Y. Skembedjis & Sons: Με νέα εύχρηστη ιστοσελίδα

Έντονη παρουσία στο διαδίκτυο επιδιώκει η Y. Skembedjis & Sons ltd, με νέα ιστοσελίδα αλλά και στρατηγικές online marketing. Όπως μας ανέφερε η Στάλω Σκεμπετζή Πελεντρίτη, operational manager της εταιρείας, παρακολουθώντας την εξέλιξη του διαδικτύου αλλά και το ποσό σημαντικό είναι για μια εταιρεία να υιοθετήσει καινούργιες τεχνικές για να μείνει ανταγωνιστική αποφασίστηκε η επένδυση στη δημιουργία νέας ιστοσελίδας, αλλά και σε στρατηγικές μάρκετινγκ και SEO (Search Engine Optimization).  

«Το τελευταίο  διάστημα και μετά τον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας καταφέραμε να δημιουργήσουμε ένα καινούργιο μοντέλο εξυπηρέτησης για τους πελάτες μας, χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα ως ένα εύχρηστο ‘showroom’ για τα προϊοντα και τις υπηρεσίες μας. Έτσι μειώθηκε και το κόστος εξυπηρέτησης από τους υπάλληλους, ενώ αποτελεί και ένα μέσο  προσέλκυσης νέων πελατών. Ο σχεδιασμός της καλεί τον χρήστη σε μια πράξη (call to action) που στην περίπτωση μας ήταν η εύκολη επικοινωνία χωρίς ιδιαίτερο ψάξιμο», τόνισε.

Παράλληλα, με τη δημιουργία ενός ιδιαίτερα ζωντανού προφίλ στο Facebook  αλλά και με την επένδυση στο οργανικό SEO, η εταιρεία κατάφερε να βρίσκεται στην πρώτη θέση στη μηχανή αναζήτησης του Google για σχεδόν όλες τις λέξεις κλειδιά που την αφορούν. «Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων αλλά και την προσέλκυση μιας νέας γενιάς πελατών, κάτι αναγκαίο για την επιβίωση μιας επιχείρησης στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον», πρόσθεσε.

Δειτε Επισης

Πέραν των €33 δισ. έσοδα ΦΠΑ το 2024 μέσω συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ενώπιον της ΕΠΑ η εξαγορά του Foody Market από τις υπεραγορές Αλφαμέγα
Toyota Κύπρου: Ολοκλήρωσε το μεγάλυτερο μέρος των ανακλήσεων σε οχήματα ευρωπαϊκών προδιαγραφών
Lidl Κύπρου: Γιορτάζει τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του καταστήματός της στο Neon Mall of Pafos
Epic: Ακραία φαινόμενα προσφορών με έως €320 σε smartphones και 50% έκπτωση στο πάγιο 2ης γραμμής
Διαπιστώνουν υπέρμετρη αύξηση των λιανικών τιμών φρούτων και λαχανικών οι καταναλωτές-Ζητούν λήψη μέτρων
Δυναμική είσοδος στην κυπριακή αγορά για τη BYD...Ξεπέρασε τις 100 παραγγελίες μέσα σε μόλις 50 ημέρες
Τα υβριδικά οδηγούν την κούρσα της αγοράς αυτοκινήτων μαζί με τα βενζινοκίνητα-Οι κορυφαίες μάρκες του πρώτου εξαμήνου
Η γαλακτοβιομηχανία Όμηρος, το μπαράζ επενδύσεων και η πολλαπλή στόχευση της καθόδου στην Κύπρο
Τα κριτήρια για τα €4 εκατ. ανά έτος την επόμενη τριετία με στόχο την αύξηση της παραγωγής αιγοπρόβειου γάλακτος