Powered by

Qatar Airways: Νέα καμπάνια Going Places Together

Σε μία συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη, η Qatar Airways εγκαινίασε στις 9 Δεκεμβρίου τη νέα, παγκόσμια καμπάνια της με το σλόγκαν Going Places Together. Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, "αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα εξέλιξη για την αεροπορική εταιρεία, η οποία έχει αναπτύξει μέχρι σήμερα μια στρατηγική που αντανακλά την διαρκή της ανάπτυξη και το ρόλο της ως πρωτοπόρου στον κλάδο των αερομεταφορών".

Η εκστρατεία Going Places Together βασίζεται στην ιδέα της επίτευξης σπουδαίων στόχων μαζί με τον πελάτη, είτε αυτοί αφορούν στην εργασία, την οικογένεια ή την περιπέτεια, κι ενθαρρύνει τους επιβάτες της να πραγματοποιήσουν τα ταξίδια που θα τους βοηθήσουν να φτάσουν τα όνειρά και τις φιλοδοξίες τους.

"Το λανσάρισμα της καμπάνιας εγκανιάζει μια νέα εποχή στη διαδρομή της αεροπορικής μας εταιρείας," δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Qatar Airways, Η Αυτού Εξοχότης, Κύριος Akbar Al Baker. "Ενώ είναι αλήθεια ότι φιλοξενούμε όλο και περισσότερους επιβάτες, σε μεγαλύτερο αριθμό αεροσκαφών που ταξιδεύουν σε ολοένα και περισσότερους προορισμούς, καθώς μεγαλώνουμε διαρκώς σαν εταιρεία, αναγνωρίζουμε ταυτόχρονα ότι το ίδιο το ταξίδι έχει αλλάξει, έχει γίνει μια διαδικασία που αφορά περισσότερο στην προσωπική μας πληρότητα και αυτογνωσία, τη συλλογή μοναδικών εμπειριών που αλλάζουν τη ζωή μας και την εκπλήρωση των φιλοδοξιών μας σε όλους τους τομείς. Ελπίζουμε ότι αυτή η νέα εκστρατεία θα εμπνεύσει περισσότερους ανθρώπους να ξεκινήσουν το δικό τους προσωπικό ταξίδι ανακάλυψης, εξερευνώντας νέους τόπους και ευκαιρίες, μαζί με τους φίλους, την οικογένεια ή τους συναδέλφους τους. »

Μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αεροπορικές εταιρείες, που απολαμβάνει το δυναμικό ενός από τους πιο σύγχρονους στόλους στον κόσμο, η Qatar Airways υιοθετεί αυτή την πρωτότυπη και σύγχρονη καμπάνια για να καταδείξει τις βασικές της αξίες ως μία σύγχρονη και καινοτόμα εταιρεία που εξελίσσεται διαρκώς, και επιθυμεί όσο τίποτα να εμπνεύσει τους επιβάτες της να κάνουν ακριβώς το ίδιο.

Ο Κύριος Salam Al Shawa, Πρώτος Αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ και Εταιρικής Επικοινωνίας της Qatar Airways πρόσθεσε, "Η νέα μας καμπάνια Going Places Together αιχμαλωτίζει την ίδια την ουσία της εταιρείας μας, η οποία έχει να κάνει με την επικοινωνία και την επαφή μεταξύ των ανθρώπων, αποσκοπώντας σε ένα καλύτερο μέλλον. Αντικατοπτρίζει επίσης τους δικούς μας στόχους, αφού η φιλοδοξία που έχουμε για την αεροπορική μας εταιρία είναι η ίδια φιλοδοξία που έχουν οι επιβάτες μας για τη δική τους ζωή. Σκοπεύουμε να πετύχουμε ακόμη πιο σπουδαίους στόχους και θέλουμε, ταυτόχρονα, να είμαστε αναπόσπαστο μέρος του δικού σας, προσωπικού ταξιδιού."

Τέλος αναφέρεται ότι "στο επίκεντρο της καμπάνιας βρίσκεται η επιθυμία της αεροπορικής εταιρείας να συνδέσει τους επιβάτες της τόσο πρακτικά όσο και συναισθηματικά με κάποιον από τους 153 προορισμούς της, καθώς εκείνοι επιβιβάζονται σε ένα από τα 173 υπερσύγχρονα αεροσκάφη της. Αυτή η αντίληψη της διασύνδεσης εκτείνεται στο θερμό καλωσόρισμα που επιφυλάσσεται σε κάθε επιβάτη που επιβιβάζεται σε πτήση της Qatar Airways, από το φιλικό και εξυπηρετικό πλήρωμα του θαλάμου. Ένα πλήρωμα που έχει επιλεγεί προσεκτικά, με γνώμονα τη φυσική τάση του κάθε μέλους του ξεχωριστά, να δημιουργεί μία προσωπική σχέση με κάθε επιβάτη που συναντά".


Η νέα καμπάνια έκανε το ντεμπούτο της στη Ντόχα στις 8 Δεκεμβρίου, με καταχωρήσεις σε τοπικές εφημερίδες, μία μικρή, πρώτη προβολή στα Αραβικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της Qatar Airways και μία νέα υπαίθρια διαφήμιση, στο κτήριο των κεντρικών της γραφείων. Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου στη Νέα Υόρκη, η εταιρεία αποκάλυψε και τις νέες τηλεοπτικές κι έντυπες καμπάνιες για την εκστρατεία Going Places Together, οι οποίες έτυχαν πολύ καλής υποδοχής από τα διεθνή μέσα ενημέρωσης που είχαν κληθεί να συμμετάσχουν σε αυτή την αποκλειστική εκδήλωση. 

Δειτε Επισης

Wizz Air: Στην κορυφή της κατάταξης για τις χαμηλότερες εκπομπές μεταξύ μεγάλων αεροπορικών εταιρειών το 2024
Παγκόσμια τουριστική έκρηξη-Γιατί τα ταξίδια γίνονται η μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη
Μοναδική εμπειρία refined dining στους ατμοσφαιρικούς χώρους του Amyth of Nicosia
Μια... Anassa γεμάτη αναζωογόνηση και ένα τριήμερο με την όμορφη θέα του Kόλπου της Χρυσοχούς (pics)
Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Ευρωπαίοι τουρίστες-Τέταρτη σε προτιμήσεις η Ελλάδα
City of Dreams Mediterranean: Γιόρτασε τη δεύτερη επέτειό του δωρίζοντας μία BMW i4 eDrive40 Gran Coupe
Αυτό είναι το νέο δρομολόγιο της Wizz Air από το αεροδρόμιο Λάρνακας-Πότε αρχίζουν οι πτήσεις
Ταξιδιωτικός «πυρετός» ως το 2040-$15 τρις θα δαπανώνται ετησίως για ταξίδια
Το εστιατόριο «Το Ελληνικό» στην Έγκωμη… ψήνει αλλιώς
Η νορβηγική συνταγή για κατάλληλο και επαρκές ανθρώπινο δυναμικό στα ξενοδοχεία-Η πρωτοβουλία ΠΑΣΥΞΕ