Από ρεκόρ σε ρεκόρ οι πωλήσεις της Porsche

Η ολοένα αυξανόμενη πορεία των πωλήσεων της Porsche συνεχίζεται μήνα με το μήνα. Ο γερμανικός όμιλος αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση: "Μετά τα εντυπωσιακά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου, όλα δείχνουν ότι αυτό θα συνεχιστεί και στο δεύτερο μισό του χρόνου. Συγκεκριμένα, πέραν των 20,733 πελατών ανά το παγκόσμιο παρέλαβαν την καινούργια τους Porsche κατά τον περασμένο Ιούλιο. Κάτι που αντιστοιχεί σε μια άνοδο της τάξης του 22% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι!".

Παράλληλα, τονίζεται: "Μεταξύ του φετινού Ιανουαρίου και Ιουλίου η Porsche παρέδωσε πέραν των 135,000 αυτοκινήτων, αριθμός που αντιστοιχεί σε άνοδο κατά 29% σε σύγκριση με πέρυσι".

«Το δεύτερο μισό της χρονιάς ξεκίνησε με τον καλύτερο Ιούλιο στην ιστορία της Porsche» δήλωσε ο Bernhard Maier, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου Πωλήσεων και Μάρκετινγκ. Συμπλήρωσε λέγοντας «Αναμένουμε ότι αυτό θα συνεχιστεί και στους ερχόμενους μήνες με το λανσάρισμα ολοένα και περισσοτέρων μοντέλων στην αγορά».

Στη Γερμανία πέραν των 3,200 αυτοκινήτων έφθασαν στους ιδιοκτήτες και ιδιοκτήτριες τους τον Ιούλιο που πέρασε φέτος, 46% περισσότερα από τον Ιούλιο πέρυσι! Στις Ηνωμένες Πολιτείες κατέφθασαν περισσότερα από 4,700 Porsche με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 10% από την ίδια περσινή περίοδο καθιστώντας τον μήνα Ιούλιο ταυτόχρονα ως τον πιο επιτυχημένο για την εταιρεία και στην Αμερική.

Διεθνώς το Macan αποτέλεσε ως τον μεγαλύτερο πόλο έλξης για πελάτες μιας και κατέκτησε την κορυφή των πωλήσεων, με την περίοδο αυτή να βλέπει 7,800 παραλαβές του Macan την περίοδο αυτή φέτος. Αύξηση στις πωλήσεις τους απόλαυσαν ταυτόχρονα η 911 και η  Cayman. Επίσης, 1,900 πελάτες απόλαυσαν το φετινό καλοκαίρι πίσω από το τιμόνι των ανοικτών 911 και Boxster.

 

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις