powered by

Tips για επιτυχημένες native καμπάνιες

Το native advertising αποτελεί έναν από τους πιο «καυτούς» όρους στο digital marketing. Γιατί μπορεί κανείς να περάσει το μήνυμα του στον υποψήφιο πελάτη (και γιατί όχι και στον υφιστάμενο) μέσα από ένα tweet, μέσα από ένα άρθρο στο facebook, αλλά και μέσα από διαφημίσεις της Google. Έτσι, μπορεί πλέον μια επιχείρηση να διαφημίσει ή να διαφημιστεί χωρίς να διαταράξει την εμπειρία του χρήστη σε μια ιστοσελίδα. Αυτό το σημαντικό trend δεν θα μπορούσε ν’ απουσιάζει και από τα θέματα τα οποία θα καλυφθούν στο 12ο Digital Marketing Forum που διοργανώνεται στις 20 Νοεμβρίου 2015, στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. 

Ο Γιώργος Γκριτζάλας, Cofounder & Creative Lead στη βραβευμένη hangover media, από την Ελλάδα, θα βρίσκεται στο Φόρουμ και θα πραγματοποιήσει παρουσίαση με θέμα: «Deconstructing Native Advertising (Αποδομώντας το Native Advertising)». Οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν για το πώς γίνεται μια επιτυχημένη native καμπάνια. Τι στοιχεία χρειάζονται και πώς μετράμε την αποτελεσματικότητα. Και φυσικά, θεωρία και πρακτική εφαρμογή με χρήση case studies!

Εκτός από τον Γιώργο Γκριτζάλα, στο 12ο Digital Marketing Forum θα βρίσκονται και άλλοι εκλεκτοί ομιλητές για ν’ αναλύσουν όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι διαφημιζόμενοι και οι επαγγελματίες της επικοινωνίας, της διαφήμισης και του μάρκετινγκ για το πού, πότε και πώς μπορούν να διαφημίσουν το brand ή τις υπηρεσίες τους ψηφιακά.

Το φόρουμ απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ επιχειρήσεων όλων των τομέων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες Διαφήμισης και Επικοινωνίας, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, Media Planners, Media Agencies, Υπηρεσίες Marketing, Εταιρείες Ερευνών Αγοράς, Συμβούλους Marketing, Επαγγελματίες Πωλήσεων, Brand Managers, Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς Διευθυντές και Digital Marketing Specialists.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα του συνεδρίου επισκεφθείτε την ιστοσελίδα:
http://www.imhbusiness.com/12th-digital-marketing-forum#pdf-programme

Πληροφορίες
Οργάνωση: ΙΜΗ. Χορηγοί: Cablenet, Carlsberg, Geo. Pavlides & Araouzos, Hercules-Group, Microsoft Innovation Center Cyprus (MIC Cyprus) και Unicare Cleaning Services Ltd. Στρατηγικός Συνεργάτης: Cytamobile-Vodafone. Χορηγοί Επικοινωνίας: www.reporter.com.cy, περιοδικό IN Business, InBusinessNews.com, sigmalive.com και www.ilovestyle.com. Υποστηρικτής: ImarComms. Υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου.

Για περισσότερες πληροφορίες, εγγραφές και κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.

 

 

Δειτε Επισης

Μηνύματα για πρόοδο, γνώση και ενεργό ρόλο στην κοινωνία κατά τη δεύτερη τελετή αποφοίτησης του ΤΕΠΑΚ
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: Η νομική επιστήμη στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης
Από τα δεδομένα στην απόφαση: Η εξέλιξη της επιχειρηματικής νοημοσύνης
Baker Tilly South East Europe: Βασικός πυλώνας της ανθρωποκεντρικής μας προσέγγισης τα People Analytics
Έναρξη εγγραφών για το Executive Education Programme του University of Cambridge σε συνεργασία με το CIM
Make the most of your mind: Η Innovation Leo Burnett εμβαθύνει στη στρατηγική με workshop από τον Mark Pollard
Δημήτρης Σπαρσής: Το ενδιαφέρον, το στοίχημα και ο διττός στόχος του brain gain-Εγχείρημα με καθολική επικέντρωση
Freedom Holding Corp.: Αύξηση εσόδων 23% για το 2025 με οδηγό τις χρηματιστηριακές και ασφαλιστικές υπηρεσίες
Shri Manish: To μνημόνιο συνεργασίας Eurobank με ICC, το MoU του NSE IX με ΧΑΚ και η έδρα ινδικών σπουδών ICCR στο Παν. Λευκωσίας
Η Lidl στο UEFA Women’s EURO 2025-«Μην σταματάς ποτέ να εξελίσσεσαι»