powered by

Το Content Marketing με τη ματιά του Noz Urbina

Στις μέρες μας υπάρχουν πολλά κανάλια για να διαφημίσει κανείς το brand ή την υπηρεσία του. Ταυτόχρονα ο πελάτης θεωρεί δεδομένο ότι η κάθε επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να παρέχει σχετικό περιεχόμενο για τις υπηρεσίες της (και όχι μόνο) στο κανάλι που ό ίδιος θα επιλέξει ή με το μέσο ή τη συσκευή της αρεσκείας του. Είναι πρόκληση λοιπόν για μια επιχείρηση να αντιμετωπίσει τη συγκεκριμένη δυσκολία του «πολυκαναλικού μάρκετινγκ» αλλά και του «πολυκαναλικού περιεχομένου»

O Noz Urbina, συγγραφέας του βιβλίου «Content Strategy: Connecting the dots between business, brand, and benefits», Content Strategist και Ιδρυτή του Urbina Consulting από Ισπανία θα βρίσκεται στην Κύπρο, στο 12ο Digital Marketing Forum που θα πραγματοποιηθεί στις 20 Νοεμβρίου 2015, στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. Στην παρουσίασή του με θέμα: «How to handle multichannel content (marketing)», θα αναλύσει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει κανείς κατά το χειρισμό multichannel ή omnichannel περιεχομένου. Με αυτό τον τρόπο θα δώσει tips και κατευθυντήριες γραμμές βασισμένος σε πρακτικά παραδείγματα. 

Ο Noz Urbina είναι γνωστός και παγκοσμίου φήμης ειδικός σε θέματα πολυκαναλικού μάρκετινγκ, εκπαιδευτής και σύμβουλος επιχειρήσεων με μεγάλη εμπειρία στο ενεργητικό του. Μεταξύ άλλων παρείχε εκπαίδευση σε γνωστούς Οργανισμούς που περιλαμβάνονται στο Fortune 500 όπως: Microsoft, LLoyd's Register, RobbieWilliams.com, the European Space Agency, RS Components, Motorola Solutions, Deutsche Bank, The Open University UK και σε πολλούς άλλους.

Εκτός από τον Noz Urbina, στο 12ο Digital Marketing Forum θα βρίσκονται και άλλοι εκλεκτοί ομιλητές για να αναλύσουν όχι μόνο το content marketing αλλά και όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι διαφημιζόμενοι και οι επαγγελματίες της επικοινωνίας, της διαφήμισης και του μάρκετινγκ για το πού, πότε και πώς μπορούν να διαφημίσουν το brand ή τις υπηρεσίες τους ψηφιακά. 

Το φόρουμ απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ επιχειρήσεων όλων των τομέων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες Διαφήμισης και Επικοινωνίας, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, Media Planners, Media Agencies, Υπηρεσίες Marketing, Εταιρείες Ερευνών Αγοράς, Συμβούλους Marketing, Επαγγελματίες Πωλήσεων, Brand Managers, Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς Διευθυντές και Digital Marketing Specialists.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.imhbusiness.com.

Πληροφορίες

Οργάνωση: ΙΜΗ. Χορηγοί: Carlsberg, Geo. Pavlides & Araouzos, Hercules-Group, Microsoft Innovation Center και Unicare Cleaning Services Ltd. Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό IN Business, Cablenet InBusinessNews Stand, sigmalive.com και www.ilovestyle.com. Υποστηρικτής: ImarComms. Υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου. Για περισσότερες πληροφορίες, εγγραφές και κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, Φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.

Δειτε Επισης

Τα είπε με την Πρέσβειρα της Γαλλίας στην Κύπρο ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Νεάπολις Πάφος
Βιώσιμη Κύπρος: Η δράση του Ευρωπαϊκού Συμφώνου για το Κλίμα το 2024
Δρ. Γ. Θεοχαρίδης: Η εικόνα του τομέα των επενδυτικών υπηρεσιών-Η συνεχής ανάπτυξη και η εποπτεία από ΕΚΚ
17α IN Business Awards: Πρώτη συνάντηση Επιτροπής Αξιολόγησης, ξεκινά η διαδικασία επιλογής των υποψηφιοτήτων(vid)
Δωρεάν οι πρώτες 30 χιλιάδες ηλεκτρονικές ταυτότητες-Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν οι πολίτες
Η Λεμεσός κάνει πετάλι προς ένα πιο πράσινο κόσμο με το πρόγραμμα metaCCAZE-Νέος στόλος ηλεκτρικών ποδηλάτων
Οι Honorary Fellows για το 2025 από το CIM-Cyprus Business School... Τα άτομα που ανακήρυξε το Δ.Σ.
Η κυκλική οικονομία και το mindset της Dynamec...Η στροφή σε οικολογικές συσκευασίες και το νέο trend
Δυναμική συνεργασία από DeLeMa McCann και Alpha Bank Κύπρου...Στο τιμόνι της ψηφιακής επικοινωνίας της τράπεζας
Mεγάλη έρευνα της Action Global Communications για το ESG-Πώς επηρεάζει την συμπεριφορά των καταναλωτών και τα brands