Apple & Google: Οι πιο πολύτιμες μάρκες στον κόσμο
18:46 - 05 Οκτωβρίου 2015
Η Apple και η Google ήρθαν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά πρώτη και δεύτερη αντίστοιχα στην κατάταξη της Interbrand με τις μάρκες που έχουν τη μεγαλύτερη αξία παγκοσμίως, σύμφωνα με το MarketWatch.
Η αξία της Apple αυξήθηκε κατά 43% σε σχέση με πέρυσι, σε 170,28 δισ. δολάρια, ενώ της Google σημείωσε άνοδο της τάξης του 12% σε 120,31 δισ.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε η Coca Cola, της οποίας ωστόσο η αξία μειώθηκε κατά 4%. Στην τέταρτη θέση ακολουθεί η Microsoft, η οποία, με αύξηση 11% στην αξία της, εκτόπισε την Business Machines στην πέμπτη θέση με μείωση της τάξης του 11% στη δική της αξία.
Όπως εξηγεί το δημοσίευμα του MarketWatch, η κατάταξη της Interbrand προκύπτει από το πώς μία μάρκα ωφελεί μια εταιρία, από το να ικανοποιεί τις προσδοκίες των καταναλωτών μέχρι να κινεί την αξία της.
Οι υπόλοιπες μάρκες που βρέθηκαν στην πρώτη δεκάδα είναι οι Toyota Motor, Samsung Electronics, General Electric, McDonald's και Amazon.com.
ΠΗΓΗ: euro2day.gr