Powered by

Ενισχυμένες αφίξεις τον Ιανουάριο

Με βάση τα αποτελέσματα της Έρευνας Ταξιδιωτών οι αφίξεις τουριστών τον Ιανουάριο 2015 ανήλθαν σε 41.799 σε σύγκριση με 40.675 τον Ιανουάριο 2014, σημειώθηκε δηλαδή αύξηση 2,8%.

Τον Ιανουάριο του 2015 σημειώθηκε αύξηση 65,8% στις αφίξεις τουριστών από το Ισραήλ (από 1.653 τον Ιανουάριο του 2014 σε 2.741 τον Ιανουάριο του 2015) και 50,0% αύξηση από τη Γερμανία (από 1.152 σε 1.728 φέτος).

 

Αντίθετα μείωση 5,6% στις αφίξεις τουριστών σημειώθηκε από το Ηνωμένο Βασίλειο (12.334 τον Ιανουάριο του 2015 σε σύγκριση με 13.063 τον Ιανουάριο του 2014), 5,7% μείωση από την Ελλάδα (6.057 σε σύγκριση με 6.421) και 0,8% μείωση από τη Ρωσία (4.799 σε σύγκριση με 4.838 πέρσι).

Άνοδος και στα ταξίδια Κυπρίων
Τα ταξίδια κατοίκων Κύπρου στο εξωτερικό τον Ιανουάριο 2015 ανήλθαν στις 81.205 σε σύγκριση με 72.892 τον Ιανουάριο 2014, σημειώνοντας αύξηση 11,4%. Τον Ιανουάριο 2015 σημειώθηκε αύξηση 23,9% στις επιστροφές - αφίξεις κατοίκων Κύπρου από την Ελλάδα (από 21.982 τον Ιανουάριο του 2014 σε 27.241 τον Ιανουάριο του 2015).

Δειτε Επισης

Μάκης Κετώνης: Το ταξίδι στην αειφορία και το επόμενο κεφάλαιο μιας συναρπαστικής επαγγελματικής διαδρομής
Νίκος Χριστοδουλίδης: Βελτιώνεται η φήμη και η αξιοπιστία της Κύπρου, προσελκύουμε ποιοτικές επενδύσεις
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου με αντίκτυπο σε 12.000 δανειολήπτες-Στο 2,40% από 2,65%
ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι