Η Diplomat έχει μεγάλα σχέδια

Τον στόχο η Diplomat Cyprus να γίνει η κορυφαία εταιρείας διανομής στην Κύπρο θέτει ο CEO Yaron Bloom σημειώνοντας πως η εταιρεία έχει όλα τα εχέγγυα να το καταφέρει.

Είμαστε στην Κύπρο για να μείνουμε, αναφέρει σε συνέντευξη του στο InBusinessNews και στο περιοδικό Gold, εξηγώντας πως η ισραηλινή εταιρεία βρέθηκε στην Κύπρο μετά που την προσέγγισε σχετικά η Procter & Gamble για τη διανομή προϊόντων όπως Pampers, Ariel, Gillette, Always, Head & Shoulders κι άλλα. Μάλιστα, σύμφωνα με τον κ. Bloom, στόχος είναι να αυξηθεί το πορτοφόλιο προϊόντων στο μέλλον τόσο στην κατηγορία τροφίμων όσο και στα μη τρόφιμα.

Κάποια από τα μερίδια αγοράς της εταιρείας στις κατηγορίες τους είναι εντυπωσιακά. Pampers 58%, Gillette 80%, Always και Tampax 50%, Pantene και Head & Shoulders 15%, Duracell 42%.

Για την πορεία της αγοράς για το 2015, ο CEO της Diplomat προβλέπει πως θα κινηθεί στα ίδια επίπεδα με το 2014 χωρίς ανάπτυξη αν και σε κάποιες κατηγορίες θα υπάρξουν διαφοροποιήσεις. «Οι Κύπριοι καταναλωτές θα συνεχίσουν θα βλέπουν τις τιμές των προϊόντων αν και αυτό δεν σημαίνει πως πάντα επιλέγουν το φθηνότερο».

Περαιτέρω, αναμένει νέες κινήσεις στους διανομείς με στόχο τη μείωση του κόστους και βελτίωση της αποδοτικότητας ώστε να παρέχουν καλύτερες υπηρεσίες στους λιανέμπορους και καλύτερες τιμές προς τους καταναλωτές.

 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών