Gan Direct: Νέο μοντέλο διαχείρισης των απαιτήσεων
10:31 - 21 Δεκεμβρίου 2015
Νέα αντίληψη στη διαχείριση απαιτήσεων εφαρμόζει η Gan Direct, με σκοπό να παρέχει καλύτερη, άμεση εξυπηρέτηση, με πλήρη διαφάνεια, όπως περιγράφει η ασφαλιστική εταιρεία τις υπηρεσίες της.
"Σε περίπτωση ατυχήματος ή ζημιάς, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να μας καλέσετε στο 800 5 10 15. Όλα τα υπόλοιπα θα τα αναλάβουμε εμείς!" τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Μάλιστα, σημειώνεται: "Γνωρίζουμε για το συμβάν τη στιγμή που το δηλώνετε και ενημερώνεται αυτόματα το τμήμα Απαιτήσεων ανεξάρτητα από τη σοβαρότητα του συμβάντος".
Παράλληλα, συμπληρώνεται: "Η διαχείριση ξεκινάει άμεσα, οι λειτουργοί απαιτήσεων θα ξεκινούν τις διαδικασίες αποζημίωσης από την πρώτη κιόλας στιγμή. Θα συλλέξουν όλες τις πληροφορίες, θα συντάξουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα, θα επικοινωνήσουν με το συνεργείο και με τους πραγματογνώμονες και ταυτόχρονα θα σας ενημερώσουν τηλεφωνικά για την εξέλιξη της απαίτησης σας".
Την ίδια ώρα σημειώνεται ότι: "Με τη διευθέτηση της απαίτησης σας θα λάβετε γραπτή ενημέρωση για την ολοκλήρωση της απαίτησης σας, με όλες τις ενέργειες τις οποίες έχουμε διενεργήσει κατά τη διαδικασία αποζημίωσης και αναλυτικό πίνακα με το τι έχει πληρώσει η εταιρεία για την απαίτηση σας. Στην Gan Direct πιστεύουμε ότι η ανοικτή, επαγγελματική και αποτελεσματική επικοινωνία κτίζει σχέσεις εμπιστοσύνης. Προτεραιότητά μας είναι ο πελάτης και χωρίς να δίνουμε απλά υποσχέσεις κάνουμε αυτό που υποσχόμαστε".