Materics: Μηχανή αναζήτησης για οικοδομικά υλικά

Το Materics είναι μια εξειδικευμένη μηχανή αναζήτησης για οικοδομικά υλικά. Απευθύνεται σε επαγγελματίες στον οικοδομικό τομέα και διευκολύνει την διαδικασία αναζήτησης και επιλογής υλικών. 

Η αναζήτηση υλικών, λέει στην κάμερα του InBusinessNews, η CEO του Materics Μυρτώ Λάμπρου, «είναι μία χρονοβόρα διαδικασία που απαιτεί ώρες αναζήτησης στο internet, στις βιβλιοθήκες εντύπων που βρίσκονται σε κάθε αρχιτεκτονικό γραφείο και στο τηλέφωνο με εμπόρους. Το αποτέλεσμα είναι οι επαγγελματίες να καταφεύγουν σε γνωστές λύσεις αντί σε βέλτιστες, λόγω της δυσκολίας πρόσβασης σε πληροφορίες».

Το Materics αποτελείται από μία βάση δεδομένων στην οποία βρίσκονται αποθηκευμένα τα στοιχεία για οικοδομικά υλικά, το Find, και το εργαλείο αναζήτησης.

«Στο στάδιο που βρισκόμαστε δεν έχουμε αντλήσει κεφάλαια από εξωτερικές πηγές, είμαστε μία ομάδα από 4 άτομα και επενδύουμε προσωπικά στο Materics», συμπληρώνει η Μυρτώ Λάμπρου.

Όσον αφορά τα μελλοντικά πλάνα του Materics, η CEO αναφέρει ότι είναι σε διαδικασία closed beta testing και ετοιμάζονται να κάνουν launch την υπηρεσία.
«Το Materics θα αρχίσει με την κυπριακή αγορά και ακολούθως θα στοχεύσουμε σε επέκταση σε νέες αγορές και σε εμπλουτισμό του προϊόντος με νέες υπηρεσίες»

Δειτε Επισης

Papouis Dairies: Αποκτά εργοστάσιο παραγωγής χαλλουμιού και αναρής στα Λύμπια-Σε διαβούλευση η μονάδα
Εγκαταστάσεις και υποδομές μιας επένδυσης μεγατόνων στην καρδιά της καινοτομίας-Τι θα έχει το Τεχνολογικό Πάρκο στο Πεντάκωμο
Γιώργος Τοφινής: Το όραμα της ΕΤΑΠ για την επαρχία Αμμοχώστου-Ανέκαθεν πρωτοπόρα στον τομέα του τουρισμού
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11
Οριακή μείωση ανάπτυξης και χαμηλότερος πληθωρισμός-Οι νέες προβλέψεις της Κεντρικής Τράπεζας Κύπρου
Khaliq Khan: Γιατί το ΑΙ μεταμορφώνει την έννοια της αξίας στους οργανισμούς