Μ.Κωνσταντινίδης: Σαράντα χρόνια παραγωγής κυπριακών επίπλων

Με νέα συλλογή κυπριακών επίπλων γιορτάζει τα 40χρονά της στον χώρο του επίπλου η Μ. Κωνσταντινίδης Furnishings. Η συλλογή 2016 περιλαμβάνει όλων των ειδών έπιπλα- κυρίως εσωτερικού χώρου- φτιαγμένα από συνδυασμό ξύλου με μέταλλο και γυαλί.

Ο Μιχάλης Κωνσταντινίδης και η κόρη του Χριστιάνα Κωνσταντινίδου μίλησαν στην κάμερα του InBusinessNews για την πορεία τους στο χώρο του επίπλου, τις δυσκολίες που συνάντησαν όλα αυτά τα χρόνια και για τον ανταγωνισμό σε σχέση με τα επώνυμα εισαγόμενα έπιπλα.

Η ιστορία της εταιρίας ξεκίνησε το 1976 από την ανάγκη δημιουργίας κρεβατιών για τους πρόσφυγες. Ο πατέρας του Μιχάλη Κωνσταντινίδη ήταν επίσης επιπλοποιός και ο ίδιος από τα 16 του χρόνια τον βοηθούσε στην δουλειά, ενώ παράλληλα σπούδαζε επιπλοποιός στην Τεχνική Σχολή Λευκωσίας. Ακολούθησαν οι σπουδές του στη διακόσμηση εσωτερικού χώρου σε Αθήνα και Βρυξέλλες.

Η Χριστιάνα Κωνσταντινίδου, ερχόμενη το 2006 στην Κύπρο από τις σπουδές της στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και στην Αρχιτεκτονική Εσωτερικού Χώρου, ανέλαβε ενεργό ρόλο στην επιχείρηση σχεδιάζοντας τα έπιπλα. Από τότε, ο πατέρας της ανέλαβε την επίβλεψη της παραγωγής και της παράδοσης των επίπλων.

Σύμφωνα με την κ. Κωνσταντινίδου, το πιο δυνατό χαρτί της εταιρίας είναι η προσωπική επαφή με τους πελάτες μέσω της οποίας αναγνωρίζονται και καταγράφονται οι ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά δημιουργώντας έπιπλα κομμένα και ραμμένα στα μέτρα τους.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών