Promotional: FORTHDESIGN STUDIO

Το 2010 η Ανθή Γιωρκουνή, μαζί με τον αδελφό της, Χάρη Γιωρκουνή, αποφάσισαν να φέρουν τα νέα ψηφιακά πολυμέσα (multi-media) πιο κοντά στο design. Στόχος τους ήταν να δημιουργήσουν γέφυρες επικοινωνίας με την παραδοσιακή διαφήμιση και να γεμίσουν ένα κενό που έβλεπαν ότι υπήρχε στον κλάδο.

«Θελήσαμε να συνυπάρξουμε, με λίγα λόγια, μέσα από τον δικό του κόσμο που ήταν τα νέα πολυμέσα και τον δικό μου που ήταν η τέχνη. Ονειρευτήκαμε το τέλειο πάντρεμα της τεχνολογίας με τη δημιουργικότητα, σε μια περίοδο που η κατανόηση του ψηφιακού ήταν σχεδόν απούσα. Χωρίς να ήμασταν και απόλυτα καταρτισμένοι κιόλας, για να είμαστε ειλικρινείς, δημιουργήσαμε τη Forthdesign», αναφέρει η creative/managing director της εταιρείας, Ανθή Γιωρκουνή.

«Εκείνη την περίοδο βλέπαμε ότι η σύγχρονη διαφήμιση θα έπρεπε σύντομα να ανοίξει νέα κανάλια επικοινωνίας, για να προσεγγίσει τον ψηφιακά αναθρεμμένο καταναλωτή. Είχαμε την καρδιά μας ταγμένη στον χώρο του ψηφιακού, έτσι και αλλιώς, αφού αυτόν γνωρίζαμε ως φυσικό. Και εμείς ‘ψηφιακά’ παιδιά ήμασταν και είχαμε τη δημιουργικότητα μέσα μας. Η ένταξη του ψηφιακού στη σύγχρονη επικοινωνία ήταν ο στόχος και η πορεία που ξεκινήσαμε να πάρουμε», επεσήμανε.
Στη συνέχεια μεγάλοι πελάτες πίστεψαν σε αυτούς, δίνοντάς τους την ευκαιρία να δείξουν τι μπορούσαν να κάνουν. Έτσι η ομάδα μεγάλωσε, αναπτύσσοντας ταυτόχρονα μια ευρεία πελατειακή βάση. «Σήμερα, η νέα επικοινωνιακή πραγματικότητα δύσκολα μπορεί να αγνοηθεί. Αυτός ήταν και ο λόγος της δημιουργίας μας. Είμαστε σήμερα αυτό που χρειάζεται να είμαστε σήμερα», είπε.

Κυρία Γιωρκουνή, τι υπηρεσίες προσφέρετε;
Είμαστε ένα δημιουργικό γραφείο που γνωρίζει καλά τα παραδοσιακά μέσα, αλλά κυρίως δουλεύει με τα καινούργια ψηφιακά πολυμέσα, δηλαδή, mobile, online και social media. Κοιτάμε μπροστά, χωρίς να ξεχνούμε ασφαλώς τις ρίζες του κλάδου και ακολουθούμε τα σημάδια των καιρών. Άλλωστε, το όνομά μας παραπέμπει σε αυτό: Forth για forward thinking και Design. Είμαστε ένα ολοκληρωμένο γραφείο, με ψηφιακή καρδιά και αντίληψη της εποχής που ζούμε. Δημιουργούμε όλα αυτά που χρειάζεται μια επιχείρηση σε ψηφιακό επίπεδο. Μπορούμε να βοηθήσουμε στην ανάπτυξη digital ή και social media στρατηγικής, στην παρουσίαση επίκαιρων εργαλείων και καλών πρακτικών σε θέματα ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη online και mobile εφαρμογών, στη διαχείριση παρουσίας στο διαδίκτυο και τα social media και στη δημιουργία νέων interactive και multimedia ιδεών (augmented reality, projection mapping, kinect και 3D printing).

Πώς θα περιγράφατε την ταυτότητά σας;
Είμαστε στην καρδιά της τεχνολογίας και της δημιουργικότητας. Η ομάδα μας στελεχώνεται με εξειδικευμένα άτομα από όλο το φάσμα του κλάδου και αυτό μας δίνει τη μοναδική ικανότητα να αναλάβουμε ένα έργο από την αρχική ιδέα και να προχωρήσουμε στον σχεδιασμό και την πλήρη ανάπτυξη όλων των εφαρμογών που χρειάζονται για διεκπεραίωση. Η εταιρεία μπορεί να αναλάβει in-house από το πιο απλό ψηφιακό έργο μέχρι και τις πιο πολύπλοκες interactive εφαρμογές. Πρόκειται για μια εταιρεία τύπου boutique, που σκοπό έχει να πραγματεύεται τις συγκεκριμένες υπηρεσίες όσο καλύτερα γίνεται. Αυτό σημαίνει ελαστικότητα, ικανότητα τήρησης προθεσμιών και ψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης.

