Powered by

ΚΟΤ: Επιμορφώνει τους λειτουργούς του

Το Cyprus Convention Bureau του Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού Οργανισμού φιλοξένησε στην Κύπρο τους λειτουργούς πωλήσεων των Γραφείων του ΚΟΤ από τις νευραλγικές αγορές της Αγγλίας, Γαλλίας, Γερμανίας, Ρωσίας, Ουκρανίας, Σουηδίας και Πολωνίας για εκπαίδευση στην προώθηση των ειδικών ενδιαφερόντων της Κύπρου.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΚΟΤ, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα των λειτουργών, το οποίο διήρκεσε μία εβδομάδα, ήταν ιδιαίτερα εντατικό και υλοποιήθηκε με ένα ιδιαίτερα πρωτότυπο τρόπο, αντίστοιχο με τα σύγχρονα εκπαιδευτικά προγράμματα μεγάλων εταιρειών.

Οι λειτουργοί, μέσα από παρουσιάσεις, επιτόπιες επισκέψεις και καινοτόμες ομαδικές δραστηριότητες είχαν την ευκαιρία να γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους, με τους συναδέλφους της Κεντρικής Υπηρεσίας, με εκπροσώπους της τουριστικής βιομηχανίας και να ανταλλάξουν απόψεις για τις αγορές τους.

Επιπρόσθετα, τους δόθηκε η ευχέρεια να γνωρίσουν από κοντά τις νέες αναπτύξεις της Κύπρου και μέσα από την εμπειρική οδό να εξερευνήσουν νέους ελκυστικούς τρόπους προώθησης της Κύπρου καθώς και νέες πηγές προσέλκυσης τουρισμού ειδικών ενδιαφερόντων.

Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος, η Αν. Γενική Διευθύντρια τόνισε στους λειτουργούς τις νέες απαιτήσεις της Κεντρικής Υπηρεσίας αλλά και της ευρύτερης τουριστικής βιομηχανίας ούτως ώστε να λειτουργεί ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμός σαν πρότυπο επιχείρησης.

Ταυτόχρονα, έδωσε ξεκάθαρες κατευθυντήριες γραμμές για τον νέο σύγχρονο και αποτελεσματικό τρόπο λειτουργίας των Γραφείων του ΚΟΤ στο εξωτερικό. Εστίασε επίσης στην ανάγκη για πραγματοποίηση στοχευμένων συναντήσεων πωλήσεων και εκτός εκθέσεων αλλά και στην σημασία της δυνατότητας άμεσης ανταπόκρισης σε αιτήματα πελατών με ευφάνταστες νέες προτάσεις αξιοποίησης της Κύπρου κατά τους χειμερινούς μήνες.

Μετά από την επιτυχή έκβαση του εκπαιδευτικού προγράμματος, οι λειτουργοί πωλήσεων των Γραφείων του Οργανισμού στο εξωτερικό έχουν ανταποκριθεί θετικά, αποστέλλοντας αναθεωρημένες βάσεις δεδομένων στον ιδιωτικό τομέα για διάφορα προϊόντα καθώς και χρήσιμες πληροφορίες για τις αγορές τους.

Οι νέοι τρόποι προώθησης της Κύπρου που βίωσαν οι λειτουργοί αποτελούν πλέον εχέγγυο στα χέρια των εκπροσώπων του κυπριακού τουρισμού στο εξωτερικό, συνεχίζοντας τη νέα αρχή που έγινε από τον ΚΟΤ για την προώθηση των ειδικών ενδιαφερόντων.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι
«AEGEAN Easter Crew»: Η πασχαλινή δράση προσφοράς και αλληλεγγύης της εθελοντικής ομάδας εργαζομένων της AEGEAN
Με φόρα από πέρσι... Συνεχίζει σε υψηλές πτήσεις ο τουρισμός-«Προμηνύεται ένα δυναμικό τουριστικό έτος»
Emirates: Γιορτάζει το Πάσχα με γαστρονομικές και ψυχαγωγικές προτάσεις
Γεμίζουν τα ξενοδοχεία λόγω του τριπλού Πάσχα-Συγκρατημένη αισιοδοξία για το πρώτο εξάμηνο
Έρχεται το Minthis Music Festival 2025-Μια συμφωνία κομψότητας και πολιτισμού
Οι ρυθμίσεις της Hermes για τους χώρους στάθμευσης στο αεροδρόμιο Λάρνακας για διευκόλυνση των επιβατών
Mια νέα γευστική εμπειρία από την PUNIN GROUP: THE CROISSANT by PUNIN
Εκστρατεία «ιατρικής ενημέρωσης» από Wizz Air ενόψει της αυξημένης ταξιδιωτικής κίνησης του Πάσχα
Ειδικά πακέτα διακοπών για τις εορτές του Πάσχα από ξενοδοχεία της επαρχίας Αμμοχώστου