powered by

Η σχέση των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων με το Digital Marketing

Τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και οι συναφείς, με τον οικονομικό κλάδο, εταιρείες χρησιμοποιούν άραγε επαρκώς το Digital Marketing και τα «εργαλεία» του, ώστε να θεωρούνται πραγματικά εκσυγχρονισμένες επιχειρήσεις;

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το Ινστιτούτο Μάρκετινγκ “Hinge” (HMI), τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα δεν έχουν εντάξει στον τρόπο λειτουργίας και προβολής τους με ικανοποιητικούς ρυθμούς το Online Marketing, σε αντίθεση με άλλους κλάδους οι οποίοι διαθέτουν καλύτερα… online αντανακλαστικά, όσον αφορά την προσέλκυση και εισροή νέων πελατών.

Κι όμως, οι στρατηγικές του Online Marketing είναι σίγουρο πως  επηρεάζουν την κερδοφορία

Επιχειρήσεις που επιτυγχάνουν με τη χρήση online μέσων το 40% της εισροής νέων πελατών, αναπτύσσονται 4 φορές ταχύτερα από τον ανταγωνισμό. Παρομοίως, εταιρείες που προσελκύουν το 60% ή παραπάνω της νέας τους πελατείας online, σημειώνουν διπλάσιο κέρδος σε σχέση με εκείνες που συγκεντρώνουν μόλις το 20% του υποψήφιου πελατολογίου τους, διαδικτυακά. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω στοιχεία, προκαλεί έκπληξη το γεγονός πως τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα δεν στρέφονται περισσότερο προς την ψηφιακή αγορά και το Digital Marketing, στην προσπάθειά τους να διευρύνουν τις εργασίες και το πελατολόγιό τους.

 

Παρόλα αυτά, οι επιχειρήσεις του οικονομικού κλάδου αντιστέκονται και γυρνάνε την πλάτη στις νέες Ψηφιακές Τεχνολογίες, χωρίς καν πρώτα να τις δοκιμάσουν

Χαρακτηριστική όσο και καταιγιστική είναι έκθεση της Marketo, η οποία αποτυπώνει το πρόβλημα ως εξής: «Τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα είναι παραδοσιακά πιο συντηρητικά και πιο επιφυλακτικά σε κάθε τι νέο, δεν είναι διόλου ευέλικτα κι εγκλωβίζονται σε έναν κυκεώνα γραφειοκρατίας κι εγκρίσεων. Για την ακρίβεια, πρόσφατη έρευνα της Wipro Technologies σε περισσότερες από 3.000 τράπεζες, κατέδειξε πως, μόλις το 15% εξ αυτών -ή ούτε καν αυτό το ποσοστό- ακολουθεί πράγματι δοκιμασμένες και σοβαρές πολιτικές που ανήκουν στον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ».

Για να είμαστε δίκαιοι πάντως, το χρηματοπιστωτικό σύστημα πράγματι βελτιώνεται

Στατιστικά στοιχεία του CMO (της Adobe) επισημαίνουν ότι: «Οι οικονομικοί μαρκετίστες στρέφονται τελικά προς τα Ψηφιακά Μέσα, αφού παρατηρούν τις φθίνουσες αποδόσεις και την αδιαφορία του καταναλωτικού κοινού προς τα παραδοσιακά κανάλια διαφήμισης. Είναι χαρακτηριστικό πως το 77% των financial marketers υποστηρίζει ότι online διαφημίσεις ευρείας ανταπόκρισης είναι ικανές να αποδώσουν όσο και οι κλασικές τηλεοπτικές ή έντυπες ρεκλάμες. Μάλιστα ένα 67% θεωρεί ότι το ψηφιακό είναι πιο αποτελεσματικό από το offline, αφού μια στοχευμένη, σε συγκεκριμένο κοινό, καμπάνια κοστίζει τελικά λιγότερο.».

Επιπλέον, οι ψηφιακές διαφημιστικές δαπάνες των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων αυξήθηκαν, από 53,7 εκατομμύρια δολάρια το 2008 σε 95,7 εκατομμύρια δολάρια το 2012, σημειώνοντας ρυθμούς ανάπτυξης ετησίως της τάξης του 15%. Την δε 5ετία 2012-2017, η online διαφημιστική δαπάνη αναμένεται να αγγίξει τα 168,4 εκατομμύρια δολάρια!

