Δημητριάδης: Υπάρχει δυνατότητα για επενδυτή στη Μαρίνα Λάρνακας

Το θέμα της συντήρησης των δρόμων στην Λάρνακα έχει «κολλήσει» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, Μάριος Δημητριάδης, εξηγώντας ότι έχει μπλεχτεί στην υπόθεση με τους εργολάβους που είχαν σχέση με το Συμβούλιο Αποχετεύσεων της Πάφου με αποτέλεσμα σήμερα να βρίσκεται στην Αναθεωρητική Αρχή.

Εξέφρασε ακόμα την εκτίμηση ότι είναι δυνατόν να βρεθεί επενδυτής για την ενιαία ανάπτυξη του λιμανιού και της μαρίνας της Λάρνακας, ένα έργο που η κυβέρνηση θα κάνει ό,τι μπορεί για να υλοποιηθεί, δεδομένου ότι σήμερα η οικονομία της Κύπρου έχει εισέλθει σε μια σταθερή πορεία ανάκαμψης. 

Σε δηλώσεις στη Λάρνακα και απαντώντας σε σχετική ερώτηση αναφορικά με την κατάσταση των δρόμων μετά και τις τελευταίες καταιγίδες που σημειώθηκαν στην Κύπρο, ο Υπουργός ανέφερε ότι πέρσι όταν επισκέφθηκε το Δημαρχείο και είχε συνάντηση με το Δημοτικό Συμβούλιο είχε υποσχεθεί «ότι θα προχωρούσαμε κανονικά με τη συντήρηση των δρόμων. Το έργο προκηρύχθηκε, κατακυρώθηκε και δυστυχώς μπλέχτηκε και αυτό στην όλη υπόθεση με τους εργολάβους που είχαν σχέση με το ΣΑΠΑ της Πάφου».

Δυστυχώς, συνέχισε ο κ. Δημητριάδης «κόλλησε και αυτό το θέμα στην Αναθεωρητική Αρχή. Ελπίζω ότι σύντομα θα ξεκαθαρίσει το θέμα διότι υπάρχουν πολλά έργα τα οποία είναι κολλημένα και χρησιμοποιώ αυτή την έκφραση γιατί είναι αυτό που πραγματικά νοιώθουμε ότι δηλαδή εμείς προχωρήσαμε, κάναμε όλη τη δουλειά και τα έργα έχουν κολλήσει λόγω αυτών των καταστάσεων».
 
Πρόσθεσε ότι «δεν είναι μόνο η συντήρηση των δρόμων της Λάρνακας,  είναι και ο δρόμος Κιτίου – Μαζωτού. Αντιλαμβάνομαι  και την αγανάκτηση των πολιτών που περίμεναν τόσα χρόνια για να γίνουν αυτά τα έργα και εκεί που προκηρύχθηκαν και θα άρχιζαν να γίνονται, τώρα να έχουν κολλήσει στις διαδικασίες και στην Αναθεωρητική Αρχή λόγω κάποιου γεγονότος που σίγουρα δεν φέρουν ευθύνη οι πολίτες της Λάρνακας».
 
Σε ερώτηση τί μπορεί να κάνει γι’ αυτό το θέμα το Υπουργείο Μεταφορών, ο κ. Δημητριάδης απάντησε πως «δυστυχώς εμείς σαν κυβέρνηση δεν μπορούμε να κάνουμε οτιδήποτε. Αυτή τη στιγμή είναι θέμα της Αναθεωρητικής Αρχής, είναι θέμα να λάβει η Αναθεωρητική Αρχή κάποιες αποφάσεις ώστε να δούμε προς ποια κατεύθυνση θα κινηθούμε».

Ανέφερε ακόμα ότι «εμείς σαν κυβέρνηση οφείλουμε να συμμορφωνόμαστε στις αποφάσεις αυτών των οργάνων. Δεν είναι θέμα να μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο εμείς. Ο,τι μπορούσαμε να κάνουμε από δικής μας πλευράς το έχουμε κάνει και θέλω να διαβεβαιώσω τους πολίτες της Λάρνακας γι’ αυτό».

Στις δηλώσεις του ο Υπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε και στο θέμα της ενιαίας ανάπτυξης του λιμανιού και της Μαρίνας της Λάρνακας και είπε πως «έχουμε ήδη προχωρήσει με την προκήρυξη των προσφορών για το διορισμό Συμβούλων για αυτό το μεγάλο θέμα που απασχολεί την πόλη της Λάρνακας εδώ και πολλά χρόνια.  Εμείς είμαστε στη διάθεση τους και έχουμε όλη τη θέληση να προχωρήσει αυτό το έργο και είναι γι’αυτό το λόγο που κάναμε κάθε προσπάθεια με την Κοινοπραξία «Ζήνων» η οποία και ναυάγησε λόγω μη υπαιτιότητας δικής μας».
 
Τώρα συνέχισε «προχωρούμε με Συμβούλους και θέλουμε σίγουρα μέσα στο 2016 να προκηρυχθεί το έργο ώστε να μπορέσει να προχωρήσει. Είναι ένα έργο που θέλουμε να κάνουμε και έχουμε βάλει τέτοιους όρους στις προσφορές για τους Συμβούλους για να δώσουμε κάποιο κίνητρο για να βρούνε κάποιον επενδυτή. Αυτός είναι ο σκοπός μας».
 
Ερωτηθείς κατά πόσον η ενιαία ανάπτυξη του λιμανιού και της μαρίνας της Λάρνακας μπορεί να γίνει, ο κ. Δημητριάδης απάντησε πως «εμείς από δικής μας πλευράς θα κάνουμε ό,τι μπορούμε. Ρεαλιστικά θα γίνει εφ’ όσον βρεθεί ο ιδιώτης επενδυτής ο οποίος θα έχει και την απαραίτητη χρηματοδότηση».
 
Εξέφρασε την πεποίθηση ότι «με τις τελευταίες εξελίξεις που έχουμε όσον αφορά την οικονομία μας, οι πιθανότητες να βρούμε επενδυτή για οποιοδήποτε έργο στη χώρα μας μεγαλώνουν σημαντικά. Δηλαδή είναι εντελώς διαφορετικές οι καταστάσεις σήμερα από το 2011, το 2012  και από το 2013, αφού τώρα η οικονομία της Κύπρου έχει μπει σε μια σταθερή πορεία ανάκαμψης, έχουμε πρόσβαση στην αγορά, έχουν μειωθεί οι αποδόσεις που θέλουν κάποιοι επενδυτές για να επενδύσουν στη χώρα μας, οπότε θεωρώ ότι οι πιθανότητες επιτυχίας είναι αυξημένες».

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Ζυγίζουν την πρόταση των εργοδοτών και παίρνουν τις αποφάσεις τους οι συντεχνίες στο έτοιμο σκυρόδεμα
Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στο Τσέρι η Green Dot-Οι κύριες δραστηριότητες κατά την λειτουργία του
Πρόταση δύο σημείων από τους εργοδότες για άρση του αδιεξόδου στο έτοιμο σκυρόδεμα-Το γάντι στις συντεχνίες
Δείχνει τα δόντια της στις εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος η απεργία-Επηρεάζει δραστηριότητες και κερδοφορία
Ζητούν και τα ρέστα οι απεργοί στο σκυρόδεμα-«Δεν έχω μαγικό κουμπί» διαμηνύει ο Γιάννης Παναγιώτου
Κ. Κωνσταντή: Τι εισηγείται το ΕΤΕΚ για εκτόνωση της κρίσης στον κλάδο έτοιμου σκυροδέματος
Σοβαρές επιπτώσεις από την απεργία στον κλάδο σκυροδέματος-Έντονη ανησυχία πολιτικών μηχανικών
Σε τρεις με έξι μήνες νέες προσφορές για τον δρόμο Πόλης-Πάφου… Στα 90 εκ. ευρώ εκτοξεύεται το κόστος
Γιάννης Παναγιώτου: Για 37 σεντ την ώρα ο καυγάς στο έτοιμο σκυρόδεμα-Υπαναχώρησαν οι συντεχνίες
Έξω από το Υπουργείο Εργασίας οι απεργοί στον κλάδο σκυροδέματος-Θα επιδώσουν ψήφισμα στον Παναγιώτου