powered by

Δεν αλλάζει το concept για καζίνο

Την επόμενη βδομάδα θα αρχίσει στη Βουλή η κατά άρθρον συζήτηση του νομοσχεδίου για την αδειοδότηση του καζίνο.

Κατά τη χθεσινή συνεδρία στη Βουλή, ο υπουργός Εμπορίου Γιώργος Λακκοτρύπης έδωσε γραπτώς απαντήσεις στις διάφορες παρατηρήσεις- ερωτήσεις των Βουλευτών.

Αυτό που διαφάνηκε από τη συνεδρία είναι ότι θα ακολουθηθεί ο αρχικός σχεδιασμός για τη δημιουργία του καζίνο. Δηλαδή, για συγκεκριμένη περίοδο πριν το άνοιγμα ολοκληρωμένου καζίνο-θέρετρο, ο διαχειριστής δύναται να λειτουργήσει προσωρινό καζίνο εντός του χώρου ανέγερσης του ολοκληρωμένου τύπου καζίνο-θέρετρο ως μέρος της ανάπτυξης του κατά φάσεις. 

Σχετικά με την εισήγηση του Βουλευτή του ΔΗΚΟ Άγγελου Βότση, όπως ο επενδυτής κατά τα 2 χρόνια (μέχρι τη δημιουργία του ολοκληρωμένου καζίνο) να μπορεί να δημιουργήσει μικρά καζίνο  για να αντιμετωπιστεί το θέμα των κατεχομένων και να ικανοποιηθούν τα ξενοδοχεία αντί να περιορίζεται στη λειτουργία μόνο μηχανημάτων, ο υπουργός απάντησε ότι  εάν δοθούν άδειες θα χάσει ο επενδυτής την αποκλειστικότητα (exclusivity) και θα αλλάξει το concept. 

Επίσης, αυτό που συζηθήκε χθες Τρίτη είναι όπως με επιστολή συγγενή πρώτου βαθμού να απαγορεύονται οι πιστώσεις.

Δειτε Επισης

Δημόσια διαβούλευση για τον στρατηγικό σχεδιασμό του Δήμου Στροβόλου-Κάλεσμα προς τους δημότες για εισηγήσεις
Μεγάλη πρόοδος στην ταχύτητα εξέτασης πολεοδομικών αιτήσεων από ΕΟΑ Αμμοχώστου-Τι δείχνουν τα στοιχεία
Δυναμική παρουσία GoGordian στο 7ο Doing Business with Cyprus Summit στο Τελ Αβίβ
Ακίνητα στην Πάφο: Γιατί το μέγεθος, το ύψος και οι παροχές έχουν σημασία
Καθυστερήσεις στην έκδοση πολεοδομικών αδειών και πολεοδομικών ελέγχων συζήτησαν ΕΒΕΛ-ΕΟΑ Λάρνακας
Η ακμάζουσα αγορά ακινήτων της Λευκωσίας και το top 5 των ακριβότερων συναλλαγών
Πράσινο Υπουργικού για καταβολή εφάπαξ ποσού χορηγίας σε μη συμμετέχοντες δικαιούχους του Σχεδίου «κτίΖΩ»
Horizon Towers: Σε διαβούλευση η ανάπτυξη μαμούθ που θα αναβαθμίσει την περιοχή των διυλιστηρίων Λάρνακας
Στα 18 εκατ. το κόστος για την ανέγερση των γηπέδων της ΚΟΠ στον Κόρνο-Τα χρονοδιαγράμματα του έργου
Κ. Κωνσταντή: Δεν μπορούμε να μιλάμε για βιώσιμη κινητικότητα όσο τα αστικά μας κέντρα λειτουργούν ως πάρκινγκ