ΕasyJet: Νέα εξωτερική εμφάνιση για τα αεροσκάφη της

Η easyJet παρουσιάζει την καινούργια εξωτερική εμφάνιση των αεροσκαφών της, η πρώτη αλλαγή που συντελείται από το 1998.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, υπάρχουν δύο κύριες αλλαγές στο σχεδιασμό, το πορτοκαλί χρώμα, σήμα κατατεθέν της easyJet έχει επεκταθεί από το πτερύγιο της ουράς μέχρι τη μέση της ατράκτου για να δημιουργηθεί μεγαλύτερος χώρος για το λογότυπο της easyJet, που τώρα είναι κατά 15% μεγαλύτερο από ό, τι πριν. Επίσης, μια πορτοκαλί φάσα που αντικατοπτρίζει τη σχεδιαστική «γλώσσα» της διαφήμισης της easyJet έχει τοποθετηθεί στην άτρακτο. 

Αυτό επιτρέπει το λογότυπο της easyJet να αντιστραφεί εκτός αυτού του χρώματος- σύμφωνα με τα guidelines της εταιρίας – για να δώσει στο αεροσκάφος μια κομψή, πιο μοντέρνα εμφάνιση, χωρίς το «.com».

Σήμερα  ο στόλος της εταιρίας ανέρχεται στα 226 αεροσκάφη, τύπου A319s και Α320. Τη νέα εμφάνιση θα διαθέτουν όλες οι νέες παραλαβές αεροσκαφών της easyJet από τον Απρίλιο του 2015. Η easyJet έχει 197 αεροσκάφη Airbus Α320 που έχουν παραγγελθεί, η πλειοψηφία των οποίων θα αντικαταστήσουν τα παλαιότερα αεροσκάφη τύπου Α319 σήμερα στο στόλο.

Επιπλέον, όπως αναφέρεται, "με την νέα εμφάνιση θα «ντυθούν» τα νεότερα αεροσκάφη του στόλου της easyJet  όταν θα είναι η ώρα να ξαναβαφτούν, που συνήθως πραγματοποιείται κάθε έξι χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι 29 αεροσκάφη θα πετούν με τη νέα εμφάνιση από το τέλος του 2015 και το 50%  του στόλου μέχρι το τέλος του 2017".

Στην 19ετή πορεία της easyJet υπήρξαν μόνο άλλες 2 αλλαγές στην εξωτερική  εμφάνιση των αεροσκαφών της. Η πρώτη αλλαγή (1995) αφορούσε την αναγραφή με πολύ μεγάλους χαρακτήρες στην άτρακτο των αεροσκαφών, του αριθμού τηλεφωνικών κρατήσεων εισιτηρίων. Η δεύτερη αλλαγή (1998) απεικόνιζε την ηλεκτρονική διεύθυνση  easyJet.com σε όλο το μήκος της ατράκτου, γεγονός που σηματοδοτούσε το σημαντικό βήμα της εταιρείας για την διαδικτυακή κράτηση θέσεων. 

Ο Peter Duffy, Εμπορικός Διευθυντής της easyJet’s δήλωσε σχετικά: "Η εξωτερική εμφάνιση των αεροσκαφών της easyJet’s είναι παγκοσμίως αναγνωρίσιμη. Καθώς πλησιάζουμε τα 20α γενέθλιά μας το Νοέμβριο, πιστεύουμε ότι μία ανανέωση της εξωτερικής εμφάνισης μας θα συμβάδιζε με τις πολλές άλλες αλλαγές/ ανανεώσεις που έχουν γίνει στην easyJet όπως, η υπηρεσία κράτησης συγκεκριμένων θέσεων, ευέλικτα εισιτήρια και βραβευμένο mobile app. Όπως θα περίμενε κανείς από την easyJet, αυτό είναι ένα χαμηλού κόστους “face lift” - όλα τα νέα αεροσκάφη θα «φορέσουν» την καινούργια τους εμφάνιση και τα ήδη υπάρχουσα θα ξαναβαφτούν Μπορεί να χρειασθεί έως και 5 χρόνια μέχρι όλος ο στόλος να είναι έτοιμος με την νέα εμφάνιση! Όπως και η ίδια η easyJet, έτσι και η νέα μας εμφάνιση θέλουμε να είναι εξίσου αναγνωρίσιμη όπως ήταν και η προηγούμενη. Το τελικό σχέδιο επιλέχθηκε από περίπου 4000 υπαλλήλους και πελάτες."

Ο Alex Wood  της Holmes Wood Graphic design που ανέλαβε τον επανασχεδιασμό της easyJet δήλωσε: «Επενδύσαμε πολύ χρόνο να μελετήσουμε την «προσωπικότητα» της easyJet και η νέα αυτή εμφάνιση είναι αντανάκλαση αυτής. Η πρόσφατη ανανέωση της μάρκας easyJet  αντικατοπτρίζει την αναβάθμιση της από μια εταιρεία χαμηλού κόστους σε μια από τους μεγαλύτερους αερομεταφορείς της Ευρώπης, γεγονός που της προσδίδει μια νέα αυτοπεποίθηση, η οποία δεν αποτυπωνόταν στην μέχρι τώρα  εμφάνισή της». 

Ο κος Andreas Ossenkopf, Head of Aviation της Mankiewicz που παρείχε το υλικό επικάλυψης των αεροσκαφών πρόσθεσε: “Στην Mankiewicz είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που επιλεχθήκαμε ως προμηθευτής της easyjet. Είμαστε υπερήφανοι για την παραγωγή και προμήθεια των πιο καινοτόμων και υψηλής ποιότητας υλικών επικάλυψης αεροσκαφών. Η easyjet και η Mankiewicz μοιράζονται την ίδια φιλοσοφία του συνδυασμού της ποιότητας με την αποτελεσματικότητα και είμαστε ενθουσιασμένοι που υποστηρίζουμε την υψηλής ποιότητας εικόνα της easyjet.”

Δειτε Επισης

Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις
Το Honda Prelude Concept επιστρέφει και στην Ευρώπη-Η Honda γιόρτασε 25 χρόνια υβριδικής τεχνολογίας
DIMCO: Η ιστορία της εταιρείας που «φωτίζει» την Κύπρο από το 1966
Volkswagen: Επένδυση πέντε δισ. στην αμερικανική Rivian-Θα ιδρύσουν μια κοινά ελεγχόμενη επιχείρηση
allin inERGY drink: Το εναλλακτικό ενεργειακό ποτό χωρίς ταυρίνη-Στην κυπριακή αγορά από την Diplomat Distributors
Refan: Ανοίγει κατάστημα στο Mall of Cyprus
Το ηλεκτρικό SUV e:Ny1 της Honda στη 18η Save Energy
Διπλή νίκη-θρίαμβος για το Kia EV9 στα παγκόσμια βραβεία αυτοκινήτου 2024