powered by

Sean Pillot: Οι συνεχείς προσφορές διαβρώνουν την αξία του brand

Την αξίωση ότι οι συνεχείς προσφορές στο λιανικό εμπόριο διαβρώνουν την αξία του brand, εξέφρασε ο βρετανός ειδικός σύμβουλος, ερευνητής και ομιλητής σε θέματα επικοινωνίας, κουλτούρας, κοινωνίας και μαρκών, Sean Pillot de Chenecey.

Σήμερα η ανάπτυξη της επικοινωνίας των εταιρειών εμπορίου έχει συνδεθεί στενά με τις τάσεις στον τομέα και τις καθημερινές πραγματικότητες της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Με κάθε τομέα να έχει επηρεαστεί από την οικονομική κρίση και κάποιους να επωφελούνται περισσότερο από κάποιους άλλους από μια αναμενόμενη βελτίωση των πραγμάτων, τα οικονομικά πράγματα είχαν σοβαρή επίδραση στον πόλεμο των λιανικών τιμών. Μπορεί το αποτέλεσμα της πρακτικής τιμών που είναι «φιλικές προς το πορτοφόλι» να συνεισέφερε θετικά στις μεσοπρόθεσμες αυξήσεις των εισοδημάτων των εταιρειών, ωστόσο οι ασταμάτητες προσφορές διαβρώνουν την αξία του brand, επισημαίνει.   

Σήμερα πολλά brand αντιπροσωπεύουν κοινά πράγματα. Στο πλαίσιο αυτό οι καταναλωτές συχνά επιλέγουν το ένα brand, αντί ενός άλλου αν αντιπροσωπεύει κάτι πιο σημαντικό και ουσιαστικό για αυτούς και την καθημερινότητά τους. Για αυτό οι εταιρείες πρέπει να αναδείξουν στην επικοινωνία τους τον σκοπό του brand τους και το ήθος του για τη δημιουργία αυτών των ξεχωριστών αρχών που το αντιπροσωπεύουν για να οδηγήσουν, έτσι τον καταναλωτή προς αυτό. Αυτό αδιαμφισβήτητα μπορεί να αποτελέσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ενός brand. Εξάλλου όπως αναδείχθηκε  σε πρόσφατο συνέδριο λιανεμπορίου στη Ρώμη, σε ένα masterclass που έτρεξε ο κ. de Chenecey με ανώτατα στελέχη από όλο τον κόσμο, ο σύγχρονος καταναλωτής είναι πιστός στις μάρκες του και οδηγείται από αξίες.

Σε ένα περιβάλλον, όπου το πολυκαναλικό εμπόριο είναι πια η τάση, όσον αφορά στην εμπειρία του καταναλωτή, αυτή η στρατηγική για καλύτερη ανάδειξη του σκοπού του brand αναδεικνύεται ακόμη πιο σημαντική.  

Ο Sean Pillot de Chenecey είναι ιδιοκτήτης της βρετανικής εταιρείας συμβούλων επικοινωνίας, Captain Crikey, με δέκα και πλέον χρόνια εμπειρία σε θέματα τάσεων, καταναλωτών, τοποθέτησης μάρκας και ανάπτυξης ιδεών σε όλο το φάσμα των επιχειρηματικών τομέων σε Ευρώπη, Ασία, Ρωσία και ΗΠΑ. 

Στις 11 Νοεμβρίου θα βρεθεί στην Κύπρο για το Fashion Retail Summit: The Business of Fashion, που διοργανώνει η IMH. 

Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο Ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία από τις 14:30 έως και τις 19:30. 
Απευθύνεται στον επιχειρηματικό κόσμο της μόδας και θα αναλύσει τις τάσεις και το μέλλον των πολυκαταστημάτων, malls, μπουτίκ, καταστημάτων brands στην Κύπρο, άλλα και το εξωτερικό.

Κύριος Χορηγός: G.A.P. Vassilopoulos. Χορηγοί: Geo. Pavlides & Araouzos, JCC Payment Systems, KPMG, Logicom Solutions και Unicare Cleaning Services. Οργανωτής: IMH. Χορηγοί Επικοινωνίας: Εκδοτικός Οίκος Δίας, Τηλεόραση Σίγμα, Περιοδικό IN Business, ΙnBusinessNews.com
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

ΑνΑΔ: Πολυεπιχειρησιακά προγράμματα κατάρτισης με δαπάνη €33,5 εκ.-Αφορούν όλους τους τομείς της οικονομίας
Τίμησε τους Ελλαδίτες που υπηρέτησαν στην Κύπρο η ΕΤΥΚ-Αποκαλυπτήρια Μνημείου στην Κεραμωτή Καβάλας
BPW Cyprus: Δυναμική παρουσία στο συνέδριο της BPW Europe στη Μάλτα
Γιώργος Σταύρου: Ο τομέας της out-of-home διαφήμισης στην Κύπρο και τα 25 χρόνια διαδρομής της Superad
Το «ταμείο» στις επενδυτικές σχέσεις Κύπρου και Ινδίας…Κάθοδος εταιρειών, νέες υπηρεσίες και μνημόνια συνεργασίας
Crown Iris: Στο λιμάνι Λεμεσού την Πέμπτη το κρουαζιερόπλοιο για μεταφορά 1.600 Ισραηλινών
Έδρα ινδικών σπουδών στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας-Υπογράφηκε μνημόνιο συνεργασίας
Game changing προσθήκη στο dream team της Partners Connected Communications-Media director η Μελίνα Τσιγαρίδου
Μηνύματα για πρόοδο, γνώση και ενεργό ρόλο στην κοινωνία κατά τη δεύτερη τελετή αποφοίτησης του ΤΕΠΑΚ
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Η νομική επιστήμη στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης