powered by

Έξυπνα tips για ισχυρότερα brands

Όλες οι μέθοδοι και τα μυστικά για ενίσχυση του brand σας ή για τη διατήρησή του στην κορυφή από τον διεθνούς φήμης brand professional, Martin Lindstrom, που αναμένεται να καθηλώσει το κοινό στο 2nd Brand Congress, που θα διεξαχθεί στις 27 Μαρτίου, στο Royal Hall στη Λευκωσία.  

Ο Martin Lindstrom θα αναλύσει τεχνικές και θα δώσει tips για τη δημιουργία των brands του αύριο, πρακτικές συμβουλές για την επίτευξη των καλύτερων δυνατών αποδόσεων και έξυπνους τρόπους διατήρησης της μάρκας σας στα ύψη. Όλα αυτά στη δεύτερη παρουσίαση του συνεδρίου, με θέμα «Brand ROI».

Το συνέδριο, με κεντρικό θέμα «Get inside the consumer’s mind and enhance your brand», θα περιλαμβάνει, επίσης, τις παρουσιάσεις «BRANDsense» και «This is your buyology. The shocking truth about why we buy». Μέσα από τις παρουσιάσεις αυτές και με τη χρήση πρακτικών παραδειγμάτων διεθνών κολοσσών, ο Martin Lindstrom θα αποκαλύψει στο επιχειρηματικό κοινό της Κύπρου πώς μέσω του μάρκετινγκ μπορεί κανείς να οδηγήσει τις κυπριακές επιχειρήσεις στην ενίσχυση ή την αναδόμηση του εμπορικού τους σήματος. Κι όλα αυτά βάσει μιας σειράς πολύτιμων εμπειριών, καθώς ανάμεσα στις εταιρείες που κατά καιρούς τον εμπιστεύτηκαν για τον σχεδιασμό στρατηγικής branding και rebranding είναι οι κολοσσοί: McDonald’s, Procter & Gamble, Nestle, Microsoft, the Wold Disney Company, RedBull, GlaxoSmithKline και PepsiCo.

Δώστε, λοιπόν, νέα πνοή στο brand σας με την εμπνευσμένη καθοδήγηση και τις έξυπνες συμβουλές του κορυφαίου ανά τον κόσμο brand professional, Martin Lindstrom, στο 2nd Brand Congress.

Το συνέδριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της οικονομίας: Γενικούς και εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές marketing, ανθρώπινου δυναμικού και πωλήσεων, επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας κ.ά.

Ο Martin Lindstrom
O Martin Lindstrom αναδείχθηκε το νούμερο 1 ανάμεσα στους 30 κορυφαίους brand professionals του 2014 από τον ερευνητικό οργανισμό Global Gurus. Ακόμα, το περιοδικό TIME τον έχει συμπεριλάβει στους 100 ανθρώπους που αποτελούν πηγή έμπνευσης παγκοσμίως. Είναι, επίσης, συγγραφέας των μεγάλων σε πωλήσεις βιβλίων των New York Times και Wall Street Journal: «Byology - Truth and Lies About Why We Buy», «Brandsense» και «Brandwashed», αλλά και τριών ακόμη σχετικών με τη διαχείριση των brands και το μάρκετινγκ.  

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον ομιλητή και το θεματολόγιο του συνεδρίου κάντε κλικ εδώ

Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ. Χρυσός Χορηγός: Carlsberg. Χορηγοί Επικοινωνίας: ΙnΒusinessΝews.com, Goldnews.com.cy, sigmalive.com και Τηλεόραση Σίγμα. Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Ηγετικές παρεμβάσεις και διεθνής αναγνώριση στη 64η ετήσια γενική συνέλευση του ΣΕΛΚ
Νίκος Χειμαρίδης: Σταθερός και φιλικός προς τους επενδυτές προορισμός η Κύπρος-Φάρος το παράδειγμα με την Ινδία
Jean Bouquot (IFAC): Διεθνές παράδειγμα επιτυχίας η Κύπρος-Αναγνώριση συμβολής του ΣΕΛΚ από την Αννίτα
Στην τελική φάση η ετοιμασία των νομοσχεδίων για την φορολογική μεταρρύθμιση-Η διττή πρόκληση για την Κύπρο
Κ. Ιορδάνου: Η καλύτερη άμυνα σε τέτοιους καιρούς...Ενδυνάμωση οικονομίας, ελκυστικότητα, εμπιστοσύνη ξένων επενδυτών
Νέος προέδρος του ΣΕΛΚ ο Οδυσσέας Χριστοδούλου, αντιπρόεδρος ο Ανδρέας Ανδρέου-Τα μέλη του Δ.Σ.
ΑνΑΔ: Πολυεπιχειρησιακά προγράμματα κατάρτισης με δαπάνη €33,5 εκ.-Αφορούν όλους τους τομείς της οικονομίας
Τίμησε τους Ελλαδίτες που υπηρέτησαν στην Κύπρο η ΕΤΥΚ-Αποκαλυπτήρια Μνημείου στην Κεραμωτή Καβάλας
BPW Cyprus: Δυναμική παρουσία στο συνέδριο της BPW Europe στη Μάλτα
Γιώργος Σταύρου: Ο τομέας της out-of-home διαφήμισης στην Κύπρο και τα 25 χρόνια διαδρομής της Superad