Η Calvin Klein λανσάρει το νέο άρωμα CK2

Εικοσιένα χρόνια μετά το λανσάρισμα του πρωτοποριακού για την εποχή του CK One -του πρώτου unisex  αρώματος που κέρδισε εκατομμύρια θαυμαστές – ο οίκος Calvin Klein επανέρχεται δυναμικά με το νέο CK2, ένα δεύτερο unisex άρωμα, με στόχο να κερδίσει ξανά τη νεολαία.

«Το CK2 είναι ένα νέο άρωμα και για τα δύο φύλα, που γιορτάζει τις ατέλειωτες δυνατότητες των σύγχρονων σχέσεων μεταξύ δύο ανθρώπων», δήλωσε ο Camillo Pane, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Ανάπτυξης Κατηγορίας, για την Coty Inc, η οποία χειρίζεται τα αρώματα και τα καλλυντικά Calvin Klein. «Στοχεύουμε σε μια νέα γενιά που εκτιμά την αυθεντικότητα και τη ρευστότητα στην καθημερινότητά τους, και το CK2 ενσωματώνει αυτή τη φιλοσοφία σε κάθε πτυχή του brand, είτε μέσω του αρώματος, της συσκευασίας, είτε μέσω της δημιουργικής καμπάνιας.»

Ο Jean Mortier, Πρόεδρος της Παγκόσμιας Αγορά της Coty Inc., πρόσθεσε: «Το λανσάρισμα του CK2 φέρνει μια νέα αρωματική τάση στην αγορά με τα σχετικά μηνύματα της μάρκας που «αναστατώνουν». Το λανσάρισμα θα ξεκινήσει αποκλειστικά στα Macy’s στις ΗΠΑ τον Φεβρουάριο, και στη συνέχεια η διανομή θα διευρυνθεί μέσω εναλλακτικών δικτύων, ενώ μέσα από τα ΜΜΕ η ιστορία του CK2 θα ενημερώνει στοχευόμενα το κοινό του».

Το άρωμα
Το άρωμα, δημιουργία του International Flavors and Fragrances, είναι ένα ξυλώδες, γεμάτο φρεσκάδα κοκτέιλ. Στις νότες της κορυφής του περιλαμβάνει wasabi, μανταρίνι και φύλλα από βιολέτες absolute. Η καρδιά του έχει τη μυρωδιά βρεγμένων βότσαλων, συμπυκνωμένο άρωμα ίριδας και τριαντάφυλλο absolute. Στις νότες της βάσης περιλαμβάνει vetiver, λιβάνι και σανταλόξυλο. 
 

Το μπουκάλι
Το μπουκάλι του, ένας χοντρός γυάλινος κύλινδρος, με διάφανη βάση,  επιτρέπει στο άρωμα να φαίνεται είτε το γυρίσεις ανάποδα, είτε δεξιά, είτε προς τα πάνω, και μ’ αυτό τον τρόπο επαναερμηνεύεται η έννοια του μινιμαλισμού. Το μινιμαλιστικό ντιζάιν συνεχίζεται και στην εξωτερική συσκευασία, η οποία έχει το σχέδιο του μπουκαλιού που βρίσκεται στο εσωτερικό της.

Η καμπάνια
Η διαφημιστική καμπάνια, τόσο η έντυπη όσο και η τηλεοπτική, επιμελήθηκε από τον Ryan McGinley και προορίζεται να γιορτάσει την πολυμορφία των ανθρώπινων σχέσεων. Πρόκειται για δύο άτομα που καθορίζονται από το ποιοι είναι και όχι από το τι είναι. Αυτό είναι ένα άρωμα και για τα δύο φύλα, για άνδρες ή γυναίκες, χωρίς προκαταλήψεις, που έρχεται για να ενώσει και να δημιουργήσει μια εμπειρία που μπορεί να μοιραστεί, αγάπη, πόθο και φιλία. Η διαφημιστική καμπάνια περιλαμβάνει τέσσερις ιστορίες που ξεδιπλώνονται με απροσδόκητο τρόπο. Τέσσερα ζευγάρια παίζουν έξω ελεύθερα, με τη ψυχή τους, και ακατέργαστες αφηγήσεις της σημερινής νεολαίας. Οι συνδέσεις υπογραμμίζουν τη συγκίνηση της ζωής δύο ατόμων που ζουν από κοινού και μεγεθύνει τη μοναδικότητα που έχει κάθε σχέση στη ζωή μας.

Το CK2 θα είναι διαθέσιμο σε τρία μεγέθη EDT: 30ml, 50ml και 100ml. 

Το λανσάρισμα του CK2 αναμένεται να γίνει στην Κύπρο τέλος Φεβρουαρίου 2016. 

Δειτε Επισης

Τα δύο νέα συναρπαστικά αυτοκίνητα που αποκάλυψε ο Όμιλος Πηλακούτα-Σχεδιασμένα για οδηγική απόλαυση
Ocean Basket: Γιορτάζουν 16 χρόνια δυναμικής παρουσίας-Συνεργασία με το ίδρυμα Always Ioanna Skordi
Υπεύθυνη ηλεκτροκίνηση σε ένα ανυψωμένο πακέτο SUV-Tο Kia EV3 είναι έτοιμο για την Ευρώπη
Η χριστουγεννιάτικη ταινία της Lidl και το ερώτημα που θέτει η φετινή καμπάνια(video)
Η FASTAQ λανσάρει μια καινοτόμο πλατφόρμα ανταλλαγής ακινήτων στην Κύπρο
Στην Κύπρο με ανανεωμένο στυλ και κορυφαίες επιδόσεις η νέα Ford Mustang-Τα 60 χρόνια ιστορίας
Volkswagen: Αναθεώρησε τις προοπτικές της για το 2024-Πιο αδύναμη απόδοση από την αναμενόμενη
Θρίαμβος της Hyundai στο ράλι «Ακρόπολις» 2024-Και στις τρεις θέσεις του βάθρου των νικητών
Νέα παγωτά PAPAFiLiPOU Protein: Μαζί σου και στην προπόνηση
Η Maserati στο Goodwood Festival of Speed 2024 με δύο ειδικές εκδόσεις