Promotional: MEDIAETC

Η Mediaetc ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2011, σε μια περίοδο κρίσης, αξιοποιώντας την ευκαιρία που προσφερόταν τότε, καθώς οι εταιρείες έψαχναν για πιο οικονομικές επενδύσεις διαφήμισης. «Σε συνέχεια της πολύχρονης πείρας μου στο χώρο της διαφήμισης, αποφάσισα να δημιουργήσω τη Mediaetc, που εξειδικεύεται στο media planning & buying. Η εταιρεία είναι στην ουσία ένα εκ των δυο media agency που υπάρχουν στην Κύπρο και προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών media. Παρέχουμε προσωπική εξυπηρέτηση σε κάθε πελάτη και είμαστε, λόγω μεγέθους, αρκετά ευέλικτη εταιρεία», επεσήμανε η managing/media director, Μέλπω Προκοπίου.
 
Οι υπηρεσίες της εταιρείας περιλαμβάνουν στρατηγική media, προγραμματισμό πλάνων και αγορά διαφημιστικού χώρου και χρόνου, σε όλα τα above the line Μέσα, όπως επίσης αξιολόγηση εκστρατειών και ανταγωνισμού.   Το πελατολόγιό της αποτελείται είτε από απευθείας πελάτες είτε προέρχεται μέσα από τη συνεργασία με άλλα διαφημιστικά γραφεία, τα οποία αναλαμβάνουν, κυρίως, το δημιουργικό κομμάτι των εκστρατειών. Έχουμε συνεργαστεί με δέκα διαφορετικά διαφημιστικά γραφεία, εκ των οποίων τα μισά είναι σταθεροί συνεργάτες μας. Επίσης, από τον Σεπτέμβριο του 2013 η εταιρεία μας είναι μέρος και του Hybrid Advertising Alliance, μιας συμμαχίας έξι εταιρειών που καλύπτουν όλο το φάσμα της διαφημιστικής επικοινωνίας. Η Mediaetc, όπως προσδιορίζει και το όνομα, μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες ολιστικής επικοινωνίας, μέσω των συνεργατών της.

Κυρία Προκοπίου, ποια είναι τα μεγαλύτερα έργα/campaigns που έχετε αναλάβει;
Σε συνεργασία με τις διαφημιστικές εταιρείες, που μαζί χειριζόμαστε τα προϊόντα πελατών ή που έχουμε αναλάβει τη διεκπεραίωση του media planning & buying τους, δουλέψαμε με την ΑΦΗΣ (Κύπρος), το Ermes Group και τα Debenhams Department Stores, τη CTC Automotive (Iveco), τη CTC Argosy (Wilkinson Sword), το Cyprus Institute of Marketing (CIM), την Primetel, το Roosters Fried Chicken και την Κόσμος Ασφαλιστική. Έχουμε, επίσης, λανσάρει τους χυμούς Life και το παγωμένο τσάι, Life Tsai, της Δέλτα, με την τότε εταιρεία Vivartia και πλέον Χαραλαμπίδης Κρίστης. Αυτοί είναι κάποιοι από τους πελάτες με τους οποίους συνεργαζόμαστε ή έχουμε συνεργαστεί στο παρελθόν.
Ποιo ήταν το μεγαλύτερο επίτευγμα της εταιρείας που θα ξεχωρίζατε στη μέχρι τώρα πορεία σας;
Για μένα, το μεγαλύτερο επίτευγμα είναι το ότι μέσα σε μια δύσκολη για την οικονομία περίοδο η εταιρεία έχει καταφέρει να χειρίζεται προϊόντα μεγάλων εταιρειών και να την εμπιστεύονται οι συνεργάτες της από άλλες διαφημιστικές εταιρείες, για να χειρίζεται το media planning & buying των πελατών τους. Αυτό έγινε κατορθωτό μέσα στα τρία χρόνια ζωής της εταιρείας. Η ανάπτυξή της οφείλεται επίσης και στις συνεργασίες και τις συνέργειες που έχει κάνει και οι οποίες αποτελούν σημαντικό παράγοντα της εδραίωσής της στην αγορά.
 

Πόσο έχουν αλλάξει τα δεδομένα στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων;
Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει μεγάλη στροφή στα κοινωνικά δίκτυα. Το ποσοστό της διαφημιστικής πίτας στα online Μέσα φαίνεται ότι αυξάνεται. Η δυναμική της αγοράς έχει αλλάξει, μέσω των κοινωνικών δικτύων, αφού οι καταναλωτές έχουν τη δύναμη να ανεβάσουν ή να κατεβάσουν ένα brand μέσω του word of mouth. Τη μεγάλη απήχηση που έχει ο λόγος τους στα κοινωνικά δίκτυα μπορούμε να την εκμεταλλευτούμε θετικά, για να δημιουργήσουμε μια πιο στενή, διαδραστική και άμεση σχέση μεταξύ αυτών και του brand. Το πεδίο συνεχώς εξελίσσεται, άρα εμείς πρέπει να εκπαιδευόμαστε συνέχεια, ούτως ώστε να καθοδηγούμε σωστά τους πελάτες μας.  
Ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος σήμερα και τι χρειάζεται να γίνει για την ενδυνάμωσή του;
Η αγορά άρχισε, πλέον, να εμπιστεύεται τις εταιρείες που εξειδικεύονται σε διαφορετικό κομμάτι της επικοινωνίας στη διαφήμιση, όπως για παράδειγμα, δημιουργικό, media, PR & digital, και αυτό είναι σημαντικό στοιχείο για την εξέλιξη της αγοράς. Ταυτόχρονα βλέπουμε να γίνονται πολλές συνέργειες και ενέργειες ομαδοποίησης των πωλήσεων διαφημίσεων στα Μέσα, κάτι που δίνει καλύτερα αποτελέσματα τόσο από άποψη εξοικονόμησης όσο και απόδοσης. Βασικά, στην περίοδο που διανύουμε οι συνεργασίες είτε Μέσων είτε εταιρειών λειτουργούν προς όφελος της αγοράς.
FACTS & FIGURES
Πελατολόγιο:
Αυτοί τη στιγμή η εταιρεία εξυπηρετεί 15 διαφορετικούς πελάτες. Κάποιοι από αυτούς είναι οι Ermes Group, Debenhams Department Stores, CTC Argosy, CTC Automotive, Cyprus Institute of Marketing (CIM), A. Sophocleous & Sons, Alex. Soleas & Sons και ΑΦΗΣ (Κύπρος).
Τζίρος: Ο τζίρος της εταιρείας δεν είναι ίδιος με άλλων διαφημιστικών εταιρειών, που χειρίζονται εξολοκλήρου τα media budgets των πελατών τους και αυτό λόγω του τρόπου λειτουργίας της Mediaetc, σε σχέση με τις άλλες διαφημιστικές εταιρείες - πελάτες. Η διαχείριση, όμως, του τζίρου, που έκανε η εταιρεία μέσα στο 2014 για τους πελάτες της, είτε αυτοί είναι απευθείας πελάτες είτε διαφημιστικά γραφεία, ήταν κοντά στο €1 εκ.
Προσωπικό: Δύο άτομα πλήρους απασχόλησης και δύο σταθεροί εξωτερικοί συνεργάτες.
Χρόνια λειτουργίας: Σχεδόν 4.
Συνεργασία με οίκο του εξωτερικού: Δεν εκπροσωπούμε κάποιον οίκο του εξωτερικού, υπάρχει, όμως, συνεργασία με media shop στην Ελλάδα, εάν και εφόσον χρειαστεί.
Σλόγκαν: Keep an open mind

Δειτε Επισης

Πέταξαν πρώτη φορά για Μάλτα οι Κυπριακές Αερογραμμές
TOP KINISIS TRAVEL-Ακόμα πιο συναρπαστικό το ταξίδι
ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ STEPHANIS - Τεχνολογία για όλους
SUPERHOME CENTER: Ανοίγουν νέα καταστήματα
PETROLINA (HOLDINGS) PUBLIC: Επιθυμία μας η επιβράβευση των πελατών μας
Στα €173 εκ. τα ΜΕΔ των μη βιώσιμων δανειοληπτών του ΕΣΤΙΑ
Ε. Καλογήρου: Πρέπει να μάθουμε να ζούμε και να ταξιδεύουμε με τον ιό
Worldline | SIX Payment Services - Η πιο Ασφαλής Λύση Πληρωμών για την Επιχείρησή σας!
WΑΕR - Η ανδρική μόδα αλλιώς
SUPERHOME CENTER (D.I.Y) LIMITED - Δυναμικά και στο διαδίκτυο