Swatch: Ποντάρει σε smartwatch

H Swatch Group AG θα εισάγει νέο smartwatch στην αγορά μέσα στους ερχόμενους 2-3 μήνες, καθώς προσπαθεί να ανατρέψει την πτώση 27% στα ετήσια κέρδη και να ξεπεράσει τις πιέσεις από την πρόσφατη εκτίναξη του ελβετικού φράγκου. 

Η ελβετική ωρολογοποιία, που κατασκευάζει μεγάλη γκάμα προϊόντων, από τα διάσημα πολύχρωμα πλαστικά μοντέλα της μέχρι τις πολυτελείς μάρκες Tissot, Longines και Omega, έχει στόχο να αυξήσει τις πωλήσεις προϊόντων, να ανεβάσει τις τιμές και να μειώσει τα κόστη το 2015, για να αντιμετωπίσει την άνοδο 20% του νομίσματος. 

Με την εισαγωγή του smartwatch, η ελβετική βιομηχανία θα ταχθεί σε ανταγωνιστική θέση με το Apple Watch, που αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά σύντομα. 

Το smartwatch της Swatch θα δίνει επιπλέον στους καταναλωτές την δυνατότητα να πραγματοποιήσουν πληρωμές μέσω κινητής τηλεφωνίας και θα λειτουργεί με λογισμικά Windows και Android.

Δειτε Επισης

Η Samsung παρουσιάζει την gaming οθόνη OLED 500Hz: Odyssey OLED G6
Kia EV3: «Best of the Best» στα Red Dot Awards 2025
Ανανεωμένο Toyota Corolla Cross με έκδοση GR SPORT στη γκάμα του
Jeep Invasion 4: Η απόλυτη Jeep εμπειρία επιστρέφει πιο δυναμική από ποτέ
Double the Coffee Experience: Δύο νέες γεύσεις από τον καφέ Pokka
Volkswagen: Πτώση 40% στα κέρδη του πρώτου τριμήνου λόγω δασμών και υψηλότερου κόστους παραγωγής
Το Kia EV3 αναδείχθηκε «2025 World Car of the Year»
To Hyundai INSTER «Καλύτερο Παγκόσμιο Ηλεκτρικό» του 2025
Επεκτείνει την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της η Toyota
H Unicars οδηγεί για μια ακόμη χρονιά το Skoda Cyprus Gran Fondo