Ο ρόλος του digital στο σύγχρονο marketing των brands

Τα παραδοσιακά media όπως επίσης και τα digital media είναι μέσα με τα οποία μπορεί κάποιος ν’ αγγίξει, να ευαισθητοποιήσει ή πολύ πιο απλά να στείλει ένα μήνυμα στο κοινό. Ένα brand λοιπόν όπως και μία υπηρεσία μπορεί να φτάσει στον τελικό αποδέκτη με συγκεκριμένο πλάνο και με τη χρήση έξυπνων τεχνικών. Η τάση παγκοσμίως σύμφωνα με το Global Media Report 2014 – Global Industry Overview των McKinsey & Company είναι ότι μέχρι το 2018 οι ψηφιακές δαπάνες σε σχέση με τις συνολικές δαπάνες των διαφημίσεων προβλέπεται ότι θα φτάσουν το 50.3%. Μήπως είναι καιρός λοιπόν να συνειδητοποιήσουν και τα στελέχη των κυπριακών επιχειρήσεων πόσο σημαντικό είναι το digital advertising;

Η Ελευθερία Καλφοπούλου, Marketing Director της Ποτοποιίας Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης Α.Ε. από την Ελλάδα, με μεγάλη εμπειρία στον χώρο του marketing και με 15 χρόνια πείρα σε διευθυντικές θέσεις σημαντικών εταιρειών του κλάδου, είναι σε θέση ν’ αναδείξει τη σημαντικότητα του digital marketing και του digital advertising στις επιχειρήσεις. Η Ελευθερία θα πραγματοποιήσει παρουσίαση με θέμα: «Ο ρόλος του digital στο σύγχρονο marketing των brands», στο πλαίσιο του 12ου Digital Marketing Forum που διοργανώνεται στις 20 Νοεμβρίου 2015, στο ξενοδοχείο Hilton Park, στη Λευκωσία. Μέσα από την παρουσίασή της αναμένεται ν’ αναλύσει: παραδοσιακά media & digital - περιβάλλον & διαφορές στον τρόπο σχεδιασμού της επικοινωνίας, τι περιλαμβάνει το digital marketing και digital advertising, η σύγχρονη αξιοποίηση του digital περιβάλλοντος και των social media από μία επιχείρηση, πώς γίνεται η επιλογή των καναλιών, ποιοι είναι οι στόχοι της επικοινωνίας και πώς ορίζονται; Πώς θεωρείται μια digital καμπάνια επιτυχημένη και πώς το digital advertising μπορεί να συμπεριληφθεί στο συνολικό budget του προϋπολογισμού μιας επιχείρησης; Αυτά και άλλα πολλά από την Ελευθερία Καλφοπούλου στις 20 Νοεμβρίου!

Εκτός από την Ελευθερία Καλφοπούλου, στο 12ο Digital Marketing Forum θα βρίσκονται και άλλοι εκλεκτοί ομιλητές για ν’ αναλύσουν όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι διαφημιζόμενοι και οι επαγγελματίες της επικοινωνίας, της διαφήμισης και του μάρκετινγκ για το πού, πότε και πώς μπορούν να διαφημίσουν το brand ή τις υπηρεσίες τους ψηφιακά. 

Το φόρουμ απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη μάρκετινγκ επιχειρήσεων όλων των τομέων της οικονομικής δραστηριότητας και ειδικότερα σε: Εταιρείες Διαφήμισης και Επικοινωνίας, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, Media Planners, Media Agencies, Υπηρεσίες Marketing, Εταιρείες Ερευνών Αγοράς, Συμβούλους Marketing, Επαγγελματίες Πωλήσεων, Brand Managers, Διευθύνοντες Συμβούλους, Γενικούς Διευθυντές και Digital Marketing Specialists.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

Πληροφορίες

Οργάνωση: ΙΜΗ. Χορηγοί: Cablenet, Carlsberg, Geo. Pavlides & Araouzos, Hercules-Group, Microsoft Innovation Center Cyprus (MIC Cyprus) και Unicare Cleaning Services Ltd. Στρατηγικός Συνεργάτης: Cytamobile-Vodafone. Χορηγοί Επικοινωνίας: www.reporter.com.cy, περιοδικό IN Business, InBusinessNews.com,  sigmalive.com και www.ilovestyle.com. Υποστηρικτής: ImarComms. Υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου. Για περισσότερες πληροφορίες, εγγραφές και κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε στο τηλέφωνο: 22505555, Φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.

Δειτε Επισης

Στο μεγάλο δίκτυο του Propeller Club ΗΠΑ και επίσημα η Κύπρος-Στόχος η ενίσχυση της ναυτιλιακής συνεργασίας
Ιάκωβος Γαλανός: Αναγκαία τα ESG στη σύγχρονη υγειονομική περίθαλψη
Προκλήσεις της ναυτιλίας συζήτησαν Αννίτα Δημητρίου-Ένωση Πλοιοκτητών
Η αποτίμηση των πολιτών για το ΓεΣΥ πέντε χρόνια μετά την εφαρμογή του-Αποκαλυπτικά ευρήματα
Πώς θα επιτευχθεί η ποιοτική αναβάθμιση του ΓεΣΥ
Γιώργος Παμπορίδης: Τα δημόσια νοσηλευτήρια είναι το μεγαλύτερο περιουσιακό στοιχείο
Robert Yates: Αυτές είναι οι βέλτιστες πρακτικές για επιτυχημένα εθνικά συστήματα υγείας
Δρ. Χρ. Πέτρου: Το ΓεΣΥ σήμερα και οι μεγάλες προκλήσεις-Eναρκτήρια ομιλία στο 7ο Cyprus HealthCare Conference
Μιχάλης Δαμιανός: Επενδύσεις και μεταρρυθμίσεις αναβαθμίζουν τον τομέα της υγείας
Ο Σύνδεσμος Κοιλιοκάκης Κύπρου τιμά τη Διεθνή Ημέρα Ευαισθητοποίησης για την Κοιλιοκάκη