I. Lerer: Ανέβασε την αξία του startup Dodo στα $40 εκατ.
09:24 - 14 Νοεμβρίου 2015
Αν και η Izzie Lerer δεν είναι σίγουρη για το πως βγήκε το όνομα της startup της, θυμάται όμως ότι αυτό προέκυψε ύστερα από συμφωνία με τον αδελφό της, τους γονείς και τα ξαδέρφια της και ότι αγόρασε το domain name, thedodo.com, ενώ ήταν όλοι μαζί στο τραπέζι.
Η Lerer, 30 ετών, ξεκίνησε την Dodo τον Ιανουάριο του 2014. Η startup η οποία ενημερώνει σχετικά με τα ζώα και τα δικαιώματα των ζώων, έχει τώρα 15 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα και σχεδόν 100 εκατομμύρια μηνιαίες προβολές βίντεο σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το YouTube.
Η Dodo δεν παράγει πολλά έσοδα, αλλά το ισχυρό αναγνωστικό κοινό του βοήθησε την Lerer να αντλήσει κεφάλια ύψους 11,5 εκατομμυρίων δολ.
Η Discovery είναι ο κύριος επενδυτής με συμμετοχή από τις Softbank, SBNY, Berggruen Holdings, Lerer Hippeau Ventures, Greycroft Partners και Huffington Post.
«Έχω υπάρξει υποστηρικτής της Izzie από την 1η ημέρα», είπε η Arianna Huffington στο Business Insider σε ένα email. «Το όραμα της Izzie ήταν να αλλάξει τον κόσμο όσον αφορά στον τρόπο μεταχείρισης των ζώων. Στοιχημάτιζα σε αυτήν και πίστευα ότι θα γινόταν μια σημαντική φωνή σε αυτή τη χώρα για το θέμα αυτό. Αυτό το στοίχημα έχει σίγουρα αποδώσει»
Από το διδακτορικό δίπλωμα στην ίδρυση της startup
Το 2015, η Lerer αναγορεύθηκε Διδάκτωρ Φιλοσοφίας από την Κολομβία, με επίκεντρο στις σχέσεις μεταξύ ανθρώπων και ζώων και την ηθική των ζώων. Αλλά πολύ πριν κάνει τη διατριβή της, συνειδητοποίησε ότι δεν ήθελε να γίνει καθηγήτρια.
«Ήθελα να κάνω κάτι που να συνδέεται με την έρευνά μου, αλλά να έχει αντίκτυπο και στον πραγματικό κόσμο», είπε η Lerer.
Η οικογένειά της ασχολούνταν με εταιρείες μέσων μαζικής ενημέρωσης. Ο αδελφός της Izzie, Μπεν, είναι ο συν-ιδρυτής της Thrillist. Πούλησε πρόσφατα ένα μειοψηφικό μερίδιο στην Axel Springer (μητρική εταιρεία του Business Insider) για 54 εκατομμύρια δολ. Ο πατέρας της Ken, είναι συνιδρυτής της Huffington Post, η οποία εξαγοράστηκε από την AOL για 315 εκατομμύρια δολ. Είναι, επίσης, πρόεδρος του Buzzfeed και μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Business Insider.
Η Izzie δεν ονειρευόταν πάντα να γίνει επιχειρηματίας, αλλά ένιωθε ότι μια εταιρεία μέσων ενημέρωσης αφιερωμένη στην αγάπη της για τα ζώα, θα μπορούσε να είναι διασκεδαστική και εκπαιδευτική.
Τον Ιανουάριο του 2014 η Lerer ξεκίνησε το site της. Προσέλαβε έναν εκτελεστικό διευθυντή να βοηθήσει στην επίβλεψη του έργου, ενώ ολοκλήρωσε το διδακτορικό της. Οι προσεχείς μήνες δαπανήθηκαν με το να πειραματίζεται με το περιεχόμενο και την κατανομή του.
Τον Μάιο του 2014, η Dodo πήρε την πρώτη μεγάλη στιγμή της επικύρωσης.
Το Dodo.com βελτιστοποίησε το περιεχόμενο έτσι ώστε να συμβαδίζει με τα Facebook, Tumblr, Snapchat, Twitter, Instagram και Pinterest, ενώ σήμερα έχει 6 κοινωνικούς συντάκτες μέσων ενημέρωσης και δώδεκα συγγραφείς. Στην πραγματικότητα, η ηγεσία του newsroom μοιράζεται μεταξύ ενός δημοσιογράφου και ενός προσώπου των μέσων ενημέρωσης.
«Στην πραγματικότητα υπήρξαν τρεις λόγοι που μας έδωσαν τη δυνατότητα να αναπτυχθούμε τόσο γρήγορα: το timing καθώς ήμασταν πρωτοπόροι, το περιεχόμενο και η ομάδα μας», λέει η Lerer.
«Εμείς δεν θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε αυτή την εταιρεία πριν από δέκα χρόνια και να ήταν επιτυχής. Και αν ξεκινούσε πριν από πέντε χρόνια, νομίζω ότι θα ήταν πολύ αργά. Αυτή την εποχή το περιεχόμενο των ζώων κατακτά το διαδίκτυο και η κίνηση καλής μεταχείρισης των ζώων κερδίζει μεγάλη ώθηση», καταλήγει η Lerer.
ΠΗΓΗ: newmoney.gr