PRIME INSURANCE: Ασφαλιστικά προγράμματα σύνταξης

Με κεντρικούς πρωταγωνιστές το μικρό μας ήρωα και τη μητέρα του, ο οποίος, όπως και σε προηγούμενη τηλεοπτική διαφήμιση αναφέρεται «στη... γιαγιά του Χάρη», εγκαινιάστηκε η νέα εκστρατεία επικοινωνίας της PRIME Insurance. 

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, "με καθαρά συναισθηματική υφή και με βασικό συστατικό το χιούμορ, η νέα διαφήμιση αφορά καινοτόμες συνταξιοδοτικές λύσεις που προσφέρει η PRIME Insurance και που ετοιμάστηκαν μέσα από τη συσσωρευμένη εμπειρία και τη γνώση πολλών χρόνων των ανθρώπων της. Οι συνταξιοδοτικές λύσεις είναι ειδικά σχεδιασμένες για να εξυπηρετούν τις μελλοντικές ανάγκες των πολιτών μέσα από τις τρέχουσες δυνατότητές τους, ούτως ώστε να επιλέξουν εκείνο που μπορούν σήμερα και χρειάζονται αύριο!"

Επιπλέον, αναφέρεται ότι "οι συνταξιοδοτικές λύσεις δεν αφορούν απλά ένα προϊόν σύνταξης: αφορούν το επίπεδο ζωής που επιλέγει ο καταναλωτής να έχει μετά τη συνταξιοδότηση. Για το λόγο αυτό, μέσα από το Prime Pension Planner, ένα εργαλείο πρόβλεψης των συνταξιοδοτικών απολαβών έχοντας ως βάση τα σημερινά δεδομένα, ο καταναλωτής μπορεί να προσδιορίσει το συνταξιοδοτικό του κενό και  μέσα από εξειδικευμένες λύσεις να το καλύψει".

Τέλος, σημειώνεται ότι η PRIME Insurance, με σοβαρότητα και αξιοπιστία, με πείρα και τεχνογνωσία, με ισχυρή μετοχική δομή και με επίκεντρο τον άνθρωπο, ακολουθεί μια συνεχή πορεία ανάπτυξης και προόδου.

Δειτε Επισης

City of Dreams Mediterranean Wet Glam Parties: Απογειώνουν την καλοκαιρινή διασκέδαση
Pafilia και LaimTee Art προχωρούν ένα βήμα παραπέρα...Κορυφαίοι μουσικοί απ' όλο τον κόσμο στο Minthis Music Festival 2025
«Shades Of Catwalk»: Φιλανθρωπική βραδιά μόδας και μουσικής στο παλαιό λιμάνι της Λεμεσού
Minthis Music Festival 2025: Νέα πνοή στην κλασική μουσική με τους Niklas Liepe και Raphaela Gromes
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου