powered by

Aon Hewitt: Μόνο 1 στους 20 θα έχει ικανοποιητική σύνταξη

Σημαντικά ευρήματα για τον συνταξιοδοτικό κλάδο στην Κύπρο αναδεικνύει η δεύτερη έκδοση της µελέτης Real Deal της Aon Hewitt για τη Κύπρο, η οποία αναλύει την οικονοµική ετοιµότητα συνταξιοδότησης 2.000 εργαζοµένων σε Κυπριακές Επιχειρήσεις.

Η μελέτη απαντά σε ερωτήσεις για να διαπιστωθεί αν οι εργαζόµενοι θα πετύχουν οικονοµική ετοιµότητα Συνταξιοδότησης.

Τα βασικά ευρήματα περιλαμβάνουν:

-Οι εργαζόµενοι χρειάζονται να συσσωρεύσουν Ιδιωτικούς Συνταξιοδοτικούς Πόρους ίσους µε 7 φορές (το τελικό τους ετήσιο µισθό) για να έχουν τη κατάλληλη συνταξιοδότηση στα 65.

-Μόνο 1 στους 20 εργαζοµένους αναµένεται να συσσωρεύσει Ιδιωτικούς Συνταξιοδοτικούς Πόρους που θα υπερβαίνουν το ποσό που απαιτείται στην ηλικία των 65.

-Ο διάµεσος εργαζόµενος αναµένεται έχει οικονοµική ετοιµότητα συνταξιοδότησης στην ηλικία των 70.

-Κατά µέσο όρο, οι εργαζόµενοι πρέπει να αποταµιεύουν 15% των αποδοχών τους κάθε έτος από την ηλικία 25 µέχρι τα 65, προκειµένου να συγκεντρώσουν επαρκείς συνταξιοδοτικούς πόρους που να καλύπτουν τις Ιδιωτικές Συνταξιοδοτικές τους Ανάγκες

Δειτε Επισης

Μελέτη για την βιοποικιλότητα στα λατομεία της Κύπρου-Το πρώτο εθνικής κλίμακας ανάλογο εγχείρημα στην Ευρώπη
Το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος συνυπογράφει τη συμφωνία σύμπραξης της EMERGE
Χρυσήλιος Πελεκάνος: Τι έρχεται να κάνει η Drone Destination στην Κύπρο και ο στόχος για απευθείας πτήσεις με Ινδία
Δρ. Α. Αχιλλεούδη: Σταθερά αφοσιωμένος στη στήριξη ατόμων με εμπειρία καρκίνου και των οικογενειών τους ο ΠΑΣΥΚΑΦ
Π. Ζαφείρης: Στρατηγική προτεραιότητα για το ΤΕΠΑΚ η διεθνοποίηση-« Ανοίγουμε τα σύνορα και τους ορίζοντές μας»
CNP Ασφαλιστική και Yπουργείο Άμυνας ενώνουν δυνάμεις για την καλλιέργεια υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς
Η Imperio στηρίζει τον Ναυτικό Όμιλο Λεμεσού-Επίσημος χορηγός του για τα επόμενα δύο χρόνια
Νέες ημερομηνίες διεξαγωγής για το 3ο Cyprus International Technology Relocation Summit
Euroblinds: Όταν η επιχειρηματικότητα γίνεται δύναμη βιώσιμης ανάπτυξης
Ψηφιακό μάρκετινγκ: Tο περιεχόμενο, τα social media και η στρατηγική σύνδεση με το κοινό