Πώς, λοιπόν, μπορεί ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα ή συναφείς επιχειρήσεις οικονομικών υπηρεσιών, να πετύχουν μια αποτελεσματική online παρουσία;

1.Χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μέσα από ακούραστη, ορθή ανάλυση των ψηφιακών δεδομένων

Σύμφωνα με άρθρο του CMO (της Adobe), συνολικά το 87% των Διευθυντών Μάρκετινγκ δηλώνει πως το στρατηγικό τους όραμα για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης, περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη. Και για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, αναγνωρίζουν ότι είναι επιτακτικό να αξιοποιήσουν τις τεχνολογίες που υπάρχουν για την ανάλυση πληροφοριών και δεδομένων, έτσι ώστε να αποκτήσουν αξιοπιστία και να χτίσουν μακροχρόνιες σχέσεις με τους καταναλωτές.

Επιπρόσθετα, οι επενδύσεις που αφορούν τον τομέα του Marketing Analytics αναμένεται να αυξηθούν τα επόμενα 3 χρόνια, σε ποσοστό 73%!

Συμπέρασμα: Η σωστή, με συνέπεια και συνέχεια αξιοποίηση των analytics, επιτρέπει στην επιχείρηση να κατανοήσει σε βάθος και ουσία τα «συστατικά» μιας σχέσης εμπιστοσύνης (μεταξύ εταιρείας-πελάτη) και να εντοπίσει τις αδυναμίες της.

2.Σχεδιάζοντας Στρατηγικές Μάρκετινγκ για κινητά και φορητές συσκευές, & χρησιμοποιώντας τες σε τακτή βάση

Η ιστοσελίδα Search Engine Land  δημοσίευσε πρόσφατα ότι: «Η google ανακοίνωσε πως μεγαλύτερος αριθμός αναζητήσεων καταγράφεται από φορητές συσκευές παρά από desktop.». Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ολοένα και περισσότεροι χρήστες αναζητούν πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες μέσω κινητών.

Κατά τη διάρκεια ενός πρόσφατου “Digital Marketing for Financial Services Summit” το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Τορόντο του Καναδά, ο Erin Elofson (διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών του Facebook Καναδά) ενημέρωσε το κοινό πως υπάρχουν συνολικά 7,2 δισεκατομμύρια κάρτες SIM στον πλανήτη, αριθμός που ξεπερνά τον πληθυσμό της γης! Κι ακόμη, σε περίπου 100 χώρες του κόσμου, τα κινητά τηλέφωνα είναι περισσότερα από τους ίδιους τους κατοίκους!

Σύμφωνα με την Blue Fountain Media, η Ένωση Ευρωπαϊκού Οικονομικού Μάρκετινγκ (European Financial Marketing Association) τονίζει πως 9 στις 10 τράπεζες οραματίζονται το άμεσο μέλλον (σε 5 χρόνια) να αφορά τις συναλλαγές μέσω, πρωτίστως, online/mobile μέσων.

Συμπέρασμα: Για να μπορέσετε να εξυπηρετήσετε τις υφιστάμενες τάσεις κι απαιτήσεις των καταναλωτών, όσον αφορά τις κινητές συσκευές, θα πρέπει να χαράξετε την κατάλληλη Στρατηγική για Mobile Marketing. Θα πρέπει, ακόμη, να εξασφαλίσετε τις βελτιστοποιήσεις εκείνες που καθιστούν την ιστοσελίδα σας mobile-friendly και κατ’επέκταση, φιλικές προς το χρήστη. Σε αντίθετη περίπτωση, η επιχείρησή σας κινδυνεύει να τεθεί εκτός της online αγοράς.

3.Αξιοποιώντας μια σειρά από κανάλια & συνδυάζοντάς τα με πλούσιο περιεχόμενο

Όπως ακριβώς συμβαίνει με κάθε επαγγελματικό κλάδο, έτσι και στον τομέα των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων είναι αναγκαίος ο λεπτομερής προσδιορισμός του αγοραστικού κοινού, βάσει δημογραφικών στοιχείων, αναγκών και προτιμήσεων. Το δύσκολο κομμάτι αφορά δηλαδή στον καθορισμό των ανθρώπων εκείνων, στους οποίους απευθύνονται τα προϊόντα και οι υπηρεσίες. Το επόμενο, ευκολότερο, βήμα έχει να κάνει με τις διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες τις οποίες χρησιμοποιεί αυτό το στοχευμένο κοινό και στη διαλογή τους.

Θωρακισμένη με πληθώρα δεδομένων, η επιχείρηση είναι πλέον σε θέση να παράγει ή να επαναπροσδιορίσει μία πλούσια γκάμα περιεχομένου, είτε αυτό είναι άρθρα, οδηγοί, ηλεκτρονικά βιβλία, είτε white papers, infographics, webinars, βίντεο κ.ά.. Οι πληροφορίες πρέπει να είναι στοχευμένες και διαμορφωμένες σύμφωνα με τις απαιτήσεις και προτιμήσεις του κοινού, και διοχετευμένες μέσα από τα συγκεκριμένα κανάλια που αυτό το κοινό χρησιμοποιεί.

Συμπέρασμα: Δημιουργήστε περιεχόμενο ή επαναπροσδιορίστε τη θεματολογία και μορφή του, με επίκεντρο τον πελάτη σας και τον τρόπο με τον οποίο εκείνος τη θέλει! Διανείμετε τις πληροφορίες, χρησιμοποιώντας τα κανάλια που χρησιμοποιεί το κοινό σας.

4.Χρησιμοποιώντας τα Social Media

Όπως δημοσιεύει το The Financial Brand (TFB): «Αν και από ιστορική σκοπιά έχουν καθυστερήσει εντυπωσιακά, εντούτοις τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα αναμένεται να προφτάσουν εντός του 2015 τις υπόλοιπες μεγάλες βιομηχανίες όσον αφορά την αξιοποίηση των social media, δίνοντας βαρύτητα στο Social Media Marketing, την Online Εξυπηρέτηση Πελατών και την Προβολή/Προώθηση.

Επιπλέον, το TFB εκτιμά πως οι οικονομικοί μαρκετίστες θα επιδιώξουν να ενισχύσουν τη δέσμευση του κοινού προς το brand (brand loyalty), με το να στοχεύσουν στα δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να έλξουν το κοινό τους πάνω στις συγκεκριμένες πλατφόρμες, να δημιουργήσουν διάδραση, επικοινωνία και τέλος, με στρατηγικό τρόπο να μεγιστοποιήσουν την επίδραση κι αποτελεσματικότητα του εκάστοτε καναλιού.  

Συμπέρασμα: Τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα οφείλουν να προωθήσουν ενεργά την εταιρική τους ταυτότητα (brand) μέσα από τα κατάλληλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στόχος τους, η αύξηση της εισροής νέων πελατών, η ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με τους χρήστες και η αύξηση του brand awareness.

5.Εξασφαλίζοντας την Online Παρουσία & Προβολή μέσω πληρωμένης διαφήμισης

Οι οικονομικοί μαρκετίστες έχουν αντιληφθεί πόσο σκληρός είναι ο ανταγωνισμός «εκεί έξω» και πόσο εξαιρετικά δύσκολο είναι να προβληθεί η επιχείρηση, την οποία εκπροσωπούν, στο στοχευμένο τους κοινό. Την ίδια ώρα που το διαδίκτυο κατακλύζεται από εκατομμύρια χρήστες, η υπερπληροφόρηση βασιλεύει, ενώ τα κανάλια προώθησης είναι πολύ συγκεκριμένα…

Συνεπώς, οι κυρίαρχες λύσεις στις οποίες στρέφονται είναι το Search Engine Marketing (SEM) και η Διαφήμιση Pay-per-Click (PPC), που εξασφαλίζουν την εμφάνιση μιας επιχείρησης στους χρήστες.

Συμπέρασμα: Η στοχευμένη, πληρωμένη, προβολή περιεχομένου μέσα από ποικίλα κανάλια, είναι μια τακτική που θα εξακολουθήσει να προτιμάται και μέσα στο 2015, με στόχο τη διατήρηση της οnline προώθησης.

6.Το Marketing Automation στο «κυνήγι» νέου πελατολογίου

Το Marketing Automation είναι λογισμικό, το οποίο επιτρέπει την προσέλκυση χρηστών σε μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα, μέσω πλούσιου και πρωτότυπου περιεχομένου, με στόχο την εισροή πιθανών πελατών και την μετατροπή τους σε πραγματικούς πελάτες.

Σύμφωνα με το TFB, το εν λόγω λογισμικό συνδυάζει τη διαχείριση περιεχομένου, την ανάλυση δεδομένων, το email marketing και το SEO με δημοφιλείς τακτικές, συνθέτοντας ένα αποτελεσματικό εργαλείο. Διαθέτοντας ευχάριστη πλοήγηση, τεχνική αρτιότητα κι ευχρηστία, και έχοντας τη δυνατότητα να διεξάγει λεπτομερή και ουσιαστική ανάλυση των δεδομένων κάθε καμπάνιας που τρέχει, το Marketing Automation καθιστά ευκολότερη τη δημιουργία από μετρήσιμες καμπάνιες, το συνδυασμό A/B testing, το Email Marketing, τις Landing Pages, την εισροή νέου πελατολογίου, το Προφίλ του Χρήστη, τη φιλοξενία Webinars κ.ά..

Συμπέρασμα: Χρησιμοποιώντας 1 «εργαλείο» που παρακολουθεί όλα τα μέσα στα οποία διανέμεται το περιεχόμενο, ο έλεγχος γίνεται εύκολη υπόθεση. Όχι μόνο σε επίπεδο συνέπειας αλλά και συμμόρφωσης, κάτι που αποτελεί μείζονα προτεραιότητα κι απαίτηση στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.

Η KONDIMENT παρέχει Υπηρεσίες Διαμόρφωσης & Υλοποίησης Στρατηγικής Digital Marketing

Η σχέση των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων με το Digital Marketing

 

Τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και οι συναφείς, με τον οικονομικό κλάδο, εταιρείες χρησιμοποιούν άραγε επαρκώς το Digital Marketing και τα «εργαλεία» του, ώστε να θεωρούνται πραγματικά εκσυγχρονισμένες επιχειρήσεις;

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το Ινστιτούτο Μάρκετινγκ “Hinge” (HMI), τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα δεν έχουν εντάξει στον τρόπο λειτουργίας και προβολής τους με ικανοποιητικούς ρυθμούς το Online Marketing, σε αντίθεση με άλλους κλάδους οι οποίοι διαθέτουν καλύτερα… online αντανακλαστικά, όσον αφορά την προσέλκυση και εισροή νέων πελατών.

Κι όμως, οι στρατηγικές του Online Marketing είναι σίγουρο πως  επηρεάζουν την κερδοφορία

Επιχειρήσεις που επιτυγχάνουν με τη χρήση online μέσων το 40% της εισροής νέων πελατών, αναπτύσσονται 4 φορές ταχύτερα από τον ανταγωνισμό. Παρομοίως, εταιρείες που προσελκύουν το 60% ή παραπάνω της νέας τους πελατείας online, σημειώνουν διπλάσιο κέρδος σε σχέση με εκείνες που συγκεντρώνουν μόλις το 20% του υποψήφιου πελατολογίου τους, διαδικτυακά. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω στοιχεία, προκαλεί έκπληξη το γεγονός πως τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα δεν στρέφονται περισσότερο προς την ψηφιακή αγορά και το Digital Marketing, στην προσπάθειά τους να διευρύνουν τις εργασίες και το πελατολόγιό τους.

Παρόλα αυτά, οι επιχειρήσεις του οικονομικού κλάδου αντιστέκονται και γυρνάνε την πλάτη στις νέες Ψηφιακές Τεχνολογίες, χωρίς καν πρώτα να τις δοκιμάσουν

Χαρακτηριστική όσο και καταιγιστική είναι έκθεση της Marketo, η οποία αποτυπώνει το πρόβλημα ως εξής: «Τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα είναι παραδοσιακά πιο συντηρητικά και πιο επιφυλακτικά σε κάθε τι νέο, δεν είναι διόλου ευέλικτα κι εγκλωβίζονται σε έναν κυκεώνα γραφειοκρατίας κι εγκρίσεων. Για την ακρίβεια, πρόσφατη έρευνα της Wipro Technologies σε περισσότερες από 3.000 τράπεζες, κατέδειξε πως, μόλις το 15% εξ αυτών -ή ούτε καν αυτό το ποσοστό- ακολουθεί πράγματι δοκιμασμένες και σοβαρές πολιτικές που ανήκουν στον τομέα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ».

Για να είμαστε δίκαιοι πάντως, το χρηματοπιστωτικό σύστημα πράγματι βελτιώνεται

Στατιστικά στοιχεία του CMO (της Adobe) επισημαίνουν ότι: «Οι οικονομικοί μαρκετίστες στρέφονται τελικά προς τα Ψηφιακά Μέσα, αφού παρατηρούν τις φθίνουσες αποδόσεις και την αδιαφορία του καταναλωτικού κοινού προς τα παραδοσιακά κανάλια διαφήμισης. Είναι χαρακτηριστικό πως το 77% των financial marketers υποστηρίζει ότι online διαφημίσεις ευρείας ανταπόκρισης είναι ικανές να αποδώσουν όσο και οι κλασικές τηλεοπτικές ή έντυπες ρεκλάμες. Μάλιστα ένα 67% θεωρεί ότι το ψηφιακό είναι πιο αποτελεσματικό από το offline, αφού μια στοχευμένη, σε συγκεκριμένο κοινό, καμπάνια κοστίζει τελικά λιγότερο.».

Επιπλέον, οι ψηφιακές διαφημιστικές δαπάνες των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων αυξήθηκαν, από 53,7 εκατομμύρια δολάρια το 2008 σε 95,7 εκατομμύρια δολάρια το 2012, σημειώνοντας ρυθμούς ανάπτυξης ετησίως της τάξης του 15%. Την δε 5ετία 2012-2017, η online διαφημιστική δαπάνη αναμένεται να αγγίξει τα 168,4 εκατομμύρια δολάρια!

Πώς, λοιπόν, μπορεί ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα ή συναφείς επιχειρήσεις οικονομικών υπηρεσιών, να πετύχουν μια αποτελεσματική online παρουσία;

1.Χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μέσα από ακούραστη, ορθή ανάλυση των ψηφιακών δεδομένων

Σύμφωνα με άρθρο του CMO (της Adobe), συνολικά το 87% των Διευθυντών Μάρκετινγκ δηλώνει πως το στρατηγικό τους όραμα για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης, περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη. Και για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, αναγνωρίζουν ότι είναι επιτακτικό να αξιοποιήσουν τις τεχνολογίες που υπάρχουν για την ανάλυση πληροφοριών και δεδομένων, έτσι ώστε να αποκτήσουν αξιοπιστία και να χτίσουν μακροχρόνιες σχέσεις με τους καταναλωτές.

Επιπρόσθετα, οι επενδύσεις που αφορούν τον τομέα του Marketing Analytics αναμένεται να αυξηθούν τα επόμενα 3 χρόνια, σε ποσοστό 73%!

Συμπέρασμα: Η σωστή, με συνέπεια και συνέχεια αξιοποίηση των analytics, επιτρέπει στην επιχείρηση να κατανοήσει σε βάθος και ουσία τα «συστατικά» μιας σχέσης εμπιστοσύνης (μεταξύ εταιρείας-πελάτη) και να εντοπίσει τις αδυναμίες της.

2.Σχεδιάζοντας Στρατηγικές Μάρκετινγκ για κινητά και φορητές συσκευές, & χρησιμοποιώντας τες σε τακτή βάση

Η ιστοσελίδα Search Engine Land  δημοσίευσε πρόσφατα ότι: «Η google ανακοίνωσε πως μεγαλύτερος αριθμός αναζητήσεων καταγράφεται από φορητές συσκευές παρά από desktop.». Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ολοένα και περισσότεροι χρήστες αναζητούν πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες μέσω κινητών.

Κατά τη διάρκεια ενός πρόσφατου “Digital Marketing for Financial Services Summit” το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Τορόντο του Καναδά, ο Erin Elofson (διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών του Facebook Καναδά) ενημέρωσε το κοινό πως υπάρχουν συνολικά 7,2 δισεκατομμύρια κάρτες SIM στον πλανήτη, αριθμός που ξεπερνά τον πληθυσμό της γης! Κι ακόμη, σε περίπου 100 χώρες του κόσμου, τα κινητά τηλέφωνα είναι περισσότερα από τους ίδιους τους κατοίκους!

Σύμφωνα με την Blue Fountain Media, η Ένωση Ευρωπαϊκού Οικονομικού Μάρκετινγκ (European Financial Marketing Association) τονίζει πως 9 στις 10 τράπεζες οραματίζονται το άμεσο μέλλον (σε 5 χρόνια) να αφορά τις συναλλαγές μέσω, πρωτίστως, online/mobile μέσων.

Συμπέρασμα: Για να μπορέσετε να εξυπηρετήσετε τις υφιστάμενες τάσεις κι απαιτήσεις των καταναλωτών, όσον αφορά τις κινητές συσκευές, θα πρέπει να χαράξετε την κατάλληλη Στρατηγική για Mobile Marketing. Θα πρέπει, ακόμη, να εξασφαλίσετε τις βελτιστοποιήσεις εκείνες που καθιστούν την ιστοσελίδα σας mobile-friendly και κατ’επέκταση, φιλικές προς το χρήστη. Σε αντίθετη περίπτωση, η επιχείρησή σας κινδυνεύει να τεθεί εκτός της online αγοράς.

3.Αξιοποιώντας μια σειρά από κανάλια & συνδυάζοντάς τα με πλούσιο περιεχόμενο

Όπως ακριβώς συμβαίνει με κάθε επαγγελματικό κλάδο, έτσι και στον τομέα των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων είναι αναγκαίος ο λεπτομερής προσδιορισμός του αγοραστικού κοινού, βάσει δημογραφικών στοιχείων, αναγκών και προτιμήσεων. Το δύσκολο κομμάτι αφορά δηλαδή στον καθορισμό των ανθρώπων εκείνων, στους οποίους απευθύνονται τα προϊόντα και οι υπηρεσίες. Το επόμενο, ευκολότερο, βήμα έχει να κάνει με τις διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες τις οποίες χρησιμοποιεί αυτό το στοχευμένο κοινό και στη διαλογή τους.

Θωρακισμένη με πληθώρα δεδομένων, η επιχείρηση είναι πλέον σε θέση να παράγει ή να επαναπροσδιορίσει μία πλούσια γκάμα περιεχομένου, είτε αυτό είναι άρθρα, οδηγοί, ηλεκτρονικά βιβλία, είτε white papers, infographics, webinars, βίντεο κ.ά.. Οι πληροφορίες πρέπει να είναι στοχευμένες και διαμορφωμένες σύμφωνα με τις απαιτήσεις και προτιμήσεις του κοινού, και διοχετευμένες μέσα από τα συγκεκριμένα κανάλια που αυτό το κοινό χρησιμοποιεί.

Συμπέρασμα: Δημιουργήστε περιεχόμενο ή επαναπροσδιορίστε τη θεματολογία και μορφή του, με επίκεντρο τον πελάτη σας και τον τρόπο με τον οποίο εκείνος τη θέλει! Διανείμετε τις πληροφορίες, χρησιμοποιώντας τα κανάλια που χρησιμοποιεί το κοινό σας.

4.Χρησιμοποιώντας τα Social Media

Όπως δημοσιεύει το The Financial Brand (TFB): «Αν και από ιστορική σκοπιά έχουν καθυστερήσει εντυπωσιακά, εντούτοις τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα αναμένεται να προφτάσουν εντός του 2015 τις υπόλοιπες μεγάλες βιομηχανίες όσον αφορά την αξιοποίηση των social media, δίνοντας βαρύτητα στο Social Media Marketing, την Online Εξυπηρέτηση Πελατών και την Προβολή/Προώθηση.

Επιπλέον, το TFB εκτιμά πως οι οικονομικοί μαρκετίστες θα επιδιώξουν να ενισχύσουν τη δέσμευση του κοινού προς το brand (brand loyalty), με το να στοχεύσουν στα δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να έλξουν το κοινό τους πάνω στις συγκεκριμένες πλατφόρμες, να δημιουργήσουν διάδραση, επικοινωνία και τέλος, με στρατηγικό τρόπο να μεγιστοποιήσουν την επίδραση κι αποτελεσματικότητα του εκάστοτε καναλιού.  

Συμπέρασμα: Τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα οφείλουν να προωθήσουν ενεργά την εταιρική τους ταυτότητα (brand) μέσα από τα κατάλληλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στόχος τους, η αύξηση της εισροής νέων πελατών, η ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με τους χρήστες και η αύξηση του brand awareness.

5.Εξασφαλίζοντας την Online Παρουσία & Προβολή μέσω πληρωμένης διαφήμισης

Οι οικονομικοί μαρκετίστες έχουν αντιληφθεί πόσο σκληρός είναι ο ανταγωνισμός «εκεί έξω» και πόσο εξαιρετικά δύσκολο είναι να προβληθεί η επιχείρηση, την οποία εκπροσωπούν, στο στοχευμένο τους κοινό. Την ίδια ώρα που το διαδίκτυο κατακλύζεται από εκατομμύρια χρήστες, η υπερπληροφόρηση βασιλεύει, ενώ τα κανάλια προώθησης είναι πολύ συγκεκριμένα…

Συνεπώς, οι κυρίαρχες λύσεις στις οποίες στρέφονται είναι το Search Engine Marketing (SEM) και η Διαφήμιση Pay-per-Click (PPC), που εξασφαλίζουν την εμφάνιση μιας επιχείρησης στους χρήστες.

Συμπέρασμα: Η στοχευμένη, πληρωμένη, προβολή περιεχομένου μέσα από ποικίλα κανάλια, είναι μια τακτική που θα εξακολουθήσει να προτιμάται και μέσα στο 2015, με στόχο τη διατήρηση της οnline προώθησης.

6.Το Marketing Automation στο «κυνήγι» νέου πελατολογίου

Το Marketing Automation είναι λογισμικό, το οποίο επιτρέπει την προσέλκυση χρηστών σε μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα, μέσω πλούσιου και πρωτότυπου περιεχομένου, με στόχο την εισροή πιθανών πελατών και την μετατροπή τους σε πραγματικούς πελάτες.

Σύμφωνα με το TFB, το εν λόγω λογισμικό συνδυάζει τη διαχείριση περιεχομένου, την ανάλυση δεδομένων, το email marketing και το SEO με δημοφιλείς τακτικές, συνθέτοντας ένα αποτελεσματικό εργαλείο. Διαθέτοντας ευχάριστη πλοήγηση, τεχνική αρτιότητα κι ευχρηστία, και έχοντας τη δυνατότητα να διεξάγει λεπτομερή και ουσιαστική ανάλυση των δεδομένων κάθε καμπάνιας που τρέχει, το Marketing Automation καθιστά ευκολότερη τη δημιουργία από μετρήσιμες καμπάνιες, το συνδυασμό A/B testing, το Email Marketing, τις Landing Pages, την εισροή νέου πελατολογίου, το Προφίλ του Χρήστη, τη φιλοξενία Webinars κ.ά..

Συμπέρασμα: Χρησιμοποιώντας 1 «εργαλείο» που παρακολουθεί όλα τα μέσα στα οποία διανέμεται το περιεχόμενο, ο έλεγχος γίνεται εύκολη υπόθεση. Όχι μόνο σε επίπεδο συνέπειας αλλά και συμμόρφωσης, κάτι που αποτελεί μείζονα προτεραιότητα κι απαίτηση στα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.

Η KONDIMENT παρέχει Υπηρεσίες Διαμόρφωσης & Υλοποίησης Στρατηγικής Digital Marketing

Δειτε Επισης

Επίσκεψη Σκουρίδη και ενίσχυση συνεργασίας με ΗΠΑ σε επιστήμη, έρευνα, καινοτομία και επιχειρηματικότητα
Anymaster: Η πλατφόρμα με χρηματοδότηση από τη Lamda επεκτείνεται στην Αθήνα
Επεκτείνει τις συνεργασίες του με ακαδημαϊκά ιδρύματα στην Ασία το ΤΕΠΑΚ-Συμφωνίες με τρία κινέζικα πανεπιστήμια
23ο Συνέδριο Leadership and HR Management: Ηγεσία, ταλέντο και ανθρώπινο δυναμικό (video)
Ημερίδα «20 χρόνια ανίχνευσης ακοής» από το Κέντρο Προληπτικής Παιδιατρικής «Αμερίκος Αργυρίου»
Στα γραφεία της Allianz Κύπρου το τρόπαιο του EuroBasket
Το πρόγραμμα του 8ου Εθνικού Διαγωνισμού Δεξιοτήτων SkillsCyprus 2024 (video)
Βαθιά συγκίνηση και ικανοποίηση…Όσα δήλωσαν οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards (video)
Γυρίζει σελίδα ο «Πολίτης»-Κατ' αρχήν συμφωνία με Κρις Παναγιώτου για εξαγορά του ομίλου
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του CFA Society Cyprus: Οι στόχοι και δράσεις του Συνδέσμου