M. Lindstrom: Τι είπε στο Gold, τι θα μας πει στο Brand Congress

Ο Martin Lindstrom - υπ’ αριθμόν 1 από τους 30 κορυφαίους brand professionals του κόσμου, σύμφωνα με τον ερευνητικό οργανισμό Global Gurus - μιλά στο περιοδικό Gold που κυκλοφορεί  για την καριέρα και τα best seller βιβλία του, για την τέχνη της διαφήμισης, του branding και του μάρκετινγκ. Εξηγεί, ακόμα, πώς  θα απογειώσει τα brand μας στο επικείμενο 2nd Brand Congress.

Στην ερώτηση του Gold αν υπάρχει μία απλή επεξήγηση για το τι κάνει ένα brand πετυχημένο, ο Martin απάντησε: «Όχι, αλλά υπάρχουν ορισμένοι κανόνες: Κάνε το μήνυμα σου απλό, διαφορετικό και ελκυστικό.

Κάνε το συναισθηματικό κι όχι με βάση τη λογική. Δώσε στο κοινό την ευκαιρία να συμμετέχει και κάνε το να νιώσει ότι είναι μέρος της διαδικασίας, διαδίδοντας το μήνυμα από στόμα σε στόμα.» Όταν ερωτήθηκε τι είναι αυτό που τον κάνει πρόθυμο στο να προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε θέματα branding και αν η δουλειά του είναι ακόμα συναρπαστική για τον ίδιο, 15 χρόνια μετά, πολύ απλά απάντησε: «Δεν πήγα ποτέ δουλειά. Είναι λες και ζω ένα όνειρο. Ελπίζω να μην ξυπνήσω ποτέ». Μπορεί κανείς να διαβάσει ολόκληρη τη συνέντευξη του Martin Lindstrom στο τεύχος 47 του περιοδικού Gold, που βρίσκεται στα περίπτερα.

Τι θα μας πει στο Brand Congress

Ο Martin Lindstrom αναμένεται να καθηλώσει τις κυπριακές επιχειρήσεις στο 2nd Brand Congress - που θα διεξαχθεί στις 27 Μαρτίου, στο Royal Hall στη Λευκωσία - αποκωδικοποιώντας τον τρόπο σκέψεως και τις επιλογές του σύγχρονου καταναλωτή. Το κεντρικό θέμα του συνεδρίου θα είναι «Get inside the consumer’s mind and enhance your brand». Εκεί ο brand futurist θα αναλύσει τεχνικές και θα δώσει tips για τη δημιουργία των brands του αύριο, πρακτικές συμβουλές για την επίτευξη των καλύτερων δυνατών αποδόσεων και έξυπνους τρόπους διατήρησης της μάρκας σας στα ύψη. Την έμπνευση, αλλά και τις συνεχώς ανανεωμένες γνώσεις του, αντλεί μέσα από βιώματα και πρακτική εμπειρία από τους μεγαλύτερους κολοσσούς στους οποίους πρόσφερε ή εξακολουθεί να προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες για τον σχεδιασμό στρατηγικής branding και rebranding τους, όπως McDonald’s, Procter & Gamble, Nestle, Microsoft, the World Disney Company, RedBull, GlaxoSmithKline και PepsiCo.

Επισημαίνεται ότι το περιοδικό TIME έχει συμπεριλάβει τον Martin Lindstrom στους 100 ανθρώπους που αποτελούν πηγή έμπνευσης παγκοσμίως. Είναι, επίσης, συγγραφέας των μεγάλων σε πωλήσεις βιβλίων των New York Times και Wall Street Journal: «Byology - Truth and Lies About Why We Buy», «Brandsense» και «Brandwashed», αλλά και τριών ακόμη σχετικών με τη διαχείριση των brands και το μάρκετινγκ.  

Το συνέδριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της οικονομίας: Γενικούς και εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές marketing, ανθρώπινου δυναμικού και πωλήσεων, επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας κ.ά.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον ομιλητή και το θεματολόγιο του συνεδρίου κάντε κλικ εδώ:
http://www.imhbusiness.com/2nd-brand-congress-martin-lindstrom-in-cyprus#pdf-programme

Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ. Πλατινένιος Χορηγός: ΜΤΝ. Χρυσός Χορηγός: Carlsberg. Αργυροί Χορηγοί: BRANDCORE και Powersoft Computer Solutions. Χορηγοί Επικοινωνίας: ΙnΒusinessΝews.com, Goldnews.com.cy, Τηλεόραση Σίγμα και ΟΚ!. Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Στον β’ πόλο ανάπτυξης του ΤΕΠΑΚ ξεναγήθηκε η Υπουργός Παιδείας-Ενημερώθηκε για τα εν εξελίξει έργα
Μνημόνιο συνεργασίας Πανεπιστημίου Κύπρου και Πανεπιστημίου Zhejiang-Ποιους τομείς αφορά
METRO Supermarkets: Εκστρατεία συλλογής τροφών για ζώα
Ευρωπαϊκή Ένωση Υγείας: Το απόρρητο και η ασφάλεια
Μ. Χατζημανώλη: Αύξηση κατά 12% των εγγεγραμμένων ποντοπόρων πλοίων υπό κυπριακή σημαία
«Matchy Matchy Bandanas» για την στήριξη του καταφυγίου Simba Animal Aid-Cyprus Dog Shelter
Εγκαίνια φαρμακείου «Αντωνία Παντελή» στην Έγκωμη(pics)
Προκήρυξη διαγωνισμού «Cyprus Quality Leader 2025»
Ηγεσία και καινοτομία στο 15ο Limassol Economic Forum
Lidl Wellness Camp 2024: Πώς μπορείτε να μετατρέψετε αυτό το φθινόπωρο σε εφαλτήριο για μια νέα αρχή στη ζωή σας