Y. Skembedjis & Sons: Με νέα εύχρηστη ιστοσελίδα

Έντονη παρουσία στο διαδίκτυο επιδιώκει η Y. Skembedjis & Sons ltd, με νέα ιστοσελίδα αλλά και στρατηγικές online marketing. Όπως μας ανέφερε η Στάλω Σκεμπετζή Πελεντρίτη, operational manager της εταιρείας, παρακολουθώντας την εξέλιξη του διαδικτύου αλλά και το ποσό σημαντικό είναι για μια εταιρεία να υιοθετήσει καινούργιες τεχνικές για να μείνει ανταγωνιστική αποφασίστηκε η επένδυση στη δημιουργία νέας ιστοσελίδας, αλλά και σε στρατηγικές μάρκετινγκ και SEO (Search Engine Optimization).  

«Το τελευταίο  διάστημα και μετά τον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα καινούργιο μοντέλο εξυπηρέτησης για τους πελάτες μας, χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα ως ένα εύχρηστο ‘showroom’ για τα προϊοντα και τις υπηρεσίες μας. Έτσι μειώθηκε και το κόστος εξυπηρέτησης από τους υπάλληλους, ενώ αποτελεί και ένα μέσο  προσέλκυσης νέων πελατών. Ο σχεδιασμός της καλεί τον χρήστη σε μια πράξη (call to action) που στην περίπτωση μας ήταν η εύκολη επικοινωνία χωρίς ιδιαίτερο ψάξιμο», τόνισε.

Παράλληλα, με τη δημιουργία ενός ιδιαίτερα ζωντανού προφίλ στο Facebook  αλλά και με την επένδυση στο οργανικό SEO, η εταιρεία κατάφερε να βρίσκεται στην πρώτη θέση στη μηχανή αναζήτησης του Google για σχεδόν όλες τις λέξεις κλειδιά που την αφορούν. «Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων αλλά και την προσέλκυση μιας νέας γενιάς πελατών, κάτι αναγκαίο για την επιβίωση μιας επιχείρησης στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον», πρόσθεσε.

Δειτε Επισης

Μείωση τιμών σε 25 προϊόντα, αύξηση σε 18-Τι καταδεικνύει το Παρατηρητήριο Τιμών
Tροποποίηση νόμου για ξένους επαγγελματίες οδηγούς ώστε να μην εκτροχιαστεί η εφοδιαστική αλυσίδα-Αίτημα ΠΑΣΥΛΕ
Αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών χονδρικού εμπορίου το δεύτερο τρίμηνο του 2024
Από το «Michel Pharmacy» σε ένα όμιλο ηγέτη... Τα 80 χρόνια ιστορίας της MSJ μέσα από εικόνες (pics)
Υπέγραψε MoU και πάει για μεγάλο deal στην Κίνα η Combijet Manufacturing-Τι δηλώνει ο Βάσος Δημητριάδης
Η Andreotti λανσάρει την καμπάνια «Back Home» με ειδικές προσφορές σε έπιπλα για το φθινόπωρο
Nicosia Mall: Το success story του μεγαλύτερου εμπορικού κέντρου της Κύπρου
Πάνε Προεδρικό και στο Σπίτι της Ευρώπης με γεωργικά μηχανήματα και βυτιοφόρα γάλακτος οι αγελαδοτρόφοι
Μαρία Παναγιώτου: Τα πεπραγμένα και πώς κινείται η Κυβέρνηση για το χαλλλούμι-Οι δύο συν ένας στόχοι
Έκτακτη βοήθεια €350.000 προς μελισσοκόμους αποφάσισε το Υπουργικό-Πολύ δύσκολη η φετινή χρονιά