Νέο ΔΣ για τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων

Η προ τριμήνου αποχώρηση της ΚΕΟ από τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Κύπρου (ΣΔΚ), λόγω διαφωνίας της με χειρισμό που έτυχε διαφήμισή της από τον Φορέα Ελέγχου Διαφήμισης, επέφερε αλλαγές στη σύνθεση του ΔΣ του ΣΔΚ.

Πιο συγκεκριμένα αναφέρεται ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου συστάθηκε σε σώμα ως εξής:
Πρόεδρος: Μελίνα Σκορδέλλη – Υπεραγορές METRO
Αντιπρόεδρος: Λευτέρης Αθανασίου – MTN
Γραμματέας: Νίκος Μαυρουδής – Photos Photiades Distributors
Ταμίας: Τίνα Γαβριηλίδη – Argosy
Μέλη: Αλίκη Δράκου – Cyta
           Μάριος Σιακαλλής – Fairways
           Ισαβέλλα Καϊλίδου – Laiko Cosmos
           Κύπρος Μοιράνθης – Universal Life

Αλλαγές προέκυψαν και στον Φορέα Ελέγχου Διαφήμισης, στον οποίο συμμετέχουν μέλη του ΣΔΚ. Ειδικότερα σημειώνεται ότι έχει αλλάξει η εκπροσώπηση του ΣΔΚ στο Διοικητικό Συμβούλιο του Φορέα Ελέγχου Διαφήμισης, αφού πλέον τον Σύνδεσμο στον ΦΕΔ εκπροσωπούν οι Μάριος Λουκαίδης, Αλίκη Δράκου, ενώ πρόσφατα ανέλαβε θέση στο ΔΣ του ΦΕΔ και ο Νίκος Μαυρουδής.

Οι αλλαγές έγιναν σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 9.6, παρ. γ του Καταστατικού του ΣΔΚ που προνοεί ότι «Σε περίπτωση κένωσης της θέσης του Προέδρου, Αντιπροέδρου, Γραμματέα ή Ταμία, το Συμβούλιο συστήνεται εκ νέου σε σώμα για το υπόλοιπο της θητείας του».

Υπενθυμίζεται ότι περί τα μέσα Σεπτεμβρίου η ΚΕΟ εγκατέλειψε τον Σύνδεσμο λόγω έντονης διαφωνίας αναφορικά με καταγγελία που υποβλήθηκε στον Φορέα Ελέγχου Διαφημίσεων, ο οποίος χωρίς να προχωρεί σε αυστηρές παρατηρήσεις προς την εταιρεία έκανε συστάσεις προς την ΚΕΟ.

Πιο ειδικά αναφέρεται ότι καταγγελία αφορούσε μηνύματα σε καμπάνια της εταιρείας για τα οποία η ΚΕΟ δεν θεωρεί ότι υπάρχει κάτι μεμπτό, ενώ ο Φορέας Ελέγχου Διαφήμισης επιδιώκοντας να βρει τη χρυσή τομή, όπως αναφέρεται σε σχετική απόφαση, έκανε σύσταση προς την εταιρεία να αφαιρέσει κομμάτια της διαφήμισής της. Η καταγγελία αφορούσε μήνυμα σε σχέση με άτομα που κλαίνε κατά τη στρατιωτική τους θητεία, ενώ έχουν πάντα παρέα την ΚΕΟ, όπως ήταν και το μήνυμα της καμπάνιας με το hashtag #pantaparea.  

 

Δειτε Επισης