Το περιεχόμενο παραμένει βασιλιάς

Δώδεκα χρόνια έχουν περάσει από τη διοργάνωση του πρώτου Digital Marketing Forum. Από τότε έχουν αλλάξει πάρα πολλά, τόνισε ο κ. Στέλιος Αναστασιάδης προεδρεύον του 12ου Digital Marketing Forum και του ΣΔΕΚ. 

Τότε ήταν η αρχή των digital media ενώ δεν υπήρχαν ούτε smartphones ούτε κοινωνικά δίκτυα. «Χρειάζεται να εφευρίσκουμε τον εαυτό μας διαρκώς. Τότε όλοι φοβόντουσαν ότι τα ψηφιακά μέσα θα οδηγήσουν στον θάνατο των παραδοσιακών. Ωστόσο, διαψεύστηκαν. Τα παραδοσιακά μέσα δεν πάνε πουθενά και σημασία έχει να ξέρεις πάνω σε τι δουλεύει και γιατί», τόνισε. 

Κάτι το οποίο δεν άλλαξε όλα αυτά τα χρόνια είναι και η δύναμη του περιεχομένου. 
Σε μια εποχή που κατακλυζόμαστε από διαφημίσεις είναι πολύ σημαντικό να χτίζουμε συναισθηματικούς δεσμούς με τους πελάτες και το native advertising είναι ο καλύτερος τρόπος για να το κάνουμε αυτό. 

Όπως υπογράμμισε ο κ. Γιώργος Γκριτζάλα, συνιδρυτής και creative lead της hangover media στην Ελλάδα, το native περιεχόμενο πρέπει να έχει τα τρία χαρακτηριστικά του ρητορικού λόγου, σύμφωνα με τον Αριστοτέλη «ήθος, πάθος, λόγος». Όπως υπογράμμισε, το περιεχόμενό μας πρέπει να έχει ήθος και να μην λέει άλλα στον τίτλο και άλλα στο κείμενο, να μοιράζεται συναίσθημα, να είναι καλογραμμένο, να μην μοιραστεί παντού για να μην χάσει την αξία του αλλά να προβληθεί στα δικά μας μέσα 

Σύμφωνα με τον ίδιο πρέπει να εντοπίσουμε τι αντιπροσωπεύει το brand, να βρούμε το κοινό μας και πως θα τους μεταφέρουμε αυτό που θέλουμε χωρίς να φαίνεται ότι είναι πληρωμένο. Πρέπει να βρούμε τις πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το κοινό μας, ώστε να περάσουμε το μήνυμά μας, προστατεύοντας ταυτόχρονα το brand μας. 

Από την πλευρά του ο κ. Noz Urbina, ιδρυτής της Urbina Consulting υπογράμμισε ότι το περιεχόμενο θα κάνει τους ηγέτες του μέλλοντος να ξεχωρίσουν. «Πρέπει να προβλέπουμε το μέλλον και τι θα έρθει σε τρία ή σε πέντε χρόνια για να είμαστε προετοιμασμένοι στο μάρκετινγκ», τόνισε προσθέτοντας ότι πρέπει να καταστρώνεται στρατηγική περιεχομένου. «Πρέπει να θέτουμε τις προσδοκίες μας από το περιεχόμενο και να το εκλαμβάνουμε ως asset της εταιρείας. Έχει σημασία που και πότε θα τοποθετηθεί. Πρέπει να είμαστε στρατηγικοί όσον αφορά το περιεχόμενο που θα χρησιμοποιήσουμε καθώς δεν βάζουμε απλά μια διαφήμιση αλλά χτίζουμε μια σχέση με τους πελάτες μας.

Θέλουν να τους βοηθήσεις σε ένα πρόβλημα, πρέπει να δεθείς μαζί τους», είπε, υπογραμμίζοντας ότι στον κόσμο δεν αρέσουν πλέον οι διαφημίσεις και παρόλο που η τεχνολογία έκανε εύκολο το να τους δώσεις διαφήμιση ταυτόχρονα έκανε εύκολο και για το κοινό να τις αποφύγει. Για αυτό και είναι τόσο σημαντικό το content marketing. 

«Προσπαθούν να μας αποφύγουν και άρα το πιο σημαντικό δεν είναι τι θα κάνουν αυτοί για εμάς αλλά τι θα μπορούμε να κάνουμε εμείς για εκείνους ώστε να μας προσέξουν», πρόσθεσε. Τόνισε επίσης πόσο σημαντική είναι η εμπειρία του καταναλωτή και πόσο σημαντική είναι η εκπαίδευση του προσωπικού γύρω από το περιεχόμενό μας, ώστε το content marketing  να έχει αποτέλεσμα. Τέλος, πρόσθεσε πως η παρουσία μας σε πολλαπλές πλατφόρμες (omnichannel content strategy) δεν είναι απλά μια καμπάνια αλλά μια διαρκής σχέση με το κοινό και τους πελάτες μας. «Δεν μπορείς να κάνεις multichannel αν το κοινό σου δεν μιλάει μεταξύ του. Πρέπει να μελετάς τη συμπεριφορά των καταναλωτών σου και να ακούς προσεκτικά την αγορά», είπε. 

Δειτε Επισης

Οι Γενικές Ασφάλειες αναθεωρούν τη «Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων»
Η EMBIO Diagnostics βάζει το στίγμα της στη διεθνή σκηνή του GITEX 2024
Action Global Communications: Απέσπασε 10 βραβεία Carob και κατέκτησε την πρωτιά στην κατηγορία Digital με 3 χρυσά βραβεία
Συνεχίζονται οι διαλέξεις της ΕΚΚ σε σχολεία στο πλαίσιο συμμετοχής της στην Παγκόσμια Εβδομάδα Επενδυτή
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Όραμα και αριστεία στην 15η τελετή αποφοίτησης
ΠΔΣ: Θα συνεχίσει να υπερασπίζεται τις βασικές αρχές που διέπουν το δικηγορικό λειτούργημα
GNOMI Integrated Communications: Κέρδισε την πρωτιά στα Carob Awards 2024
Επιχειρηματική ανάπτυξη με τις ευλογίες… της ΤΝ
Georgios Leontaris: Στρατηγικές διαχείρισης επενδύσεων στο κύμα των παγκόσμιων αλλαγών
Επίσκεψη Συνδέσμου Φίλων του Ινστιτούτου Κύπρου στην ερευνητική υποδομή ΠΡΩΤΕΑΣ