Έρευνα $7 εκ για ισχυρότερα brands από Martin Lindstrom

Η πρωτοποριακή μελέτη του Martin Lindstrom, που καταδεικνύει πώς ο ανθρώπινος εγκέφαλος αντιδρά στις καμπάνιες και τα brands, παρουσιάζεται στο κυπριακό κοινό, στο πλαίσιο του 2nd Brand Congress.

Στην έρευνα, που διήρκησε τρία χρόνια και της οποίας η αξία αγγίζει τα $7 εκ, αποκαλύπτονται αλήθειες και καταρρίπτονται μύθοι για τις αντιδράσεις του εγκεφάλου στα μηνύματα που λαμβάνει και τα οποία τον οδηγούν στην αποδοχή ή την απόρριψη ενός brand. Ακόμα, δίδονται απαντήσεις σε ερωτήματα, όπως: Μπορούν οι αισθήσεις της όσφρησης, της αφής και της ακοής να είναι τόσο ισχυρές όσο η όραση στη διαδικασία αποδοχής ή απόρριψης ενός προϊόντος ή μιας μάρκας; Οι διαφημίσεις που δεν θεωρούνται τόσο άμεσες, αλλά «κάνουν παιχνίδι» με το υποσυνείδητο, όπως αυτές που εμφανίζονται στα λεωφορεία, στις τηλεοπτικές διαφημίσεις ή σε νυκτερινά κέντρα, εξακολουθούν να μας ενδιαφέρουν το ίδιο; Αυτές και πολλές άλλες απαντήσεις, σε συνδυασμό με τα κυριότερα πορίσματα της έρευνας του Martin Lindstrom, θα δοθούν από τον ίδιο στο 2nd Brand Congress, στις 27 Μαρτίου, στο Royal Hall στη Λευκωσία.  

Η παρουσίαση με θέμα: «This is your Buyology: the shocking truth about why we buy» θα αποτελέσει την τρίτη και τελευταία του παρουσία στο συνέδριο. Ο Lindstrom ηγείται στη συγκεκριμένη διοργάνωση με τρεις δυναμικές παρουσιάσεις, που στόχο έχουν να οδηγήσουν τις κυπριακές επιχειρήσεις στην ενίσχυση ή την αναδόμηση του εμπορικού τους σήματος. Επίσης, θα δοθούν πρακτικά παραδείγματα από εταιρείες που κατά καιρούς τον εμπιστεύτηκαν για τον σχεδιασμό στρατηγικής branding και rebranding, όπως είναι οι κολοσσοί: McDonald’s, Procter & Gamble, Nestle, Microsoft, the Wold Disney Company, RedBull, GlaxoSmithKline και PepsiCo. 

Δώστε, λοιπόν, νέα πνοή στο brand σας με την εμπνευσμένη καθοδήγηση και τις έξυπνες συμβουλές του κορυφαίου ανά τον κόσμο brand professional, Martin Lindstrom, στο 2nd Brand Congress. 

Το συνέδριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της οικονομίας: Γενικούς και εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές marketing, ανθρώπινου δυναμικού και πωλήσεων, επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας κ.ά. 

Ο Martin Lindstrom 

O Martin Lindstrom αναδείχθηκε το νούμερο 1 ανάμεσα στους 30 κορυφαίους brand professionals του 2014 από τον ερευνητικό οργανισμό Global Gurus. Ακόμα, το περιοδικό TIME τον έχει συμπεριλάβει στους 100 ανθρώπους που αποτελούν πηγή έμπνευσης παγκοσμίως. Είναι, επίσης, συγγραφέας των μεγάλων σε πωλήσεις βιβλίων των New York Times και Wall Street Journal: «Byology - Truth and Lies About Why We Buy», «Brandsense» και «Brandwashed», αλλά και τριών ακόμη σχετικών με τη διαχείριση των brands και το μάρκετινγκ.  

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον ομιλητή και το θεματολόγιο του συνεδρίου κάντε κλικ εδώ:

Πληροφορίες

Οργάνωση: ΙΜΗ. Χρυσός Χορηγός: Carlsberg. Ασημένιος Χορηγός: Powersoft Computer Solutions. Χορηγοί Επικοινωνίας: ΙnΒusinessΝews.com, Goldnews.com.cy, Τηλεόραση Σίγμα και ΟΚ!. Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com 

Δειτε Επισης

Μνημόνιο συνεργασίας Πανεπιστημίου Κύπρου και Πανεπιστημίου Zhejiang-Ποιους τομείς αφορά
Ευρωπαϊκή Ένωση Υγείας: Το απόρρητο και η ασφάλεια
Μ. Χατζημανώλη: Αύξηση κατά 12% των εγγεγραμμένων ποντοπόρων πλοίων υπό κυπριακή σημαία
«Matchy Matchy Bandanas» για την στήριξη του καταφυγίου Simba Animal Aid-Cyprus Dog Shelter
Εγκαίνια φαρμακείου «Αντωνία Παντελή» στην Έγκωμη(pics)
Προκήρυξη διαγωνισμού «Cyprus Quality Leader 2025»
Ηγεσία και καινοτομία στο 15ο Limassol Economic Forum
Lidl Wellness Camp 2024: Πώς μπορείτε να μετατρέψετε αυτό το φθινόπωρο σε εφαλτήριο για μια νέα αρχή στη ζωή σας
Πνευματικά δικαιώματα: Κρίνεται στο Ανώτατο Συνταγματικό Δικαστήριο η τύχη του νόμου που ψήφισε η Βουλή
Φόρουμ ορόσημο για την ενίσχυση των επιχειρηματικών και οικονομικών σχέσεων μεταξύ Κύπρου και Λιβάνου