Ποια είναι τα μεγαλύτερα έργα/campaigns που έχετε αναλάβει;
Διαδραστική εφαρμογή με τεράστια οθόνη αφής, εκπαιδευτικά παιχνίδια και εφαρμογές για ταμπλέτες για την Πινακοθήκη Α.Γ. Λεβέντη. Ψηφιακή παρουσία και καμπάνιες για την εταιρεία Unicars, στις οποίες εμπίπτουν οι καμπάνιες Cyprus. Land of quattro για την Audi και Think Blue. Cyprus Challenge για τη Volkswagen, που είναι σε εξέλιξη.

Τι σας κάνει να ξεχωρίζετε ως εταιρεία;
Η διαφορετικότητά μας βρίσκεται στην προσέγγιση που ακολουθούμε, στην κατανόηση των νέων Μέσων και βεβαίως στις δυνατότητες της ομάδας. Η Forthdesign είναι μια δημιουργική εταιρεία με ανθρώπους που πραγματικά αγαπούν αυτό που κάνουν. Είναι τόσο απλό. Μας αρέσει η δουλειά μας και δουλεύουμε με τους πελάτες μας ως συνεργάτες και υποστηρικτές, προσπαθώντας να μεταφράσουμε τον ενθουσιασμό τους σε πλήρη πραγματικότητα.

Πόσο έχουν αλλάξει τα δεδομένα στη νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων;
Τα ψηφιακά Μέσα έχουν ανεβάσει τον πήχη της επικοινωνίας, επαναπροσδιορίζουν σχεδόν τα πάντα και μας ενώνουν όπως κανένα άλλο Μέσο πριν. Μιλάμε, λοιπόν, για τη μετάβαση από τον μονόλογο και τη παθητική συμπεριφορά του καταναλωτή, που επέβαλλαν τα παραδοσιακά Μέσα, στον διάλογο και την ενεργητική στάση του καταναλωτή που απαιτούν τα social media. Η επικοινωνία παύει να είναι ένα συγκεκριμένο εργαλείο. Είναι μια ιδέα. Μια νοοτροπία.

Πελατολόγιο: Brands εντός της αυτοκινητοβιομηχανίας, διεθνείς μάρκες τεχνολογίας, τοπικοί κατασκευαστές και διανομείς, λιανεμπόριο και άλλες B2B και B2C επιχειρήσεις. Ενδεικτικά: Audi, Volkswagen, Martini, Bacardi, Vileda, Blue Island, A.G. Leventis Gallery και ΑΠΟΕΛ. Συνεργασίες με μεγάλα διαφημιστικά γραφεία, σε αποκλειστική βάση, επιλέγοντας μια συγκρατημένη έκθεση μέχρι στιγμής.
Προσωπικό: 5 άτομα
Χρόνια: 4
Σλόγκαν: Integrated Agency. Digital Heart

Ανθή Γιωρκουνή, creative/managing director
Ποια τα συστατικά μιας επιτυχημένης digital εκστρατείας;
Μια πετυχημένη ψηφιακή εκστρατεία λαμβάνει υπόψη τις δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά των digital media και τα χρησιμοποιεί δημιουργικά (native advertising). Ο ισορροπημένος συνδυασμός κάνει μια καμπάνια να ξεχωρίζει, γιατί απλώς είναι «σπίτι» της (κατανόηση δυνατοτήτων + δημιουργικότητα).

Περικλής Περικλέους, creative mind
Ποια τα τρία συστατικά μιας επιτυχημένης εκστρατείας;
Ωραίο concept /ιδέα, ομαδική δουλειά και δυνατοί παίκτες στην παραγωγή (και 4ο ...budgeeeet).

Χαράλαμπος Χατζηαντωνίου, computer science/programmer
Τι θα μας απασχολήσει το 2015 στον τομέα του ψηφιακού;
Mobile + responsiveness (ανταπόκριση) θα είναι δύο λέξεις κλειδιά που κανείς στον χώρο μας δεν θα μπορεί να αγνοήσει. Το 2015 θα είναι η χρονιά μας. #HelloWorld

Δημήτρης Κουντούρης, informatics/programmer
Τι ρόλο έχει η επικοινωνία στην νέα εποχή των κοινωνικών δικτύων; Τα social media άλλαξαν ριζικά τον μονόλογο της επικοινωνίας σε διάλογο. Πλέον έχουμε μια σχέση μεταξύ brand και καταναλωτή, οπού ο ένας επηρεάζει τον άλλο. Ο καταναλωτής απέκτησε δύναμη και το γνωρίζει.

Δειτε Επισης

Στα €91 εκατ. οι κρατικές δαπάνες για την προσφυγική πολιτική
Διγλωσσία κυβέρνησης για νέο επενδυτικό σχέδιο
Julio Tironi: Σε νέα εποχή οι υπηρεσίες δημόσιων συγκοινωνιών
Διπλάσια δωρεάν data στα προγράμματα κινητής Unlimited της PrimeTel
Blue Air: Πτήσεις από €26,84 προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Βουκουρέστι
Αρχή Λιμένων: Ζητά προσφορές για δύο υποστατικά στο παλιό Λιμάνι Λεμεσού
Την πρώτη θέση στις παγκόσμιες πωλήσεις κατέλαβε ο όμιλος Volkswagen
ΣΟΔΑΠ: Προσφορές για πώληση ακινήτου στα Τσιφλικούδια
Κενά καταστήματα για το Pop-up Festival ζητά ο Δήμος Λευκωσίας
Προγραμματιστές συστημάτων ψάχνει το Τμήμα Φορολογίας