Swatch: Ποντάρει σε smartwatch

H Swatch Group AG θα εισάγει νέο smartwatch στην αγορά μέσα στους ερχόμενους 2-3 μήνες, καθώς προσπαθεί να ανατρέψει την πτώση 27% στα ετήσια κέρδη και να ξεπεράσει τις πιέσεις από την πρόσφατη εκτίναξη του ελβετικού φράγκου. 

Η ελβετική ωρολογοποιία, που κατασκευάζει μεγάλη γκάμα προϊόντων, από τα διάσημα πολύχρωμα πλαστικά μοντέλα της μέχρι τις πολυτελείς μάρκες Tissot, Longines και Omega, έχει στόχο να αυξήσει τις πωλήσεις προϊόντων, να ανεβάσει τις τιμές και να μειώσει τα κόστη το 2015, για να αντιμετωπίσει την άνοδο 20% του νομίσματος. 

Με την εισαγωγή του smartwatch, η ελβετική βιομηχανία θα ταχθεί σε ανταγωνιστική θέση με το Apple Watch, που αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά σύντομα. 

Το smartwatch της Swatch θα δίνει επιπλέον στους καταναλωτές την δυνατότητα να πραγματοποιήσουν πληρωμές μέσω κινητής τηλεφωνίας και θα λειτουργεί με λογισμικά Windows και Android.

Δειτε Επισης

Σαρωτικό ντεμπούτο για τον Oliver Solberg με το Toyota GR Yaris Rally1
Αυξημένη ισχύ και ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία για το νέο Toyota bZ4X-Το πρώτο πρόγραμμα αναβάθμισής του
Η ELEMIS επίσημος συνεργάτης περιποίησης δέρματος της Aston Martin-Ανακοίνωσαν πολυετή συνεργασία
Samsung Galaxy Z Fold7: Ultra ισχυρό, ultra κομψό-Η πιο εξελιγμένη σειρά Galaxy Z
Η ΕΚΟ στήριξε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ως μέγας χορηγός για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά (pics)
Η Zooki παρουσιάζει το νέο Magnesium Zooki-Ο πιο απολαυστικός τρόπος να χαλαρώσεις, να ανακάμψεις και να επαναφορτιστείς
Θρίαμβος της Hyundai στο Ράλι Ακρόπολις, με 1η και 3η θέση στο βάθρο των νικητών
Toyota Gazoo Racing: Οδηγεί την κούρσα του WRC μετά το Ράλι Ακρόπολις
Σημαντική διάκριση για το Hyundai IONIQ 5 N… Βραβεύτηκε ως Five-Star Car
Διπλή αναγνώριση για τη Hyundai στα βραβεία Autotrader Drivers’ Choice Awards 2025