powered by

Έξυπνα tips για ισχυρότερα brands

Όλες οι μέθοδοι και τα μυστικά για ενίσχυση του brand σας ή για τη διατήρησή του στην κορυφή από τον διεθνούς φήμης brand professional, Martin Lindstrom, που αναμένεται να καθηλώσει το κοινό στο 2nd Brand Congress, που θα διεξαχθεί στις 27 Μαρτίου, στο Royal Hall στη Λευκωσία.  

Ο Martin Lindstrom θα αναλύσει τεχνικές και θα δώσει tips για τη δημιουργία των brands του αύριο, πρακτικές συμβουλές για την επίτευξη των καλύτερων δυνατών αποδόσεων και έξυπνους τρόπους διατήρησης της μάρκας σας στα ύψη. Όλα αυτά στη δεύτερη παρουσίαση του συνεδρίου, με θέμα «Brand ROI».

Το συνέδριο, με κεντρικό θέμα «Get inside the consumer’s mind and enhance your brand», θα περιλαμβάνει, επίσης, τις παρουσιάσεις «BRANDsense» και «This is your buyology. The shocking truth about why we buy». Μέσα από τις παρουσιάσεις αυτές και με τη χρήση πρακτικών παραδειγμάτων διεθνών κολοσσών, ο Martin Lindstrom θα αποκαλύψει στο επιχειρηματικό κοινό της Κύπρου πώς μέσω του μάρκετινγκ μπορεί κανείς να οδηγήσει τις κυπριακές επιχειρήσεις στην ενίσχυση ή την αναδόμηση του εμπορικού τους σήματος. Κι όλα αυτά βάσει μιας σειράς πολύτιμων εμπειριών, καθώς ανάμεσα στις εταιρείες που κατά καιρούς τον εμπιστεύτηκαν για τον σχεδιασμό στρατηγικής branding και rebranding είναι οι κολοσσοί: McDonald’s, Procter & Gamble, Nestle, Microsoft, the Wold Disney Company, RedBull, GlaxoSmithKline και PepsiCo.

Δώστε, λοιπόν, νέα πνοή στο brand σας με την εμπνευσμένη καθοδήγηση και τις έξυπνες συμβουλές του κορυφαίου ανά τον κόσμο brand professional, Martin Lindstrom, στο 2nd Brand Congress.

Το συνέδριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της οικονομίας: Γενικούς και εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές marketing, ανθρώπινου δυναμικού και πωλήσεων, επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας κ.ά.

Ο Martin Lindstrom
O Martin Lindstrom αναδείχθηκε το νούμερο 1 ανάμεσα στους 30 κορυφαίους brand professionals του 2014 από τον ερευνητικό οργανισμό Global Gurus. Ακόμα, το περιοδικό TIME τον έχει συμπεριλάβει στους 100 ανθρώπους που αποτελούν πηγή έμπνευσης παγκοσμίως. Είναι, επίσης, συγγραφέας των μεγάλων σε πωλήσεις βιβλίων των New York Times και Wall Street Journal: «Byology - Truth and Lies About Why We Buy», «Brandsense» και «Brandwashed», αλλά και τριών ακόμη σχετικών με τη διαχείριση των brands και το μάρκετινγκ.  

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον ομιλητή και το θεματολόγιο του συνεδρίου κάντε κλικ εδώ

Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ. Χρυσός Χορηγός: Carlsberg. Χορηγοί Επικοινωνίας: ΙnΒusinessΝews.com, Goldnews.com.cy, sigmalive.com και Τηλεόραση Σίγμα. Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Κ. Χαραντινιώτης: Το coaching, οι μέθοδοι που ακολουθεί για πελάτες και επιχειρήσεις και τα σεμινάρια αυτοβελτίωσης
«Δεν νοείται εν έτει 2025...» Συνεχείς διακοπές ρεύματος στο Επαρχιακό Δικαστήριο Λευκωσίας-Κερύνειας
Δήμος Λευκωσίας και Τράπεζα Κύπρου ενισχύουν την ετοιμότητά τους σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης
Ανοικτή συζήτηση για την πρόληψη και διαχείριση των κρίσεων στη νέα εποχή Τραμπ
Οι ομάδες εθελοντών Ελληνικής Τράπεζας και Eurobank Κύπρου πρασινίζουν το Εθνικό Δασικό Πάρκο του Κάβο Γκρέκο
Από τη γνώση στη δράση: Πανεπιστήμιο Λεμεσού και ΣΠΑΒΟ ενώνουν δυνάμεις ενάντια στην έμφυλη βία
Με μεγάλη επιτυχία το συνέδριο «Demystifying & Unleashing AI» (pics)
Νέο πρόγραμμα χρηματοδότησης €2 εκατ. για καινοτόμες επιχειρήσεις από το ΙδΕΚ
Το Πρόγραμμα YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου επιστρέφει και το 2025
Άνοιξε τις πύλες της η Σκακιστική Ακαδημία της Freedom υπό τη διεύθυνση του Artem Sadovsky