Powered by

Αλλάζει ο τρόπος «αγοράς» αυτοκινήτου το 2020

Το 2020 ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να «ακτινογραφεί» το αυτοκίνητο και τα χαρακτηριστικά του πριν προβεί στην αγορά του.

Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από την εξάμηνη συνεργασία μεταξύ της ιστορικής σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volvo και του γίγαντα της τεχνολογίας Microsoft, οι οποίες έβαλαν σε εφαρμογή την πειραματική συσκευή εικονικής πραγματικότητας Hololens.

Όπως αναφέρει το CNBC, με αυτό τον τρόπο οι καταναλωτές θα έχουν μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της «ψυχής» του αυτοκινήτου, σύμφωνα με τους ιθύνοντες του project, με δεδομένο ότι η συντριπτική πλειοψηφία των υποψηφίων αγοραστών αυτοκινήτων δεν διαβάζουν manuals, ώστε να ξέρουν όλα όσα τους προσφέρει το όχημα που πρόκειται να αγοράσουν.

Παράλληλα με το project εικονικής πραγματικότητας, οι δύο εταιρείες προχώρησαν και σε σύναψη συμφωνίας για την δημιουργία αυτόνομων οχημάτων, συνδυάζοντας την τεχνογνωσία που διαθέτει η κάθε εταιρεία στον τομέα της.

ΠΗΓΗ:newmoney.gr

Δειτε Επισης

Ε.Ε.: Σχέδια για τέλος δύο ευρώ σε μικροδέματα από Κίνα–Πλήγμα για Shein και Temu
Ε.Ε.: «Πράσινο φως» για το 17ο πακέτο κυρώσεων κατά της Ρωσίας
Πρώτη συμφωνία επαναπροσέγγισης μετά το Brexit...Τι προβλέπει το deal Ευρωπαϊκής Ένωσης-Βρετανίας
Υποβάθμισε σε Aa1 το αξιόχρεο των ΗΠΑ ο Moody’s-Οργισμένη αντίδραση από την αμερικανική προεδρία
Εμπορικό πλεόνασμα ρεκόρ για την ευρωζώνη-Άγγιξε τα €36,8 δις τον Μάρτιο
Στο 7,4% αυξήθηκε η ανεργία στη Γαλλία το πρώτο τρίμηνο του 2025
Δασμοί 30% στην Κίνα μέχρι τα τέλη του 2025-Οι εκτιμήσεις των αναλυτών
Oxford Economics: Διαχειρίσιμες προς το παρόν οι επιπτώσεις των δασμών στον εφοδιασμό της Ευρωζώνης
Σχέδιο εμπορικής συμφωνίας Ε.Ε. και ΗΠΑ-Τι αλλάζει στην πρόταση των Βρυξελλών
Βιομηχανική παραγωγή: Ισχυρή άνοδος στην Ευρώπη τον Μάρτιο, πτώση 4,6% στην Ελλάδα