Cyta: Διαφημιστική στροφή 180 μοιρών
11:55 - 20 Νοεμβρίου 2015
Μεγάλη στροφή στη στρατηγική προβολής της εικόνας, των προϊόντων και των υπηρεσιών της πραγματοποιεί η Cyta, η οποία σήμερα συνεργάζεται με τέσσερα διαφημιστικά γραφεία.
Καλά ενημερωμένες πηγές του InBusinessNews αναφέρουν ότι ο Οργανισμός προσανατολίζεται σε προκήρυξη διαγωνισμού, για εξασφάλιση διαφημιστικών υπηρεσιών για όλο το εύρος των υπηρεσιών και των προϊόντων της. Η μεγάλη διαφορά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια αφορά την απόφαση που έχει λάβει το ΔΣ της Cyta για ενοποίηση των διαφημιστικών της εκστρατειών, μέσω ενός διαφημιστικού γραφείου.
Η σύνδεση που έχουν πλέον, οι υπηρεσίες τηλεφωνίας, διαδικτύου και τηλεόρασης, αποτέλεσε τον καθοριστικότερο παράγοντα για την άνωθεν απόφαση της Cyta. Σημειώνεται παράλληλα, ότι η συγκεκριμένη απόφαση δημιουργεί ένα από τα μεγαλύτερα και σημαντικότερα διαφημιστικά πακέτα στην κυπριακή αγορά. Η συγκεκριμένη, μάλιστα, κατάσταση δημιουργεί τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό στον κόσμο τα διαφήμισης για το ποιος θα εξασφαλίσει το μεγάλο διαφημιστικό πακέτο, το οποίο αναμφίβολα θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα στην Κύπρο.
Υπενθυμίζεται ότι σήμερα η Cyta συνεργάζεται με τα εξής τέσσερα διαφημιστικά γραφεία:
-Gnomi
-Telia & Pavla
-Innovation/ Leo Burnett
-Contact Advertising
Τα εν λόγω διαφημιστικά γραφεία χειρίζονται ξεχωριστά κομμάτια από το σύνολο υπηρεσιών της Cyta.
Όπως πληροφορείται το InBusinessNews η Cyta πραγματοποιεί τους σχεδιασμούς της προκειμένου να «τρέξει» εντός των επόμενων εβδομάδων τον διαγωνισμό και να έχει ενώπιόν της προσφορές αρχές του 2016. Εντός του πρώτου εξαμήνου του ερχόμενου έτους, ο Οργανισμός θα κατακυρώσει την προσφορά σε ένα διαφημιστικό γραφείο.