Κάθοδος του ομίλου Goldcar στην Κύπρο

Κάθοδο στην κυπριακή αγορά σχεδιάζει η ισπανική εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτων Goldcar. Όπως πληροφορείται το InBusinessNews η εταιρεία επιδιώκει εντός του 2016 να λειτουργήσει στην Κύπρο, ενώ έχει ήδη ζητήσει προσφορές για αγορά οχημάτων από εισαγωγείς καινούργιων αυτοκινήτων.

Σημειώνεται πάντως, ότι οι αρχικές πληροφορίες ανέφεραν ότι όλες οι εργασίες της εταιρείας στην Κύπρο θα ελέγχονταν από τον ελληνικό βραχίονα δραστηριοτήτων της Goldcar, ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν επιβεβαιώθηκε από το ρεπορτάζ του InBusinessNews.

Την ίδια ώρα σε επικοινωνία του InBusinessNews με τα κεντρικά της Goldcar στο Αλικάντε της Ισπανίας, τονίστηκε ότι πολιτική της εταιρείας υπαγορεύει να μην σχολιάζονται πληροφορίες. «Αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε πληροφορίες για κάθοδό μας στην Κύπρο» τονίστηκε χαρακτηριστικά από αρμόδιο άτομο.

Σημειώνεται πάντως, ότι η εταιρεία με ιστορία από το 1985 επεκτείνεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Πρόσφατα και πιο συγκεκριμένα τον προηγούμενο Ιούλιο η εταιρεία άνοιξε γραφεία στην Ελλάδα. Η ευρύτερη πολιτική της Goldcar προνοεί προσφορά χαμηλών τιμών για ενοικίαση αυτοκινήτων, ενώ φροντίζει το μεγαλύτερο κομμάτι του στόλου της να ανανεώνεται σε ετήσια βάση. Μάλιστα, η εταιρεία επιδιώκει να έχει μεγάλο αριθμό οχημάτων δίχως πολλά έξτρα, προκειμένου να έχει τη δυνατότητα χαμηλών τιμών. Σε αυτό το πλαίσιο έχει ζητήσει και προσφορές για αγορά οχημάτων και στην Κύπρο.

Η Goldcar δημιουργήθηκε προ 30 ετών στο Αλικάντε της Ισπανίας, από τους αδερφούς Αλκαράζ. Μερικά χρόνια αργότερα ξεκίνησε η επέκταση, αρχικά εντός Ισπανίας κι έπειτα σε άλλες χώρες. Πλέον αριθμεί κάπου 70 γραφεία σε εννέα κράτη, όλα στη Μεσόγειο. Παράλληλα, η εταιρεία διατηρεί στόλο με περισσότερα 42 χιλιάδες οχήματα.

 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών