Powersoft: Το 2020 είναι εδώ

Μεγάλη επιτυχία σημείωσε το brunch event  με θέμα «το retail κατάστημα του 2020» που διοργάνωσε η Powersoft την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου στο Ξενοδοχείο Hilton στη Λευκωσία. Στην εκδήλωση, στα πλαίσια της οποίας λειτούργησε και έκθεση, παρουσιάστηκαν όλα τα τεχνολογικά «θαύματα» που βρίσκονται στη διάθεση των λιανέμπορων για να εκτοξεύσουν τις αποδόσεις του σύγχρονου retail. Παρουσία πέραν των 200 στελεχών επιχειρήσεων αναδείχθηκαν όλα όσα συνθέτουν το retail κατάστημα του 2020. Μέσα από τις λύσεις που παρουσιάστηκαν, είναι πλέον ξεκάθαρο ότι η Κύπρος όχι μόνο έχει τα εφόδια, αλλά μπορεί να πάει μπροστά με εξαιρετικά προηγμένες τεχνολογικές, ακόμη και αν αυτές φαντάζουν εξωπραγματικές. 

Συσκευές που ανιχνεύουν μεταξύ πολλών άλλων τις κινήσεις του καταναλωτή στο κατάστημα και του προτείνουν προσφορές ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του, λογισμικά που ανά πάσα στιγμή καταγράφουν τα πάντα για την απόδοση του καταστήματος και μπορούν να ελέγχονται ταυτόχρονα από τους ιδιοκτήτες, οθόνες προβολής περιεχομένου με δυνατότητα ανίχνευσης χαρακτηριστικών καταναλωτή επικοινωνώντας του τα ανάλογα μηνύματα, τεχνολογίες που αναμιγνύουν το πραγματικό με το φανταστικό και πολλά άλλα παρουσιάστηκαν στη διοργάνωση. Μάλιστα υπήρξε και ζωντανή παράδοση πακέτου με drone στο χώρο. 

Οι αλλαγές στο λιανικό εμπόριο και τη συμπεριφορά του καταναλωτή, αλλά και οι ευρύτερες τεχνολογικές εξελίξεις απέδειξαν για άλλη μια φορά ότι το retail κατάστημα του 2020 είναι εδώ και τεχνολογίες που φάνταζαν πολύ μακριά από εμάς είναι ήδη εδώ με πολλές άλλες να έπονται.

Ο Ολύμπιος Τουμάζου, εκτελεστικός πρόεδρος της RAI Consultants Ltd παρουσίασε τις τάσεις αλλά και τις προοπτικές στο λιανεμπόριο. Μεταξύ άλλων ανέφερε ότι η μείωση κατά 50% στις πωλήσεις μόδας σε σχέση με δέκα χρόνια πριν,  η ισχυροποίηση ακόμη περισσότερο του ρόλου της γυναίκας στα αγοραστικά πράγματα, οι πληθυσμιακές μεταβολές στην Κύπρο, όσον αφορά στην ηλικία, αλλά και τη φύση του κοινού άλλαξαν και αναμένεται να αλλάξουν ακόμη περισσότερο τις καταναλωτικές συνήθειες. Αυτές οι αλλαγές επιβάλλουν τον εκσυγχρονισμό και την υιοθέτηση πρακτικών βάσει αυτού του νέου περιβάλλοντος που διαμορφώνεται. 

Ο Στέφανος Τσολακίδης, Sales & Alliances Director, QlikView Hellas, Kύπρου, Μάλτας, παρουσίασε τη λύση της εταιρείας για εύκολη και εύχρηστη ανάλυση δεδομένων εύκολα, γρήγορα, αξιόπιστα και με ασφάλεια. Πρόκειται για μία πλατφόρμα, η οποία δίνει μια ολιστική εικόνα για τα μεγέθη και την κίνηση μιας επιχείρησης έχοντας τη δυνατότητα να συγκεντρώνει στοιχεία από πολλαπλές πηγές και να τα ομογενοποιεί δίνοντας τη δυνατότητα συνεχούς παρακολούθησης των στοιχείων αυτών. 

Για το Microsoft Dynamics CRM μίλησε ο Δημήτρης Μήτσας, Microsoft Business Solutions, Partner & Sales Executive για Σλοβενία, Κύπρο και Μάλτα. Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον ο κ. Μήτσας ανέφερε ότι  το Microsoft CRM Online for retail αποτελεί μια λύση που μπορεί να βοηθήσει τους λιανεμπόρους να κάνουν εξυπνότερο το marketing τους με ταχύτητα και αμεσότητα, να κάνει πολυκαναλικές καμπάνιες και να επικοινωνήσει με τους πελάτες του εξατομικευμένα. Επίσης μέσω του Microsoft Social Listening, που παρέχεται στο πλαίσιο της λύσης, δίνεται η δυνατότητα στις εταιρείες να «ακούνε» ανά πάσα στιγμή ποιος μιλά για αυτούς, τα προϊόντα τους, και τους τομείς που τους ενδιαφέρουν στο διαδίκτυο ανά πάσα στιγμή. Μέσα από μια ολοκληρωμένη οπτική για το marketing, τις πωλήσεις αλλά και την εξυπηρέτηση πελατών η λύση δίνει δυνατότητες στον εκάστοτε πωλητή να έχει μια διάχυτη επικοινωνία σε όλα τα κανάλια του, να καταγράφει ανα πάσα στιγμή την ώρα που γίνεται ό,τι αφορά την επιχείρηση και να το χειρίζεται ανάλογα. 

Για τα beacons, τις μικρές bluetooth συσκευές που μπορεί να τοποθετηθούν οπουδήποτε σε ένα λιανικό κατάστημα αναφέρθηκε ο Mike Charalambous, CEO της Broski & Co. Παρόλο που η τεχνολογία στην οποία ειδικεύεται η Otravita, βρίσκεται στο 1% των δυνατοτήτων της ήδη χρησιμοποιείται από εταιρείες όπωςMacy's, House of Fraser και Tesco στο Ηνωμένο Βασίλειο  παρουσιάζει μεγάλες προοπτικές.  Οι συσκευές έχουν δυνατότητες μεταξύ άλλων αύξησης της κίνησης του καταστήματος ανά πάσα στιγμή, να οδηγούν τους πελάτες στα ράφια, να αυξάνουν την αγοραστική διάθεσή ή να στέλνουν μηνύματα στο εκάστοτε καταναλωτή ανάλογα με το προφίλ του.

Τη νέα λύση της Cyta, Business Telephony παρουσίασε η Νίκη Χανδριώτη, head of New Service Develpment της Cyta. Πρόκειται για μια νέα υπηρεσία από τη Cyta, η οποία παρέχει παρέχει όλες τις διευκολύνσεις ενός τηλεφωνικού κέντρου, αλλά δεν χρειάζεται να έχετε στο χώρο σας οποιοδήποτε εξοπλισμό να διαχειριστείτε ή να αγοράσετε. Υπάρχουν δύο διαβαθμίσεις το ένα είναι το small business που είναι για εταιρείες που έχουν ένα σημείο παρουσίας και το business telephony που είναι για εταιρείες που έχουν πολλαπλά σημεία παρουσίας. Η υπηρεσία δεν έχει όποιδήποτε επιχειρηματικό ρίσκο αφού δεν χρειάζεται η οποία αγορά εξοπλισμού, αγορά ή συντήρηση. Θα έχει ένα ευρύ φάσμα διευκολύνσεων τις οποίες η κάθε εταιρεία μπορεί να προσαρμόσει στις ανάγκες της με δυνατότητα επέκτασης και να πληρώνει μόνο μια μηνιαία συνδρομή. Υπάρχει μόνο μια σύνδεση για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες μια επιχείρησης που παρέχονται μόνο έναντι μιας σταθερή μηνιαίας συνδρομή. 

Ο Γιώργος Μαλέκκος, διευθύνων σύμβουλος της Powersoft απάντησε κατά κύριο λόγο στο πώς τα λιανικά καταστήματα του μέλλοντος θα μας «τρελάνουν», καθώς πλέον τα πράγματα έχουν περάσει σε άλλη διάσταση. Με τα καταστήματα να πωλούν προϊόντα που συνδέουν μια πληθώρα τομέων και την επιλογή του κουμπιού BUY να διαχέεται σχεδόν παντού πια, με συσκευές που ξέρουν τα πάντα για μας είτε το θέλουμε είτε όχι και που ενώνουν πραγματικό και ψηφιακό κόσμο και τεχνολογίες που προλαμβάνουν τις ανάγκες μας πριν καν εμείς να προνοήσουμε, η νέα πραγματικότητα του 2020 είναι ήδη εδώ και όχι προ των πυλών!!!


Εκθέτες: ACS Courier, ΑSBIS MEDITERRANEAN, Bionic, Channel ΙΤ, ComputerLandCentreLtd, Cyta, Grezeco Security Systems, JCC Payment Systems, LILLYTOS, Microsoft, Netmechanics,  Otero
Otravita, Photoshine, RAI Consultants Ltd, Prediti και Zebra Technologies.

Στρατηγικός Συνεργάτης: Cyta. Κύριοι Χορηγοί: Microsoft Cyprus , Ojo Sunglasses και QlikView Ηellas.

Χρυσοί χορηγοί: ACS Couriers και Otravita. Επιστημονικοί συνεργάτες: Πανεπιστήμιο Frederick και Πανεπιστήμιο Uclan Cyprus.

Χορηγοί επικοινωνίας: περιοδικό IN Business και InBusinessNews.com.

Οργανωτής: Powersoft. Συντονισμός: ΙΜΗ. 

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης