Κάντε το brand σας την πρώτη επιλογή
10:02 - 05 Φεβρουαρίου 2015
Πώς μια μάρκα μπορεί να τα καταφέρει να γίνει από προϊόν των δύο αισθήσεων σε φαινόμενο των πέντε και πώς επιτυγχάνεται η αξιοποίηση των πέντε αισθήσεων στην επικοινωνία των brands, ώστε να κερδίσουν τον καταναλωτή και να του γίνουν απαραίτητα; Την απάντηση θα δώσει ο κορυφαίος ανά τον κόσμο brand professional, Martin Lindstrom, στο 2nd Brand Congress, που θα πραγματοποιηθεί στις 27 Μαρτίου στο Royal Hall στη Λευκωσία.
Ο Martin θα είναι εδώ, με στόχο να υποδείξει σε κάθε εταιρικό στέλεχος, που θα παραστεί στη διοργάνωση, τρόπους με τους οποίους το brand του θα καταφέρει να εισχωρήσει στο μυαλό του καταναλωτή και να του γίνει απαραίτητο. Αυτό άλλωστε είναι και το κεντρικό θέμα του συνεδρίου: «Get inside the consumer’s mind and enhance your brand». Μέσα από τρεις δυναμικές παρουσιάσεις και με τη χρήση πρακτικών παραδειγμάτων διεθνών κολοσσών, ο Martin Lindstrom, θα αποκαλύψει στο επιχειρηματικό κοινό της Κύπρου πώς μέσω του μάρκετινγκ μπορεί κανείς να οδηγήσει τις κυπριακές επιχειρήσεις στην ενίσχυση ή αναδόμηση του εμπορικού τους σήματος.
BRANDsense
Συγκεκριμένα, στην πρώτη ενότητα με τίτλο «BRANDsense», ο Martin Lindstrom θα αναλύσει τους τρόπους με τους οποίους οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τις πέντε αισθήσεις τους όταν διαλέγουν προϊόντα ή υπηρεσίες, πώς μια μάρκα μπορεί να τα καταφέρει να γίνει από προϊόν των δύο αισθήσεων σε φαινόμενο των πέντε και πώς επιτυγχάνεται η αξιοποίηση των πέντε αισθήσεων στην επικοινωνία των brands. Στόχος του είναι να δείξει πώς και το δικό σας προϊόν μπορεί να «αγγίξει» τις αισθήσεις και τον τρόπο με τον οποίο η επιστήμη του neuromarketing επηρεάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Θα αναλύσει επίσης πώς οι καταναλωτές διαλέγουν κάποια brands εισχωρώντας στο υποσυνείδητό τους.
Αυτά και άλλα πολλά στο 2nd Brand Congress!
Σε ποιους απευθύνεται
Το συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της οικονομίας. Συγκεκριμένα απευθύνεται σε: Γενικούς και εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές marketing, ανθρώπινου δυναμικού και πωλήσεων, επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας, καθώς και σε άλλα στελέχη επιχειρήσεων.
Ποιος είναι
O Martin Lindstrom αποτελεί το νούμερο 1 ανάμεσα στους 30 κορυφαίους brand professionals για το 2014, σύμφωνα με τον ερευνητικό οργανισμό Global Gurus. Ακόμα, το περιοδικό TIME τον έχει συμπεριλάβει στους 100 ανθρώπους που αποτελούν πηγή έμπνευσης παγκοσμίως και δεν είναι τυχαίο που τον εμπιστεύονται εταιρείες - κολοσσοί ανά το παγκόσμιο για τον σχεδιασμό της στρατηγικής branding και rebranding, όπως: McDonald’s, Procter & Gamble, Nestle, Microsoft, the Wold Disney Company, RedBull, GlaxoSmithKline και PepsiCo. Είναι, επίσης, συγγραφέας των μεγάλων σε πωλήσεις βιβλίων των New York Times και Wall Street Journal: «Byology - Truth and Lies About Why We Buy», «Brandsense» και «Brandwashed», αλλά και τριών ακόμη σχετικών με τη διαχείριση των brands και το μάρκετινγκ.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον ομιλητή και το θεματολόγιο του συνεδρίου κάντε κλικ στο ακόλουθο link: http://www.imhbusiness.com/2nd-brand-congress-martin-lindstrom-in-cyprus#about
Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ.
Χρυσός Χορηγός: Carlsberg.
Χορηγοί Επικοινωνίας: ΙnΒusinessΝews.com, Goldnews.com.cy, sigmalive.com και Τηλεόραση Σίγμα.
Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com