Ντεμπούτο Ζορπά στη Νέα Υόρκη

Ο κυπριακός όμιλος «Ζορπάς» λειτουργεί από την Πέμπτη (10/12) και στις ΗΠΑ, μέσω του ζαχαροπλαστείου The French Workshop που άνοιξε στην περιοχή Μπέισαϊντ της Νέας Υόρκης, σε συνεργασία με την οικογένεια Παντελάτου που δραστηριοποιείται – μεταξύ άλλων - επίσης στον ίδιο χώρο, με τα ζαχαροπλαστεία «Αρτόπολις», στην Αστόρια και το Μανχάταν.

Τα εγκαίνια τελέστηκαν παρουσία του γενικού προξένου της Κύπρου, Βασίλη Φιλίππου, του προέδρου του Κυπρο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου Νίκου Νικολάου κι άλλων παραγόντων της κυπριακής παροικίας και ελληνικών κοινοτήτων της περιοχής.

Ο γενικός πρόξενος της Κύπρου χαιρέτισε την απόφαση του Ομίλου Ζορπά να φέρει στις ΗΠΑ την επιχειρηματικότητα της Κύπρου και την κοινωνική του προσφορά.

«Η αποψινή εκδήλωση επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά το ελληνικό δαιμόνια της επιχειρηματικότητας και της επιτυχίας», είπε ευχόμενος επιτυχία στους ιδιοκτήτες.

Παρόντες ο εκτελεστικός πρόεδρος του ομίλου, Κώστας Ζορπάς, ο εκτελεστικός διευθυντής Δημήτρης Ζορπάς κι ο διευθυντής μονάδας παραγωγής Τάσος Ζορπάς.


Ο Δημήτρης Ζορπάς είπε στο ΚΥΠΕ ότι το στυλ του καταστήματος είναι ίδιο με των ζαχαροπλαστείων «Πραλίνα» , ιδιοκτησία του Ομίλου Ζορπά στην Κύπρο και τα γλυκά που διατίθενται είναι του ιδίου τύπου.

Πέραν των γλυκισμάτων, διατίθεται και ψωμί παραδοσιακού τύπου (artisan) το οποίο παρασκευάζουν φουρνάρηδες από τη Γαλλία. Πρόκειται για ψωμί ωρίμανσης χωρίς μαγιά, το οποίο υποδέχθηκαν οι πελάτες με ενθουσιασμό.
Επισήμανε ότι στη Νέα Υόρκη ο όμιλος Ζορπά – που γιόρτασε τα 40 χρόνια του πρόσφατα - συνεταιρίστηκε με το πλέον ευρωπαϊκό και σύγχρονο ελληνικής ιδιοκτησίας ζαχαροπλαστείο και με την οικογένεια Παντελάτου συζητούσαν την ιδέα αυτή για επτά χρόνια.

«Τώρα ήταν η κατάλληλη στιγμή να την υλοποιήσουμε κι αναλόγως με την επιτυχία θα προχωρήσουμε με επέκταση στην αμερικανική αγορά», συμπλήρωσε.

Ο Κώστας Ζορπάς, εκτελεστικός πρόεδρος της εταιρείας, είπε ότι η επέκταση του ομίλου και στις ΗΠΑ είναι η εκπλήρωση του οράματος να επιτύχουν κάτι μεγαλύτερο σε μία άλλη χώρα.

«Είπαμε να βγούμε από το καβούκι μας στην Κύπρο και να δημιουργήσουμε στη βάση μιας φρέσκιας ιδέας, ένα νέο κατάστημα στη Νέα Υόρκη, που να θυμίζει και την Κύπρο. Ευελπιστούμε να το μεγαλώσουμε και να επεκταθούμε με πολλά καταστήματα. Αυτός ήταν ο στόχος μας».

Ο εκτελεστικός πρόεδρος του ομίλου ανέφερε ότι στην περιοχή υπάρχουν περίπου 250.000 Ελληνοαμερικανοί, ανάμεσά τους και πολλοί Κύπριοι, οι οποίοι αποτελούν μιας καλή βάση εκκίνησης. «Είναι οι άνθρωποι που γνωρίζουν τις γεύσεις και τα προϊόντα που κάνουμε».

Πρόσθεσε παράλληλα ότι η επέκταση στις ΗΠΑ μιας εταιρείας από την Κύπρο που τώρα μόλις βγαίνει από την κρίση, στέλνει ένα μήνυμα αισιοδοξίας.

«Πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι και να έχουμε αυτοπεποίθηση ως Ελληνες και Ελληνισμός. Με αυτά τα στοιχεία μπορούμε να επιτύχουμε πολύ περισσότερα» συμπλήωρσε.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

 

Δειτε Επισης

Μειώνεται το μετοχικό κεφάλαιο της Ermes-Το ψήφισμα που ενέκρινε η έκτακτη γενική συνέλευση
Ξεκαθαρίζει για χρεώσεις ανακλήσεων σε γκρίζα οχήματα ο ΣΕΜΗΟ-«Διαστρεβλωμένη εικόνα, απόλυτα νόμιμες»
Η Holland & Barrett στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία με την εταιρεία προϊόντων υγείας και ευεξίας
Νέα στρατηγική συνεργασία Airway Solutions με Polar Air-«Βήμα ανάπτυξης της γκάμας προϊόντων μας»
«Stop» επιχειρηματιών της Μακαρίου στο άνοιγμα της λεωφόρου για όλα τα οχήματα-«Θα γίνει ανεξέλεγκτο πέρασμα»
Υψηλή η αναλογία οχημάτων ανά κάτοικο στην Κύπρο...Πολύ χαμηλά τα ηλεκτρικά
Ο Κωτσόβολος στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία με την εταιρεία ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές προϊόντων τον Απρίλιο-Πού παρατηρήθηκαν αυξήσεις και πού μειώσεις
My Mall Limassol: 16 χρόνια λειτουργίας και μια ξεχωριστή γιορτή την Κυριακή 25 Μαΐου
FT-Me: Η Toyota παρουσιάζει τη δική της εκδοχή για τις αστικές μετακινήσεις