Powered by

Αλλάζει ο τρόπος «αγοράς» αυτοκινήτου το 2020

Το 2020 ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να «ακτινογραφεί» το αυτοκίνητο και τα χαρακτηριστικά του πριν προβεί στην αγορά του.

Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από την εξάμηνη συνεργασία μεταξύ της ιστορικής σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volvo και του γίγαντα της τεχνολογίας Microsoft, οι οποίες έβαλαν σε εφαρμογή την πειραματική συσκευή εικονικής πραγματικότητας Hololens.

Όπως αναφέρει το CNBC, με αυτό τον τρόπο οι καταναλωτές θα έχουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της «ψυχής» του αυτοκινήτου, σύμφωνα με τους ιθύνοντες του project, με δεδομένο ότι η συντριπτική πλειοψηφία των υποψηφίων αγοραστών αυτοκινήτων δεν διαβάζουν manuals, ώστε να ξέρουν όλα όσα τους προσφέρει το όχημα που πρόκειται να αγοράσουν.

Παράλληλα με το project εικονικής πραγματικότητας, οι δύο εταιρείες προχώρησαν και σε σύναψη συμφωνίας για την δημιουργία αυτόνομων οχημάτων, συνδυάζοντας την τεχνογνωσία που διαθέτει η κάθε εταιρεία στον τομέα της.

ΠΗΓΗ:newmoney.gr

Δειτε Επισης

Γκούλσμπι (Fed): Πρέπει να επιβραδυνθεί ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων
Bitcoin: Tι σημαίνει για την τιμή του η πιθανή δημιουργία εθνικού αποθέματος στις ΗΠΑ
ΗΠΑ: Η επιλογή του Μπέσεντ για το Υπουργείο Οικονομικών δίνει «ανάσα» στις παγκόσμιες αγορές
Banco BPM: Εξετάζει την εξαγορά της από την UniCredit-Στα $11 δις η προσφορά
Τι είναι και γιατί ενδέχεται να αλλάξει το «φρένο χρέους» της Γερμανίας
Bitcoin: Τριήμερη πτώση 6%-Φρέναρε στα $94.000
Fed: Οι προειδοποιήσεις για το χρέος και τον εμπορικό πόλεμο-Τι δείχνει η εξαμηνιαία έκθεση
Ο τρόμος του Τραμπ πάνω από την Ευρώπη-Τι φοβάται τώρα η ΕΚΤ
Ανοδικά ξανά οι τιμές πετρελαίου και φυσικού αερίου λόγω των γεωπολιτικών αναταραχών
Ευρωζώνη: Απροσδόκητη πτώση για τον ιδιωτικό τομέα τον Νοέμβριο-«Φλερτάρει» με την ύφεση