Beer’d Beauty από τη Carlsberg

Nέα σειρά προϊόντων ξυρίσματος με όνομα Beer’d Beauty λανσάρει η Carlsberg, σε συνεργασία με τη Δανική εταιρεία καλλυντικών Urtegaarden.

Η σειρά Beer’d Beauty αποτελεί συνέχεια της σειράς προϊόντων ανδρικής περιποίησης Beer Beauty, που δημιουργήθηκε από τα εργαστήρια της Carlsberg φέτος το καλοκαίρι, και περιλαμβάνει τρία νέα προϊόντα: gel ξυρίσματος, aftershave κρέμα και κρέμα για το μουστάκι.

«Μετά τη μεγάλη απήχηση που είχαν τα προϊόντα της σειράς Beer Beauty (σαμπουάν, conditioner, γαλάκτωμα σώματος), τον Μάρτιο του 2015, στους λάτρεις της μπύρας μας, αποφασίσαμε να εφαρμόσουμε τα οφέλη των συστατικών της μπύρας μας σε περισσότερα προϊόντα», δήλωσε ο κ. Mikkel Pilemand, Global Core Beer VP του Ομίλου Carlsberg. 

Είναι γεγονός ότι το κριθάρι, ο λυκίσκος και η μαγιά – τα κύρια συστατικά της μπύρας Carlsberg – δεν έχουν καλλωπιστικές ιδιότητες μόνο για τα μαλλιά και το δέρμα, αλλά προσφέρονται ακόμα και για την περιποίηση του μουστακιού.  

«Ο εξαιρετικής ποιότητας λυκίσκος μας είναι αυτός που δίνει στην μπύρα μας την υπέροχη πικρή και αρωματική της γεύση. Περιέχει επίσης πολλά αντιοξειδωτικά, έλαια και αντιβακτηριακά οξέα. Θα μπορούσε κανείς να πει ότι το κριθάρι μας είναι ιδανικό για τη δημιουργία προϊόντων ξυρίσματος», σημείωσε ο Διευθυντής Έρευνας των εργαστηρίων της Carlsberg κ. Zoran Gojkovic.

Όπως και τα προϊόντα της σειράς Beer Beauty, τα προϊόντα της νέας σειράς Beer’d Beauty περιέχουν πραγματική μπύρα, η οποία μετατρέπεται σε σκόνη μέσω της διαδικασίας της ψυχρής αφυδάτωσης και στη συνέχεια αναμειγνύεται με φυσικά συστατικά της εταιρείας Urtegaarden. 

Όπως εξήγησε ο Brewmaster της Carlsberg κ. Erik Lund «με 200 ml μπύρας σε κάθε 100 ml των προϊόντων μας, η σειρά Beer’d Beauty περιέχει τα καλύτερα στοιχεία από τα φυσικά συστατικά της Carlsberg».

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις