Η στρατηγική του retail Store Design

Τι κοινό έχουν τα καταστήματα Ermes, Benetton, Marks & Spencer, Anne Summer’s και άλλα; Όλα επενδύουν εκατοντάδες χρήματα στην αρχιτεκτονική και αισθητική των καταστημάτων τους, σε καθημερινή σχεδόν βάση.

Ο σχεδιασμός χώρου δεν είναι μια απλή υπόθεση. Πρέπει να αντιμετωπίζεται με στρατηγικό πλάνο, όπως οποιοδήποτε άλλο επιχειρηματικό βήμα καθώς αποτελεί έναν από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που ωθούν τον καταναλωτή να μπει στο κατάστημα και κατ’ επέκταση να προχωρήσει σε αγορές. Από τη βιτρίνα και την είσοδο, μέχρι τα ράφια και τον φωτισμό αλλά και την εξυπηρέτηση από το προσωπικό, όλα πρέπει να είναι μελετημένα, με στόχο την προσφορά της απόλυτης εμπειρίας στον καταναλωτή – επισκέπτη. Ένα κατάστημα δεν πρέπει να είναι φτιαγμένο μόνο για να πουλάει ένα προϊόν, αλλά να «πουλάει» και τον εαυτό του, να ελκύει τον επισκέπτη, να τον διευκολύνει, να τον «καθοδηγεί» και τελικά, να τον κάνει να φεύγει με χαμόγελο και να επιστρέφει ξανά.

Η Val Lloyd, διευθύνουσα σύμβουλος της Design Ministry θα παρευρεθεί στο Fashion Retail Summit: «The Business of Fashion», που παρουσιάζει η G.A.P. Vassilopoulos, το απόγευμα της Τετάρτης, 11 Νοεμβρίου, στο Ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία, και θα αναλύσει τη δυναμική του εσωτερικού σχεδιασμού. 

Η Val Lloyd, έχει συμβουλεύσει εταιρείες όπως Ermes, Zara, Ann Summers, Dorothy Perkins, House of Fraser, Kookai και Debenhams στη διαμόρφωση και διακόσμηση εµπορικών χώρων με άριστα αποτελέσματα. Μέσα από την παρουσίασή της, «Τhe Importance of Holistic design for retail» αλλά και διεθνή επιτυχημένα παραδείγματα καταστημάτων, η Val αναλύει τις βασικές αρχές του εσωτερικού σχεδιασμού καταστημάτων και εξηγεί πώς ένα κατάστημα πρέπει να είναι φτιαγμένο με τρόπο που ο πελάτης να έχει εύκολη, ποιοτική, γρήγορη, αλλά κυρίως όσο πιο ευχάριστη εξυπηρέτηση γίνεται, για να ψωνίσει και να επιστρέψει ξανά. Αυτό μόνο κέρδος μπορεί να φέρει σε μία επιχείρηση. Η εμπειρία αυτή πρέπει να ξεκινάει πριν ακόμη εισέλθει κάποιος στο κατάστημα. Από τον εξωτερικό χώρο, την είσοδο, τη βιτρίνα και ακολούθως στον εσωτερικό χώρο. 


Το συνέδριο
Το συνέδριο απευθύνεται σε γενικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές μάρκετινγκ, brand managers, εμπορικούς διευθυντές, όπως επίσης και σε στελέχη που ασχολούνται με boutiques, πολυκαταστήματα, malls, discount stores μόδας, ένδυση και υπόδηση, καταστήματα accessories, fashion brands και εταιρείες logistics.

Για περισσότερες πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ.

Κύριος Χορηγός: G.A.P. Vassilopoulos. Χορηγοί: Geo. Pavlides & Araouzos, JCC Payment Systems, KPMG, Logicom Solutions, Unicare Cleaning Services LTD. Οργανωτής: IMH. Χορηγοί Επικοινωνίας: Εκδοτικός Οίκος Δίας, Τηλεόραση Σίγμα, Περιοδικό IN Business, ΙnBusinessNews.com

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

H πρόοδος που επιτεύχθηκε το 2024 από τον Κυπριακό Οργανισμό Τυποποίησης-Η ετήσια εκθεση των CEN και CENELEC
Η φοίτηση στην ανώτερη εκπαίδευση και η μετάβαση και συμμετοχή στην αγορά εργασίας-Τα ευρήματα της CYGraduates
Η cdbbank επιβραβεύει την αριστεία και επενδύει στο μέλλον της κυπριακής νεολαίας
Η ERB Asfalistiki στηρίζει την αριστεία και επιβραβεύει την πρωτιά
Εμπιστεύεται τον τομέα της υγείας της Κύπρου και ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο την παρουσία της η HHG
Πανεπιστήμιο Λεμεσού (UoL): Εκπαίδευση με όραμα-Σύγχρονα προγράμματα σπουδών και έρευνα με αντίκτυπο
Τα M&S στηρίζουν το περιβάλλον της Κύπρου μέσω του Cyprus Environment Foundation
Η Cosmos ανέλαβε την υλοποίηση του Security Operation Center για το Πανεπιστήμιο Κύπρου
TechIsland Legal Community: Η νέα επαγγελματική κοινότητα του TechIsland
Η νέα γενιά γράφει ιστορία με ταλέντο, υπέρβαση και διάκριση στα XM Παγκύπρια Πρωταθλήματα Εφήβων και Νεανίδων