Apple & Google: Οι πιο πολύτιμες μάρκες στον κόσμο

Η Apple και η Google ήρθαν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά πρώτη και δεύτερη αντίστοιχα στην κατάταξη της Interbrand με τις μάρκες που έχουν τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως, σύμφωνα με το MarketWatch.

 

Η αξία της Apple αυξήθηκε κατά 43% σε σχέση με πέρυσι, σε 170,28 δισ. δολάρια, ενώ της Google σημείωσε άνοδο της τάξης του 12% σε 120,31 δισ.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Coca Cola, της οποίας ωστόσο η αξία μειώθηκε κατά 4%. Στην τέταρτη θέση ακολουθεί η Microsoft, η οποία, με αύξηση 11% στην αξία της, εκτόπισε την Business Machines στην πέμπτη θέση με μείωση της τάξης του 11% στη δική της αξία.

Όπως εξηγεί το δημοσίευμα του MarketWatch, η κατάταξη της Interbrand προκύπτει από το πώς μία μάρκα ωφελεί μια εταιρία, από το να ικανοποιεί τις προσδοκίες των καταναλωτών μέχρι να κινεί την αξία της.

Οι υπόλοιπες μάρκες που βρέθηκαν στην πρώτη δεκάδα είναι οι Toyota Motor, Samsung Electronics, General Electric, McDonald's και Amazon.com.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις