Tips για επιτυχημένες native καμπάνιες

Το native advertising αποτελεί έναν από τους πιο «καυτούς» όρους στο digital marketing. Γιατί μπορεί κανείς να περάσει το μήνυμα του στον υποψήφιο πελάτη (και γιατί όχι και στον υφιστάμενο) μέσα από ένα tweet, μέσα από ένα άρθρο στο facebook, αλλά και μέσα από διαφημίσεις της Google. Έτσι, μπορεί πλέον μια επιχείρηση να διαφημίσει ή να διαφημιστεί χωρίς να διαταράξει την εμπειρία του χρήστη σε μια ιστοσελίδα. Αυτό το σημαντικό trend δεν θα μπορούσε ν’ απουσιάζει και από τα θέματα τα οποία θα καλυφθούν στο 12ο Digital Marketing Forum που διοργανώνεται στις 20 Νοεμβρίου 2015, στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. 

Ο Γιώργος Γκριτζάλας, Cofounder & Creative Lead στη βραβευμένη hangover media, από την Ελλάδα, θα βρίσκεται στο Φόρουμ και θα πραγματοποιήσει παρουσίαση με θέμα: «Deconstructing Native Advertising (Αποδομώντας το Native Advertising)». Οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν για το πώς γίνεται μια επιτυχημένη native καμπάνια. Τι στοιχεία χρειάζονται και πώς μετράμε την αποτελεσματικότητα. Και φυσικά, θεωρία και πρακτική εφαρμογή με χρήση case studies!

Εκτός από τον Γιώργο Γκριτζάλα, στο 12ο Digital Marketing Forum θα βρίσκονται και άλλοι εκλεκτοί ομιλητές για ν’ αναλύσουν όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι διαφημιζόμενοι και οι επαγγελματίες της επικοινωνίας, της διαφήμισης και του μάρκετινγκ για το πού, πότε και πώς μπορούν να διαφημίσουν το brand ή τις υπηρεσίες τους ψηφιακά.

Το φόρουμ απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ επιχειρήσεων όλων των τομέων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες Διαφήμισης και Επικοινωνίας, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, Media Planners, Media Agencies, Υπηρεσίες Marketing, Εταιρείες Ερευνών Αγοράς, Συμβούλους Marketing, Επαγγελματίες Πωλήσεων, Brand Managers, Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς Διευθυντές και Digital Marketing Specialists.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα του συνεδρίου επισκεφθείτε την ιστοσελίδα:
http://www.imhbusiness.com/12th-digital-marketing-forum#pdf-programme

Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ. Χορηγοί: Cablenet, Carlsberg, Geo. Pavlides & Araouzos, Hercules-Group, Microsoft Innovation Center Cyprus (MIC Cyprus) και Unicare Cleaning Services Ltd. Στρατηγικός Συνεργάτης: Cytamobile-Vodafone. Χορηγοί Επικοινωνίας: www.reporter.com.cy, περιοδικό IN Business, InBusinessNews.com, sigmalive.com και www.ilovestyle.com. Υποστηρικτής: ImarComms. Υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου.

Για περισσότερες πληροφορίες, εγγραφές και κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.

 

 

Δειτε Επισης

Οι Γενικές Ασφάλειες αναθεωρούν τη «Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων»
Η EMBIO Diagnostics βάζει το στίγμα της στη διεθνή σκηνή του GITEX 2024
Action Global Communications: Απέσπασε 10 βραβεία Carob και κατέκτησε την πρωτιά στην κατηγορία Digital με 3 χρυσά βραβεία
Συνεχίζονται οι διαλέξεις της ΕΚΚ σε σχολεία στο πλαίσιο συμμετοχής της στην Παγκόσμια Εβδομάδα Επενδυτή
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Όραμα και αριστεία στην 15η τελετή αποφοίτησης
ΠΔΣ: Θα συνεχίσει να υπερασπίζεται τις βασικές αρχές που διέπουν το δικηγορικό λειτούργημα
GNOMI Integrated Communications: Κέρδισε την πρωτιά στα Carob Awards 2024
Επιχειρηματική ανάπτυξη με τις ευλογίες… της ΤΝ
Georgios Leontaris: Στρατηγικές διαχείρισης επενδύσεων στο κύμα των παγκόσμιων αλλαγών
Επίσκεψη Συνδέσμου Φίλων του Ινστιτούτου Κύπρου στην ερευνητική υποδομή ΠΡΩΤΕΑΣ