powered by

Οι αλλαγές στον επιχειρηματικό κόσμο της μόδας το 2016

Ποια είναι τα νέα δεδομένα του επιχειρηματικού κόσμου της μόδας και πώς έχει αλλάξει ο τρόπος που προσεγγίζουν οι μάρκες τους καταναλωτές; Πώς μας καθοδηγούν οι καινοτόμες πράξεις του παρελθόντος και πώς συνεχίζουμε να κρατάμε το ενδιαφέρον του αγοραστή μόδας;

Μελέτες και στατιστικές έχουν δείξει ότι  η εμπειρία των πελατών στο κατάστημα είναι άμεσα συνδεδεμένη με την εμπειρία που έχει ο κάθε πελάτης μέσα στο κατάστημα – αυτό έχει και άμεσο αντίκτυπο στην αύξηση ή μείωση των επισκέψεων στο κατάστημα. Ο Sean Pillot de Chenecey, Director του Captain Crikey και Brand Loyalty στο Ηνωμένο Βασίλειο έρχεται στο Fashion Retail Summit: The Business of Fashion, που παρουσιάζει η G.A.P. Vassilopoulos, το απόγευμα της Τετάρτης, 11 Νοεμβρίου, στο ξενοδοχείο Hilton Park για να μοιραστεί, μέσα από την πολύχρονη εμπειρία του, τις καινοτόμες ιδέες του 2016 για τον επιχειρηματικό κόσμο της μόδας. 

O Sean Pillot de Chenecey είναι ένας από τους πλέον αναγνωρισμένους trends analysts της διεθνούς αγοράς, με εμπειρία 15 ετών σε brand research και trends forecasting και το μοναδικό ταλέντο να εντοπίζει με ακρίβεια αυτό που θα απασχολήσει τις αγορές μέσα στα επόμενα χρόνια. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας με έρευνες για τους καταναλωτές μόδας, και έχει εργαστεί στην Ασία, την Ευρώπη, την Αφρική, τη Ρωσία, τη Μέση Ανατολή και την Αμερική.

Αξιοποιώντας την εμπειρία του στο branding και την έρευνα αγοράς, ο Sean Pillot de Chenecey είναι τακτικός σχολιαστής θεμάτων που αφορούν στο retail (ειδικά στα πεδία της μόδας και του youth culture) σε κανάλια όπως BBC TV, CNN, Sky, Channel 4 και έντυπα όπως Financial Times, Independent, Times, Guardian, Telegraph, New York Times, Wall Street Journal και Observer. Είναι ομιλητής σε συνέδρια fashion παγκόσμιας εμβελείας όπως το World Retail Congress. Το 2000 ίδρυσε τη συμβουλευτική εταιρεία Captain Crikey, η οποία έχει συνεργαστεί με πληθώρα εταιρειών από τους χώρους των FMCG, της τεχνολογίας και της μόδας σε θέματα retail branding. Επιπλέον, ο Sean προσωπικά δουλεύει με διαφημιστικές εταιρείες ως spec consultant. 

Το συνέδριο
Το συνέδριο απευθύνεται σε γενικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές μάρκετινγκ, brand managers, εμπορικούς διευθυντές, όπως επίσης και σε στελέχη που ασχολούνται με boutiques, πολυκαταστήματα, malls, discount stores μόδας, ένδυση και υπόδηση, καταστήματα accessories, fashion brands και εταιρείες logistics.

Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ.

Κύριος Χορηγός: G.A.P. Vassilopoulos. Χορηγοί: Geo. Pavlides & Araouzos, JCC Payment Systems, KPMG, Logicom Solutions, Unicare Cleaning Services LTD. Οργανωτής: IMH. Χορηγοί Επικοινωνίας: Εκδοτικός Οίκος Δίας, Τηλεόραση Σίγμα, Περιοδικό IN Business, ΙnBusinessNews.com

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Δημήτρης Σκουρίδης: Το όραμα της Κύπρου και ο οδικός χάρτης για την τεχνητή νοημοσύνη και την τεχνολογική καινοτομία
Google, Snapchat, LinkedIn και 100+ Global Brands έρχονται στην Κύπρο για το i-Con
CADMOS-2: Σε διαβούλευση το υποθαλάσσιο καλώδιο που θα ενώνει την Κύπρο με τον Λίβανο-Προσέλκυση επενδύσεων στις τηλεπικοινωνίες
Νίκος Χριστοδουλίδης: Η ισχυρή οικονομία χρειάζεται ισχυρή επιχειρηματικότητα-Πρέπει να την τιμούμε(vid)
ΚΕΒΕ: Συζήτηση πάνελ στο «Φόρουμ για τη Διαφορετικότητα» σε συνεργασία με το Κέντρο Κοινωνικής Καινοτομίας
Η Κύπρος σε τροχιά τεχνολογικής αναβάθμισης
Medicover Genetics: Οι νικητές του Παγκύπριου Διαγωνισμού Γραπτής Έκθεσης για την Ημέρα DNA
Ο δήμαρχος Λευκωσίας στο Harm Reduction Conference 2025
Επεκτείνει την παρουσία του στην αγορά το Bean Bar-Νέο κατάστημα στη Λάρνακα (pics)
Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τα δεδομένα στην εξυπηρέτηση πελατών