Διογένους: Η αγορά έπιασε πάτο
07:31 - 09 Φεβρουαρίου 2015

Τα δόντια στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου έδειξε η οικονομική κρίση και μάλιστα για αρκετά χρόνια, σύμφωνα με τον CEO της Unicars στην Κύπρο, Αλέξανδρο Διογένους. Η εταιρεία που εισάγει τις μάρκες: Volkswagen, Audi, Seat και Skoda τονίζει πως η όποια άνοδος παρουσιάστηκε το 2014 είναι συγκυριακή.
«Οι μεγάλες εκπτώσεις σε ορισμένα μοντέλα αυτοκινήτων έδωσαν μια μερική ώθηση στην αγορά, η οποία κατέγραψε άνοδο σε σύγκριση με το 2013 αλλά θα πρέπει να τονίσω ότι υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος να διανύσουμε μέχρι την ικανοποιητική ανάκαμψη της αγοράς αλλά και της ανάπτυξης της οικονομίας ευρύτερα» σχολιάζει στο InBusinessNews, ο Αλέξανδρος Διογένους.
Αναφερόμενος σε νέες «αφίξεις» μοντέλων αυτοκινήτων που η Unicars εισάγει στη χώρα, ο κ. Διογένους τόνισε πως το 2015 θα κυκλοφορήσουν ανανεωμένες εκδόσεις υφιστάμενων μοντέλων, τα γνωστά face lifts. Πάντως, τόνισε πως για το 2015 υπάρχει η προσδοκία για περαιτέρω ενίσχυση των πωλήσεων σε σχέση με πέρσι αν και δεν έκρυψε τους φόβους του, αφού θεωρεί πως ακόμη οι συνθήκες στην κυπριακή αγορά είναι εύθραυστες.
«Η ανάπτυξη, κυρίως του κλάδου καινούργιων αυτοκινήτων, περνά μέσα από τη διάθεση των τραπεζών για χρηματοδότηση και βεβαίως του κοινού για εξασφάλιση τέτοιων δανείων. Αυτή τη στιγμή και οι δυο τάσεις είναι παγωμένες, κατάσταση που έχει άμεσο αντίκτυπο στην κυπριακή αγορά» συμπλήρωσε ο κ. Διογένους.
Σημειώνεται πως δύο μάρκες του ομίλου συμπεριλαμβάνονται στις δέκα κορυφαίες του 2014 σε σχέση με τις πωλήσεις που κατέγραψαν στην κυπριακή αγορά. Πιο ειδικά, η Volkswagen κατέλαβε την πέμπτη θέση με συλικές πωλήσεις της τάξης των 647 οχημάτων, ενώ στην όγδοη θέση βρέθηκε η επίσης γερμανική Audi, η οποία πούλησε 407 οχήματα κατά το περασμένο έτος. Δημοφιλέστερο μοντέλο της Volkswagen αναδείχτηκε το Golf με 270 πωλήσεις και της Audi, το Α3 με διάθεση 133 οχημάτων.
Δείτε ΕΔΩ τη λίστα με τις κορυφαίες μάρκες αυτοκινήτων του 2014 σε σχέση με τις πωλήσεις που κατέγραψαν στην Κύπρο, κατά το περασμένο έτος, αλλά και το δημοφιλέστερο μοντέλο κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας.