Powered by

Αλλάζει ο τρόπος «αγοράς» αυτοκινήτου το 2020

Το 2020 ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να «ακτινογραφεί» το αυτοκίνητο και τα χαρακτηριστικά του πριν προβεί στην αγορά του.

Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από την εξάμηνη συνεργασία μεταξύ της ιστορικής σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volvo και του γίγαντα της τεχνολογίας Microsoft, οι οποίες έβαλαν σε εφαρμογή την πειραματική συσκευή εικονικής πραγματικότητας Hololens.

Όπως αναφέρει το CNBC, με αυτό τον τρόπο οι καταναλωτές θα έχουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της «ψυχής» του αυτοκινήτου, σύμφωνα με τους ιθύνοντες του project, με δεδομένο ότι η συντριπτική πλειοψηφία των υποψηφίων αγοραστών αυτοκινήτων δεν διαβάζουν manuals, ώστε να ξέρουν όλα όσα τους προσφέρει το όχημα που πρόκειται να αγοράσουν.

Παράλληλα με το project εικονικής πραγματικότητας, οι δύο εταιρείες προχώρησαν και σε σύναψη συμφωνίας για την δημιουργία αυτόνομων οχημάτων, συνδυάζοντας την τεχνογνωσία που διαθέτει η κάθε εταιρεία στον τομέα της.

ΠΗΓΗ:newmoney.gr

Δειτε Επισης

Νέες κυρώσεις στον σκιώδη στόλο της Ρωσίας από το Ηνωμένο Βασίλειο...Aπαγορεύσεις σε ακόμη 20 πλοία
Επενδύσεις €76 δις από χώρες Ε.Ε. για υποδομές περιβαλλοντικής προστασίας το 2024-Τι αφορούσαν
Handelsblatt: Η Ε.Ε. είναι διατεθειμένη να δεχτεί ενιαίο δασμό 10% από τις ΗΠΑ υπό όρους
Γερμανία: Επιστροφή στην ανάπτυξη το 2025-Τι προβλέπουν οι οικονομολόγοι
Ντε Γκίντος (ΕΚΤ): Περιορισμένος ο κίνδυνος απόκλισης από τον στόχο για τον πληθωρισμό
Oxford Economics: Οι δασμοί δεν θα περιορίσουν τις καταναλωτικές δαπάνες στην Ευρώπη
Ποιες χώρες διαθέτουν τα περισσότερα αποθέματα χρυσού-Οι μεγαλύτερες αγορές και οι μεγαλύτεροι πωλητές
Υιοθετεί το ευρώ τον Ιανουάριο η Βουλγαρία-Γιατί ανησυχούν οι πολίτες
Αφήνει αμετέβλητα τα επιτόκια παρά τις πιέσεις Τραμπ για μειώσεις η Fed
Από τα McDonald’s στην Amazon: Τα μαθήματα που πήρε ο Τζεφ Μπέζος στην πρώτη του δουλειά