ΣΥΚΑΔΕ: Στηρίζει πρόταση αντιπολίτευσης για ωράρια

Θετική εξέλιξη θεωρεί ο Σύνδεσμος Καταστημάτων Διαρκούς Εξυπηρέτησης (ΣΥΚΑΔΕ), την πρόταση νόμου του ΑΚΕΛ, του ΔΗΚΟ και της ΕΔΕΚ που θα συζητηθεί στη Βουλή,  η οποία προνοεί τον καθορισμό των ωραρίων των καταστημάτων μέσω κανονισμών και όχι διαταγμάτων.

«Τα διατάγματα το μόνο που πέτυχαν ήταν το κλείσιμο εκατοντάδων μικρομεσαίων επιχειρήσεων», δήλωσε ο πρόεδρος του ΣΥΚΑΔΕ, Ανδρέας Θεοδούλου, συμπληρώνοντας ότι «με την έγκριση κανονισμών από τη Βουλή, θεωρούμε ότι θα υπάρχει μια πιο συναινετική προσέγγιση που θα επιφέρει μια πιο ομαλή λειτουργία της αγοράς», συμπλήρωσε.

Ο πρόεδρος του ΣΥΚΑΔΕ, είπε επίσης, ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς έχουν ουσιαστικά συμφωνήσει σε ένα αμοιβαία αποδεκτό πλαίσιο λειτουργίας των ωραρίων των καταστημάτων, εκτός από τις υπεραγορές οι οποίες προκλητικά αρνούνται να διαβουλευτούν και συνεχίζουν μέχρι να επιτύχουν το στόχο τους που δεν είναι άλλος από το να συγκεντρώσουν στα χέρια τους ολόκληρη την αγορά του λιανικού εμπορίου.  Ενδεικτική της στάσης τους, είπε είναι το νέο αίτημα τους να ανοίγουν οι υπεραγορές ακόμη πιο νωρίς τις Κυριακές.

Σε σχετική ανακοίνωση σημειώνεται ότι κατά τους τελευταίους μήνες και λόγω του νέου φιλελευθεροποιημένου ωραρίου, έκλεισαν περισσότερα από 500 περίπτερα και καταστήματα διαρκούς εξυπηρέτησης ενώ καθημερινά παρατηρείται και το κλείσιμο άλλων μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου.

Ο ΣΥΚΑΔΕ καλεί όλα τα κόμματα και την Υπουργό Εργασίας όπως στηρίξουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και εκφράζει την ετοιμότητά του για συμμετοχή στη συζήτηση που θα ξεκινήσει στη Βουλή, με στόχο την ομαλή λειτουργία της αγοράς.

 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών