ACTION DIGITAL: Το νόμισμα έχει όψη digital

Το νόμισμα της Action Digital έχει όψη ψηφιακή και όχι τυχαία. Η νέα εταιρεία - μέλος του ομίλου της Action Global Communications ήλθε ειδικά για να δώσει αξία στην ενοποιημένη διαδικτυακή στρατηγική επικοινωνία, αξιοποιώντας τις δυνατότητες και εξαργυρώνοντας τα οφέλη της, σε συνδυασμό πολλάκις και με τα παραδοσιακά Μέσα, εξηγούν οι Δημήτρης Ιωαννίδης, γενικός διευθυντής και Jaric Karepov, head of marketing.

Είναι πια κοινώς αποδεκτό ότι η τεχνολογία μπορεί να συνεισφέρει σε πλείστα επίπεδα. Το θέμα είναι πώς τη χρησιμοποιείς, με ποιο υπόβαθρο και γνώσεις και για ποιο σκοπό. Στο ίδιο πλαίσιο, η επικοινωνία των εταιρειών δεν είναι πια μια απλή υπόθεση, καθώς δεν περιορίζεται στα παραδοσιακά Μέσα. Μεγάλο μέρος της έχει μεταβεί στα διαδικτυακά ή καλύτερα συνδυάζεται με αυτά, άρα και ο σχεδιασμός της απαιτεί τώρα περισσότερη μελέτη, εξειδίκευση και τεχνογνωσία, ώστε να φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Δεν αρκεί η επιλογή και μόνο των σωστών καναλιών επικοινωνίας. Η ανάγκη ενός ολοκληρωμένου πλάνου στρατηγικής επικοινωνίας είναι μεγαλύτερη από ποτέ. 

Ο όμιλος δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας, Action Global Communications, έχει κάνει ένα βήμα πάρα πέρα στον τομέα αυτό, προσφέροντας ακόμη πιο εξειδικευμένες ψηφιακές υπηρεσίες με τη νεοσύστατη Action Digital.

Με ποιο σκεπτικό προέκυψε η νέα εταιρεία;  
Δ. Ι.: Αυτό που μας οδήγησε σε αυτή την κίνηση ήταν το σημερινό ταχέως μεταβαλλόμενο διαδικτυακό περιβάλλον και η δέσμευσή μας να προσφέρουμε ολοκληρωμένες στρατηγικές επικοινωνίας είτε παραδοσιακές είτε διαδικτυακές. Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τους πελάτες μας σε τοπικό, αλλά και σε διεθνές επίπεδο, να κτίσουν σχέσεις με τους καταναλωτές, χρησιμοποιώντας όλα τα νέα εργαλεία επικοινωνίας.

Τι περισσότερο ήρθε να προσφέρει η Action Digital στην οργανωμένη ψηφιακή επικοινωνία; 
J. K.: H Action Digital, αξιοποιώντας την εμπειρία και τις γνώσεις του δικτύου της Action Global Communications, που εκτείνεται σε 40 και πλέον χώρες, είναι σε θέση να προσφέρει μια πιο ενοποιημένη και ολοκληρωμένη προσέγγιση, που αντιμετωπίζει τα διαδικτυακά κανάλια και τα κοινωνικά δίκτυα όχι απλώς ως «άλλα μέσα» αλλά ως αξιόπιστες πηγές ενημέρωσης και πληροφόρησης. Έτσι λοιπόν, προσφέρει μια αναβαθμισμένη υπηρεσία ενοποιημένης διαδικτυακής στρατηγικής, βασιζόμενη στην απαραίτητη εξειδίκευση και τεχνογνωσία, αλλά και τη γνώση των αναγκών και των δεδομένων της κάθε αγοράς. 

Διαδικτυακή οπτική 
Πώς επωφελούνται οι πελάτες σας από τις υπηρεσίες της νέας εταιρείας; 

J. K.: Προσφέρουμε μια καινούργια οπτική στον τομέα του διαδικτυακού μάρκετινγκ, αντλώντας από μια δοκιμασμένη περιφερειακή στρατηγική και τοπική τεχνογνωσία. Στόχος μας είναι να βοηθάμε τους πελάτες μας να διευρύνουν τα όρια της διαδικτυακής τους φωνής, έτσι ώστε να εξασφαλίσουν αμφίδρομη και μακροπρόθεσμη επικοινωνία με το κοινό που τους ενδιαφέρει.

Τα νέα ξεκινήματα προϋποθέτουν πάντοτε  κάποιες διαδικασίες μετάβασης. Πώς εσείς τις έχετε χειριστεί; 
Δ. Ι.: Οι διαδικτυακές υπηρεσίες επικοινωνίας δεν είναι κάτι καινούριο για την Action Global Communications, καθώς εφαρμόζονται τέτοιες πρακτικές με επιτυχία στο σύνολο του δικτύου. Ωστόσο, η ραγδαία ανάπτυξη και εξέλιξη του διαδικτύου αποτέλεσε για εμάς στρατηγική πρόκληση, με αποτέλεσμα να συσταθεί και να στελεχωθεί μια digital ομάδα, εντός του πμίλου και όχι σε πλαίσιο συνεργασίας, διαμορφώνοντας μια ολοκληρωμένη και ενοποιημένη προσέγγιση. Ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη σεμινάρια και παρουσιάσεις, με σκοπό την πλήρη αναγνώριση των δυνατοτήτων που μπορεί να προσφέρει πλέον η Action Digital στους υφιστάμενους, αλλά και σε νέους πελάτες, σε τοπικό και σε διεθνές επίπεδο. 

Ποια είναι τα σημαντικότερα διαδικτυακά κανάλια που θα πρέπει σήμερα οι επιχειρήσεις να γνωρίζουν και να αξιοποιούν; 
J. K.: Συστήνουμε σίγουρα Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter και YouTube ως τα βασικά για την online στρατηγική επικοινωνίας μιας εταιρείας. Προτείνουμε επίσης και τη δημιουργία σχέσεων με προσωπικότητες που έχουν μια διευρυμένη κοινωνική επιρροή (social media influencers). Ωστόσο, εάν μια επιχείρηση είναι πιο εξειδικευμένη ή αποτελεί καθιερωμένο brand υπάρχουν επίσης σημαντικές πλατφόρμες, όπως το Reddit, το Tumblr, το Periscope και το Snapchat, μέσω των οποίων μπορούν να τρέξουν πολύ δυναμικές καμπάνιες.

Στο επόμενο διάστημα τί άλλο να αναμένουμε από εσάς; 
Δ. Ι.: Συνεχώς εξελισσόμαστε και δοκιμάζουμε καινούργια διαδικτυακά Μέσα, για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να επιτύχουν τους στόχους τους οπουδήποτε στον κόσμο. Η διεύρυνση των υπηρεσιών μας αποτελεί μια συνεχή αναζήτηση, επομένως στο επόμενο διάστημα σίγουρα θα υπάρχει και συνέχεια. 

4+1 tips ψηφιακής επικοινωνίας

Σύμφωνα με τον Jaric Karepov, οι επιχειρήσεις σήμερα, για να έχουν αποτελεσματική ψηφιακή επικοινωνία, πρέπει: 
1.    Να μη φοβούνται να «εκτεθούν» στον κόσμο του διαδικτύου. 
2.    Να επενδύσουν χρόνο στο να κατανοήσουν τις δυνατότητες που τους προσφέρει το διαδίκτυο, όχι μόνο σε θέματα μάρκετινγκ, αλλά και σε άλλους τομείς, με λύσεις που στοχεύουν, μεταξύ άλλων, σε αύξηση της παραγωγικότητας, επέκταση της κατάρτισης και ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού. Εάν δεν έχουν τον χρόνο ή το προσωπικό για κάτι τέτοιο, θα μπορούσαν να συνεργαστούν με εταιρείες που έχουν τη δυνατότητα να τους βοηθήσουν. 
3.    Να ενημερώνονται για τις εξελίξεις στο διαδίκτυο, μέσω της πλούσιας πληροφόρησης που μπορούν να βρουν με απλές αναζητήσεις. 
4.    Να μην εισέρχονται στο παιχνίδι του διαδικτύου, χωρίς ξεκάθαρη στρατηγική και στόχους. 
5.    Να αναζητήσουν στρατηγικούς συνεργάτες με εμπειρία και γνώσεις, έτσι ώστε να τους εντάξουν ομαλά και επιτυχημένα στον κόσμο του διαδικτύου.

•    Η Action Digital απαρτίζεται από μια ομάδα 7 ατόμων που καλύπτουν τις ειδικότητες: Web/mobile design & development, digital marketing, social media marketing, search engine marketing, content strategies και graphic design.

•    Προσφέρει ολοκληρωμένες 360 μοιρών υπηρεσίες διαδικτύου, χωρίς περιορισμούς στα κανάλια που μπορεί να εξυπηρετήσει. 

Δειτε Επισης

Παγκόσμια διάκριση για τη Δέσποινα Πολυβίου στις εξετάσεις επαγγελματικού επιπέδου του ICAEW
Παρουσίαση βιβλίου «Σπύρος Κυπριανού: Στη μάχη της ιστορίας όπως την έζησα 1932-1959»
Nobu Matshuhisa: Η αγάπη του για την κυπριακή κουζίνα και η επέκταση στην Ευρώπη
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Το κτίσιμο μιας επιχειρηματικής αυτοκρατορίας και η τεράστια κοινωνική προσφορά
Έφυγε από την ζωή ο Έλληνας εφοπλιστής και επιχειρηματίας Βαρδής Βαρδινογιάννης
Διευθύντρια για πολυμερείς υποθέσεις στο DG TRADE η Μυρτώ Ζαμπάρτα-Διορίστηκε από την Κομισιόν
Η fashion designer Βασιλική Χαρίτωνος στο 1ο Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ Τέχνης και Πολιτισμού Αναπηρίας DIS
Ο ιδρυτής της M. Residence Νικόλας Μιχαλιάς στη λίστα «40 under 40» του Fortune Greece-«Είναι ένας πρωτοπόρος»
Ο Νικόλας Στρατής, μέλος του ICAEW, στην υψηλού κύρους επιτροπή IFAC Young Leaders Collective
Κυκλοφόρησε η βιογραφία της Ζέτας Αιμιλιανίδου-H χαρισματική προσωπικότητα και το σημαντικό της έργο