Powered by

Σεισμός στις συγκοινωνίες, μπλεξίματα και στη Λεμεσό

Αλυσιδωτές επιπτώσεις φαίνεται να προκαλεί η διαφωνία μεταξύ μετόχων στον ΟΣΕΛ. Όπως πληροφορείται το InBusinessNews μέτοχοι στην ΕΜΕΛ, δηλαδή την εταιρεία συγκοινωνιών της Λεμεσού, εκφράζουν σφοδρά παράπονα για τους χειρισμούς της διεύθυνσης.

Πιο ειδικά γίνεται λόγος για μηδενική ενημέρωση από πλευράς της διεύθυνσης σε σχέση με τις εργασίες της εταιρείας, τις πληρωμές που γίνονται από τις κρατικές αρχές, την οικονομική διαχείριση της εταιρείας αλλά και τα ποσοστά που πρέπει να λαμβάνουν οι μέτοχοι ως εταίροι της ΕΜΕΛ. Μάλιστα, γίνεται ακόμη λόγος για μη διαμοιρασμό μετοχών σε αυτούς που τους αναλογούν, παρόλο που έχουν παρέλθει ήδη πέντε χρόνια μετά τη λειτουργία του νέου συστήματος συγκοινωνιών.

Τις καταγγελίες μετόχων της εταιρείας επιβεβαιώνουν καλά ενημερωμένες πηγές από το Υπουργείο Συγκοινωνιών, το οποίο παρακολουθεί στενά τα θέματα των εταιρειών λεωφορείων. «Όντως κάποιοι λειτουργούν χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανέναν» ανέφερε άτομο από το Υπουργείο Συγκοινωνιών, το οποίο έχει άριστη γνώση της κατάστασης στις συγκοινωνίες.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι δεν αποκλείεται κλιμάκωση των αντιδράσεων από πλευράς μετόχων της ΕΜΕΛ, την ώρα που η περίπτωση στον ΟΣΕΛ ακόμη ταλαιπωρεί επιβάτες αλλά και το Υπουργείο, το οποίο αναζητά λύσεις για έξοδο από την κρίση που έχει δημιουργηθεί.

Προφανώς, οι διαφωνίες μεταξύ μετόχων στον ΟΣΕΛ έδωσε το έναυσμα για να αντιδράσουν και κάποιοι που εμπλέκονται με την ΕΜΕΛ. Το νέο σύστημα συγκοινωνιών, το οποίο τέθηκε σε ισχύ το 2010, προφανώς μπάζει τόσο από πλευράς εύρυθμης λειτουργίας, όσο και από πλευράς ελέγχου εκ μέρους της πολιτείας. Οι περιπτώσεις που προβάλλονται στα ΜΜΕ και δη οι πρόσφατες αποτελούν μόνο μερικές από όσα τεκταίνονται στις συγκοινωνίες της χώρας.

Από το 2012 με σειρά ρεπορτάζ του το InBusinessNews ασχολήθηκε με πολλά ζητήματα που αφορούσαν τον ΟΣΕΛ, οικονομική κακοδιαχείριση και διαγωνισμούς με «περίεργους» όρους. Ορισμένες προσφορές ακυρώθηκαν, ωστόσο, η πολιτεία δεν έχει ακόμη καταφέρει να επιφέρει συνθήκες διαφάνειας και χρηστής διοίκησης εντός των εταιρειών συγκοινωνιών στην Κύπρο.

 

Δειτε Επισης

Νίκος Χριστοδουλίδης: Βελτιώνεται η φήμη και η αξιοπιστία της Κύπρου, προσελκύουμε ποιοτικές επενδύσεις
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Απώλειες κατέγραψε το Χρηματιστήριο Αξιών Κύπρου την Πέμπτη
Νίκος Χριστοδουλίδης: Οι millenials ο καλύτερος εγγυητής του μέλλοντος (vid)
Οι δηλώσεις των χορηγών του 15ου Nicosia Economic Congress (vid)
Η συζήτηση Νίκου Χριστοδουλίδη με νεαρούς επιχειρηματικούς ηγέτες στο 15ο Nicosia Economic Congress (vid)
Γ. Παπαναστασίου: Στόχος της Κυβέρνησης η μετατροπή της Κύπρου σε κορυφαίο επιχειρηματικό προορισμό
Το επιχειρείν στον τομέα της βιομηχανίας και του εμπορίου με τη νέα γενιά στα ηνία-Η μετάβαση και οι προκλήσεις
Μικρή άνοδο κατέγραψε το ΧΑΚ
Μείωση του ετήσιου πληθωρισμού σε Κύπρο και Ευρωπαϊκή Ένωση συνολικά τον Μάρτιο