Powered by

Αλλάζει ο τρόπος «αγοράς» αυτοκινήτου το 2020

Το 2020 ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να «ακτινογραφεί» το αυτοκίνητο και τα χαρακτηριστικά του πριν προβεί στην αγορά του.

Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από την εξάμηνη συνεργασία μεταξύ της ιστορικής σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volvo και του γίγαντα της τεχνολογίας Microsoft, οι οποίες έβαλαν σε εφαρμογή την πειραματική συσκευή εικονικής πραγματικότητας Hololens.

Όπως αναφέρει το CNBC, με αυτό τον τρόπο οι καταναλωτές θα έχουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της «ψυχής» του αυτοκινήτου, σύμφωνα με τους ιθύνοντες του project, με δεδομένο ότι η συντριπτική πλειοψηφία των υποψηφίων αγοραστών αυτοκινήτων δεν διαβάζουν manuals, ώστε να ξέρουν όλα όσα τους προσφέρει το όχημα που πρόκειται να αγοράσουν.

Παράλληλα με το project εικονικής πραγματικότητας, οι δύο εταιρείες προχώρησαν και σε σύναψη συμφωνίας για την δημιουργία αυτόνομων οχημάτων, συνδυάζοντας την τεχνογνωσία που διαθέτει η κάθε εταιρεία στον τομέα της.

ΠΗΓΗ:newmoney.gr

Δειτε Επισης

Ευρεία νομισματικά μέτρα από Κεντρική Τράπεζα Κίνας για αναζωογόνηση της οικονομίας
Ebury: Tο δολάριο παραμένει ανεπηρέαστο παρά τη μεγάλη μείωση των επιτοκίων από τη Fed
Χρυσός: Νέο υψηλό ρεκόρ με το βλέμμα στις επόμενες κινήσεις της Fed
Σε νέο υψηλό ρεκόρ η ανεργία στην Κίνα-Τα ποσοστά σε νέους και σε αστικές περιοχές
Συμφωνία στο Κογκρέσο για να αποφευχθεί προεκλογικό «shutdown» στις ΗΠΑ
Στο 100% του ΑΕΠ το βρετανικό δημόσιο χρέος-Για πρώτη φορά από τη δεκαετία ‘60
Bundesbank: Προειδοποιεί για συρρίκνωση της γερμανικής οικονομίας το τρέχον τρίμηνο
Brexit: Ο «έντονος και συνεχιζόμενος αποπνικτικός αντίκτυπος» στη βρετανική οικονομία
Σταθερά στο 50% τα επιτόκια στη Τουρκία-Για έκτο συνεχόμενο μήνα
Αμετάβλητο στο 5% το επιτόκιο της Τράπεζας της Αγγλίας-Πάνω από το στόχο του 2% ο πληθωρισμός