάντε κλικ ΕΔΩ.

Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ. Πλατινένιος Χορηγός: ΜΤΝ. Χρυσός Χορηγός: Carlsberg. Αργυροί Χορηγοί: BRANDCORE, Powersoft Computer Solutions και Πανεπιστήμιο UcLan Cyprus. Χορηγοί Επικοινωνίας: ΙnΒusinessΝews.com, Goldnews.com.cy, Τηλεόραση Σίγμα και ΟΚ!. Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Οι ενέργειες του Πανεπιστημίου Λεμεσού για στήριξη κατοίκων των πυρόπληκτων περιοχών της επαρχίας
Στο UCLan Cyprus ο Θεόδωρος Λουκαΐδης-Δέσμευση για διαμόρφωση ενός δυναμικού ερευνητικού οικοσυστήματος
Συνεργασία Astras Oncology Network και St. Raphael Private Hospital Λάρνακας-Ενίσχυση των ογκολογικών υπηρεσιών στην περιοχή
Μνάσωνας Φιλήμωνος: Από το παραδοσιακό αλλαντικό στο σύγχρονο επιχειρείν
Το αόρατο μέτωπο: Γιατί οι επιθέσεις μέσω DNS είναι η νέα απειλή στον κυβερνοχώρο
Μελέτη για κατασκευή συστήματος χερσαίας παροχής ηλεκτρικής ενέργειας στο νέο λιμάνι Λεμεσού
Γενικές Ασφάλειες: Αρχίζει άμεσα η αξιολόγηση και καταβολή των αποζημιώσεων στους πυρόπληκτους
Η TN αλλάζει το παιχνίδι του Ransomware και το Cyber Security Conference εξηγεί πώς
Alexander Sapov στο INSPIRE 2025: Ο επιχειρηματίας που έβαλε σε τάξη… το ταξίδι
Χρ. Αγγελίδης: Άμεση και θετική η ανταπόκριση των ξενοδόχων για φιλοξενία πυρόπληκτων-Αξιοποιήθηκαν πολλά δωμάτια