powered by

CIM: Επαναξιολόγηση από Chartered Institute of Marketing

Το Cyprus Institute of Marketing (CIM) κατάφερε μετά από μακρόχρονη διαδικασία να αξιολογηθεί εκ νέου για την περίοδο 2015-2016, από το διεθνούς φήμης επαγγελματικό σώμα The Chartered Institute of Marketing και έτσι να ονομαστεί ως το αποκλειστικό Accredited Study Centre στην Κύπρο. «Η αξιολόγηση αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα αφού το Chartered Institute of Marketing αποτελεί το μεγαλύτερο επαγγελματικό σώμα στον κόσμο όσο αφορά το Μάρκετινγκ με 40,000 μέλη σε 132 χώρες. Η αξιολόγηση του CIM αποτελεί τρανή απόδειξη της ποιότητας των παρεχόμενων προγραμμάτων και της καταξίωσης που απολαμβάνει στο Ευρωπαϊκό στερέωμα», αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Περαιτέρω υπογράφτηκαν συμφωνίες μεταξύ των 2 ιδρυμάτων για έρευνα, παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών και για προσφορά προγραμμάτων κατάρτισης στις Κυπριακές επιχειρήσεις.

Τα 2 ιδρύματα συνεργάζονται εδώ και πολλά χρόνια δίδοντας την ευκαιρία στους Κύπριους να αποκτήσουν τον τίτλο του Chartered Marketer. Για την επιβεβαίωση της αξιολόγησης και την ενδυνάμωση της σχέσης των 2 Ιδρυμάτων θα συναντηθούν σύντομα αντιπροσωπείες των δύο Ιδρυμάτων.

Το CIM εδώ και 37 χρόνια καταρτίζει και εκπαιδεύει τους Κύπριους εργαζόμενους προσφέροντας τους έτσι μια δεύτερη ευκαιρία για επαγγελματική καταξίωση και ανέλιξη.

 

Δειτε Επισης

Δημήτρης Σπαρσής: Το ενδιαφέρον, το στοίχημα και ο διττός στόχος του brain gain-Εγχείρημα με καθολική επικέντρωση
Freedom Holding Corp.: Αύξηση εσόδων 23% για το 2025 με οδηγό τις χρηματιστηριακές και ασφαλιστικές υπηρεσίες
Shri Manish: To μνημόνιο συνεργασίας Eurobank με ICC, το MoU του NSE IX με ΧΑΚ και η έδρα ινδικών σπουδών ICCR στο Παν. Λευκωσίας
Η Lidl στο UEFA Women’s EURO 2025-«Μην σταματάς ποτέ να εξελίσσεσαι»
Τελετή βράβευσης προγράμματος «Οικολογικά σχολεία» 2025 στο κτήριο διοίκησης της Ελληνικής Τράπεζας
Ashish Chauhan: Πολλαπλά οφέλη από τη συνεργασία NSE IX και ΧΑΚ-Ανάπτυξη και θέσεις εργασίας στις δύο χώρες
Γ. Παπαναστασίου: Πώς γεννήθηκε η ιδέα διοργάνωσης του Investopia στην Κύπρο και ο στόχος που επιτεύχθηκε
Αγορά CRM 2025: Απάντηση στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών
Η Κύπρος συμμετέχει για τρίτη συνεχή χρονιά στην ευρωπαϊκή εκστρατεία #PlantHealth4Life
PadelPro Corporate Tournament: Οι εταιρείες της Λευκωσίας παίζουν... δυνατά(video)