Στην Κίνα ρίχνει τα δίχτυα της η Κύπρος
06:44 - 27 Οκτωβρίου 2015
Στα, εν πολλοίς, αχαρτογράφητα νερά της κινεζικής αγοράς τουρισμού σκοπεύει να εισέλθει ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού. Μετά την τελευταία επίσκεψη του προέδρου του ΚΟΤ, Άγγελου Λοΐζου στο Πεκίνο, όπου πραγματοποιήθηκε επίσημη αποστολή του Προέδρου Αναστασιάδη αλλά και επιχειρηματικών φορέων, διαπιστώθηκε η ανάγκη για περαιτέρω μελέτη της εν λόγω αγοράς.
Λειτουργία γραφείου στο Πεκίνο
Πλέον, στον ΚΟΤ έχει τεθεί ξεκάθαρος στόχος για αύξηση του ισχνού τουριστικού ρεύματος από την Κίνα, μέσω άμεσων κινήσεων που σχεδιάζει να υλοποιήσει. Πρώτο και ιδιαιτέρως σημαντικό βήμα είναι η λειτουργία γραφείου αντιπροσωπείας στο Πεκίνο, με σκοπό την τακτική ενημέρωση της αγοράς για το τουριστικό προϊόν της Κύπρου, αλλά και για πρακτικούς σκοπούς όπως η παροχή πληροφόρησης για τους τρόπους και τις αναγκαίες διαδικασίες για μετάβαση στη χώρα μας.
Μάλιστα, το InBusinessNews πληροφορείται ότι ο πρόεδρος του ΚΟΤ θα ενημερώσει τον Πρόεδρο Αναστασιάδη για τις προθέσεις του Οργανισμού σε σχέση με την Κίνα, προσβλέποντας σε περαιτέρω στήριξη από τους μηχανισμούς της πολιτείας. Σημειώνεται ότι ο Νίκος Αναστασιάδης έχει εντοπίσει την ανάγκη για αύξηση των αφίξεων από την Κίνα έχοντας, παράλληλα, θέσει ψηλά στην ατζέντα του τις δράσεις προς ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από την κινεζική αγορά.
Απλοποίηση διαδικασιών
Παράλληλα, το Υπουργείο Εξωτερικών προχωρεί σε δημιουργία μηχανισμών για απλοποίηση των διαδικασιών θεώρησης ταξιδιωτικών εγγραφών αλλά και μείωσης του χρόνου έκδοσης των εν λόγω εγγράφων. Η Πρεσβεία της Κύπρου στην Κίνα, έχει αναλάβει ενεργό ρόλο για το συγκεκριμένο θέμα, ενώ ο ΚΟΤ εκφράζει ικανοποίηση για την άμεση ανταπόκριση της οποίας έτυχαν τα αιτήματά του.
Την ίδια ώρα ο ΚΟΤ έχει ανοίξει διάλογο με τουριστικούς φορείς της Κίνας, αεροπορικές εταιρείες και διοργανωτές ταξιδίων, προκειμένου να εξετάσει κατά πόσον η Κύπρος πληροί τις προϋποθέσεις ως προορισμός για τους Κινέζους τουρίστες.
Η απλοποίηση των θεωρήσεων ταξιδιωτικών εγγράφων, η λειτουργία γραφείου αντιπροσωπείας σε συνδυασμό με τις διαφημιστικές εκστρατείες και άλλες προωθητικές καμπάνιες στη χώρα αποτελούν βασικά συστατικά για ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από την Κίνα.