powered by

Οι αλλαγές στον επιχειρηματικό κόσμο της μόδας το 2016

Ποια είναι τα νέα δεδομένα του επιχειρηματικού κόσμου της μόδας και πώς έχει αλλάξει ο τρόπος που προσεγγίζουν οι μάρκες τους καταναλωτές; Πώς μας καθοδηγούν οι καινοτόμες πράξεις του παρελθόντος και πώς συνεχίζουμε να κρατάμε το ενδιαφέρον του αγοραστή μόδας;

Μελέτες και στατιστικές έχουν δείξει ότι  η εμπειρία των πελατών στο κατάστημα είναι άμεσα συνδεδεμένη με την εμπειρία που έχει ο κάθε πελάτης μέσα στο κατάστημα – αυτό έχει και άμεσο αντίκτυπο στην αύξηση ή μείωση των επισκέψεων στο κατάστημα. Ο Sean Pillot de Chenecey, Director του Captain Crikey και Brand Loyalty στο Ηνωμένο Βασίλειο έρχεται στο Fashion Retail Summit: The Business of Fashion, που παρουσιάζει η G.A.P. Vassilopoulos, το απόγευμα της Τετάρτης, 11 Νοεμβρίου, στο ξενοδοχείο Hilton Park για να μοιραστεί, μέσα από την πολύχρονη εμπειρία του, τις καινοτόμες ιδέες του 2016 για τον επιχειρηματικό κόσμο της μόδας. 

O Sean Pillot de Chenecey είναι ένας από τους πλέον αναγνωρισμένους trends analysts της διεθνούς αγοράς, με εμπειρία 15 ετών σε brand research και trends forecasting και το μοναδικό ταλέντο να εντοπίζει με ακρίβεια αυτό που θα απασχολήσει τις αγορές μέσα στα επόμενα χρόνια. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας με έρευνες για τους καταναλωτές μόδας, και έχει εργαστεί στην Ασία, την Ευρώπη, την Αφρική, τη Ρωσία, τη Μέση Ανατολή και την Αμερική.

Αξιοποιώντας την εμπειρία του στο branding και την έρευνα αγοράς, ο Sean Pillot de Chenecey είναι τακτικός σχολιαστής θεμάτων που αφορούν στο retail (ειδικά στα πεδία της μόδας και του youth culture) σε κανάλια όπως BBC TV, CNN, Sky, Channel 4 και έντυπα όπως Financial Times, Independent, Times, Guardian, Telegraph, New York Times, Wall Street Journal και Observer. Είναι ομιλητής σε συνέδρια fashion παγκόσμιας εμβελείας όπως το World Retail Congress. Το 2000 ίδρυσε τη συμβουλευτική εταιρεία Captain Crikey, η οποία έχει συνεργαστεί με πληθώρα εταιρειών από τους χώρους των FMCG, της τεχνολογίας και της μόδας σε θέματα retail branding. Επιπλέον, ο Sean προσωπικά δουλεύει με διαφημιστικές εταιρείες ως spec consultant. 

Το συνέδριο
Το συνέδριο απευθύνεται σε γενικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές μάρκετινγκ, brand managers, εμπορικούς διευθυντές, όπως επίσης και σε στελέχη που ασχολούνται με boutiques, πολυκαταστήματα, malls, discount stores μόδας, ένδυση και υπόδηση, καταστήματα accessories, fashion brands και εταιρείες logistics.

Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ.

Κύριος Χορηγός: G.A.P. Vassilopoulos. Χορηγοί: Geo. Pavlides & Araouzos, JCC Payment Systems, KPMG, Logicom Solutions, Unicare Cleaning Services LTD. Οργανωτής: IMH. Χορηγοί Επικοινωνίας: Εκδοτικός Οίκος Δίας, Τηλεόραση Σίγμα, Περιοδικό IN Business, ΙnBusinessNews.com

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Επίσκεψη Σκουρίδη και ενίσχυση συνεργασίας με ΗΠΑ σε επιστήμη, έρευνα, καινοτομία και επιχειρηματικότητα
Anymaster: Η πλατφόρμα με χρηματοδότηση από τη Lamda επεκτείνεται στην Αθήνα
Επεκτείνει τις συνεργασίες του με ακαδημαϊκά ιδρύματα στην Ασία το ΤΕΠΑΚ-Συμφωνίες με τρία κινέζικα πανεπιστήμια
23ο Συνέδριο Leadership and HR Management: Ηγεσία, ταλέντο και ανθρώπινο δυναμικό (video)
Ημερίδα «20 χρόνια ανίχνευσης ακοής» από το Κέντρο Προληπτικής Παιδιατρικής «Αμερίκος Αργυρίου»
Στα γραφεία της Allianz Κύπρου το τρόπαιο του EuroBasket
Το πρόγραμμα του 8ου Εθνικού Διαγωνισμού Δεξιοτήτων SkillsCyprus 2024 (video)
Βαθιά συγκίνηση και ικανοποίηση…Όσα δήλωσαν οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards (video)
Γυρίζει σελίδα ο «Πολίτης»-Κατ' αρχήν συμφωνία με Κρις Παναγιώτου για εξαγορά του ομίλου
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του CFA Society Cyprus: Οι στόχοι και δράσεις του Συνδέσμου