«Όλα τα καλά» από την Telia & Pavla BBDO
10:14 - 04 Φεβρουαρίου 2015

Η νέα διαφημιστική εκστρατεία για το Σχέδιο Προνομίων «όλα τα καλά» που δημιουργήθηκε για τη CYTA από τη διαφημιστική εταιρεία Telia & Pavla BBDO κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις αλλά κυρίως να φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα στον οργανισμό, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Η εκστρατεία της Telia & Pavla BBDO με πρωταγωνιστή τον Μιχάλη Μαρίνο, σκηνοθέτη τον Τάσο Μπουλμέτη και παραγωγή SEMIO έτρεξε σε όλα τα μέσα, επικοινωνώντας τη σειρά προνομίων που προσφέρει η Cyta σε όλους τους συνδρομητές κινητής και σταθερής τηλεφωνίας, Cytanet, και Cytavision.
"Μέσα από την καθημερινότητά του, ο πρωταγωνιστής μας δείχνει πως απολαμβάνει ένα σωρό καλά μόνο και μόνο επειδή είναι πιστός πελάτης της CYTA και γι’ αυτό και τα αξίζει!" , καταλήγει η ανακοίνωση.